![]() |
Citaat:
Dat mag niet omdat IK dan de anti discriminatie wetten overtreedt. Blijkbaar mogen moslims het andersom wel, anders hebben ze geen halal producten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. of moet ik het in kleurkes zetten? ----------- of wil je nu bedoelen dat Jan en Piet en Hans de koeien onverdoofd kunnen slachten als ze er maar een weesgegroetje bij zeggen, ze in stukken snijden, ze vervoeren naar Zeebrugge en ze daar naar Saudi laten verschepen en dat ze dan gewoon het ticketje HALAL erop kunnen plakken? ja hé? leuk zo'n dhimmiewezentje in actie te zien. |
Vers geslacht vlees is nochtans enorm lekker. Heel rijk van smaak.
|
Citaat:
De rest is slechts uw op hol geslagen fantasie. |
Citaat:
|
Citaat:
bij het offerfeest, het slachtmoment bij uitstek voor moslims, is het personeel van het slachthuis aanwezig, of gemeentepersoneel bij tijdelijke slachtvloeren, er is een veearts aanwezig, en er zijn niet moslim kwekers aanwezig die de schapen verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
WIE slachten die schapen? karel en Frans? of Mohammed en Mustafa onder het aanroepen van Allah? Ik heb het nooit over fokken en kweken gehad: lees mijn post , dat is een lapsuske van de linkiewinkietjes die het ineens over halal fokken hebben. en zolang ze maar de schapen niet aanraken zullen ze niet onrein worden omdat Pètrick erop staat te kijken zeker? kan ook hoor, maar dat is dan pètrick zijn probleem. je begrijpt het écht niet hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen geldt dat niet voor andersgelovigen, denk maar aan garagepoorten. |
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door circe lees het artikel van HLN en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een handelaar in garagepoorten, zijn garagepoorten niet meer verkocht krijgt, dan moet die stoppen of dan gaat die in faling, wat ook zijn persoonlijk geloof of ongeloof mag zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be