![]() |
Citaat:
|
Citaat:
zeg, ook de laatste keer? man man man dat is een foutje. |
Citaat:
Ik ga hem overtuigen om op de N-VA te stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag in Het Laagste Nieuws: een twee bladzijden brede verkiezingsadvertentie met alle ex-VB overlopers op p2 en p3.
Welke dorpspolitieker op een onverkiesbare plaats op de lijst kreeg ooit zo veel gratis reclame? Ge zou bijna denken dat ze zot geworden zijn bij Het Laagste Nieuws, maar dat waren ze al, dus dat kan niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je wat selectiever bent op dat vlak kan je je ook echte Champaign permitteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De schuld moet je niet steken op één zondbok. De "flaminganten" kijken uit naar 14 oktober, zonder gedraai. :-P :twisted: :-P |
Citaat:
Zuipt gij maar lekker uwe spaanse limonade jongske.....des te meer kwaliteit voor de echte kenners. En t'is quoi en niet qua boerekinkel:roll: |
Citaat:
Wie zit er in de regering? NVA? Neen die gingen 'stoer' aan de kant gaan staan gelijk regelrechte schijtluizen8-) |
Citaat:
Cava, Laura Lynn en Bart Dewever zijn daar de norm:roll: Hoe langer ik in Wallonië woon, hoe meer ik medelijden krijg met dat inferieur zootje boeren in Noord België. Zelfs de Hollanders hebben meer stijl en dat wil wel iets zeggen.....:cry: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be