Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
(Bericht 6224346)
Klopt mensen veranderen niet...
|
Dat is manifest onwaar - natuurlijk verandert niet iedereen, maar niemand? Niemand die uw gelooft.
Citaat:
mensen gaan niet vandaag een café binnen om te kankeren over die negers en dat vuile mohammedaan om morgen te komen zeggen dat die mensen eigenlijk zo slecht niet zijn.
|
Moest ge iets of wat geinformeerd zijn zo ge weten dat de N-VA VBers ook niet zomaar van vandaag op morgen binnenlaat....
:roll:
Citaat:
mensen gaan misschien morgen wel doen alsof die Vuile neger hen eigenlijk wel sympathiek lijkt.
|
Zijn dan alle mensen die bij VB gegaan racisten, alle mensen die er ooit voor gekozen hebben ook? Dus 25% van de Vlaamse kiezers - uw ware agende komt naar boven. Als men een kwart van de Vlamingen mag afschrijven - kom tegenwoordig de helf of meer - dan blijft de franstalige apartheidsregime stevig in hun zetel...
Citaat:
Dat kunnen ze wel maar dan zullen ze moeten beginnen met inzien dat ze vroeger racisten waren en in een cordon hoorden.
|
Niemand hoort in een cordon - wil een partij met een andere partij niet samenwerken, dat kan. Formeel fuck-you tegen een grote groep kiezers dat is onnozel en contraproductief. Oh, en ondemocratisch, maar dat stoort de franstalige bezetter niet, integendeel...
Citaat:
Achteraf lijkt me een politie-vrije periode van een jaar of twee toch een minimum.
|
Om ons allemaal af te maken zonder gevolgen, quoi...
Citaat:
Deze opmerking snap ik zelf niet.
|
Nee, er zijn veel dingen die ge niet snapt...
Citaat:
ALLE VB'ers zijn racisten. Punt uit.
|
Van extremisme en gebrek aan nuance gesproken - een ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam scheren - aan wat doet me dat denken... hmmm
Wie geen racist is en op het vb stemt, lid is van het vb, etc. is een domme kloot. [/quote]
Ah ja, want het VB heeft nooit gelijk gehad, zelfs niet over één enkel punt? Nu, ik hat FDW en zijn medefuehretjes, zijn partij enz, ze hebben naamelijk meer problemen veroorzaakt dan ze opgelost hebben. Maar als uw stelling klopt, waarom hebben andere partijen, VL en FR, veel van het door hen aangekaarte problemen, die ze oorspronkelijk ontkende of negeerde, dan toch aangepakt?
Citaat:
Dat ze liever zouden hebbben dat we die term niet op hen gebruiken dat kan ik wel begrijpen.
|
FDW heeft niet liever dan dat gij en anderen in zulke termen spreekt - want ze weten dat niet elke VB-lid of -stemmer een racist is.
Het is ook niet racistisch om vast te stellen dat men bvb 3 keer is overvallen in BRU, en dat van de bvb 14 daders, 13 Maghrebiens of hun kinderen waren...