Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jurgen Ceder neemt openlijk afstand van VB en 70-puntenplan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173689)

Salvadorii 17 juli 2012 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6224824)
Humor is uw ding niet man

Vechten wellicht ook niet - anders zat hij niet in t Belgisch leger. Misschien kan hij een Barbekoe organiseren of op een Somalier pissen of door Duitsers verdedigt worden in Afghanistan... hij zal toch iets doen in t leger he... ik kan me amper inbeelden dat zijn job eruit bestaat hier te komen post... maar goed misschien ben ik te optimistisch wat het Belgisch leger betreft.

Salvadorii 17 juli 2012 06:50

*FACT*

Niemand heeft ooit een oorlog verloren door de Belgische strijdkrachten te onderschatten hé.

*FACT*

born2bewild 17 juli 2012 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6224730)
Conclusie: Jurgen Ceder zegt wat die moet zeggen om de publieke opinie te sussen en zijn plaats bij N-VA veilig te stellen.

Oprechtheid kan je uit zijn woorden niet afleiden, noch heeft hij een standpunt ingenomen tegen concrete standpunten van het Vlaams Belang.

En dan blijft het feit dat er echte Vlaams Belang militanten zijn –die Vlaams Belang blijven stemmen– die een lidkaart kopen om de partij van binnenuit om te vormen naar hun idealen.

Dat zijn uw zaken niet

born2bewild 17 juli 2012 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224832)
Vechten wellicht ook niet - anders zat hij niet in t Belgisch leger.

in het Belgisch leger wordt niet gevochten

Salvadorii 17 juli 2012 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6224835)
Dat zijn uw zaken niet

Nee, tekenfilms zijn eerder zijn zaken lol....

Salvadorii 17 juli 2012 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6224837)
in het Belgisch leger wordt niet gevochten

Umm - ik dacht dat mijn post duidelijk was in die zin;

'Vechten wellicht ook niet'

wat gevolgd werd door:

'anders zat hij niet in het Belgisch leger'...

Nu, misschien dat die 'wellicht' overbodig was, maar komaan...

born2bewild 17 juli 2012 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224843)
Umm - ik dacht dat mijn post duidelijk was in die zin;

'Vechten ook niet'

wat gevolgd werd door:

'anders zat hij niet in het Belgisch leger'...

Die 'wellicht' liet enige twijfel vermoeden

SDG 17 juli 2012 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6224587)
Nog een leuke: CD&V en Groen hebben al lang het cordon doorbroken. Niks van gehoord toen!
http://nieuwsclub.be/n/index.php?screen=1&artID=2874
Met dank aan O-VLD Meise

Weet er overigens iemand iets over dat verhaal dat de CD&V ooit geprobeerd zou hebben om Gerolf Annemans bij het VB los te weken?

Another Jack 17 juli 2012 07:16

Jaja, het schuim vliegt weer alle kanten op.
Dat ontbijt moet er nogal uitzien...

Salvadorii 17 juli 2012 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224859)

Nee, om eerlijk te zijn geloof ik dat ge in staat zijt om door Duitsers beschermd te worden, en ik geloofde uw toen dat ge hier beweerde een barbekoe (BBQ is misschien te Engelstalig voor u - ik weet het niet - hoe zegt men dat in t frans? Cuisiner un Flavache? Bon, je ne le sais pas)

Zeg nu zelf Jacky, als papegaai voor het leger of de V+LD, dus ik vraag u niet om uit eigen naam te spreken hé, maar wanneer is er ooit al iemand ten onder gegaan omdat ze het Belgisch leger onderschat hebben? Dat is ondertussen 180 en een beetje jaren - nu volgens mij is dat niemand... Wat zegt de VLD of de losers aan de top van het leger (de top van de VLD zijn overduidelijk losers, ik wou niet redundant zijn - maar ik wou gewoon dat ge over alle gegevens beschikte, het zou ander niet eerlijk zijn)?

Salvadorii 17 juli 2012 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224859)

Hebde gij een kwijlende boxer in huis?

Ge had dat beter op twitter gepost, zoals de Q

Maar ja, Q is good for Q, quoi... minister van zichzelf, farcebook en twister...

Another Jack 17 juli 2012 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224864)
Nee, om eerlijk te zijn geloof ik dat ge in staat zijt om door Duitsers beschermd te worden, en ik geloofde uw toen dat ge hier beweerde een barbekoe (BBQ is misschien te Engelstalig voor u - ik weet het niet - hoe zegt men dat in t frans? Cuisiner un Flavache? Bon, je ne le sais pas)

Zeg nu zelf Jacky, als papegaai voor het leger of de V+LD, dus ik vraag u niet om uit eigen naam te spreken hé, maar wanneer is er ooit al iemand ten onder gegaan omdat ze het Belgisch leger onderschat hebben? Dat is ondertussen 180 en een beetje jaren - nu volgens mij is dat niemand... Wat zegt de VLD of de losers aan de top van het leger (de top van de VLD zijn overduidelijk losers, ik wou niet redundant zijn - maar ik wou gewoon dat ge over alle gegevens beschikte, het zou ander niet eerlijk zijn)?

Herlees uw gebral nu eens.

Salvadorii 17 juli 2012 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224879)
Herlees uw gebral nu eens.

Antwoord eens met meer dan zes woorden... en op de inhoud - durft ge niet hé Jacky?
Nu moest het om t leger gaan dan zou ik denken dat het om niet kunnen ging, maar gij kunt wel... het gaat om durven

Salvadorii 17 juli 2012 08:06

Het blijft een feit dat niemand ooit een oorlog verloren heeft omdat ze het Belgisch leger onderschat hebben. En dat tijdens jullie 180-jarige bestaan. Maar niet opgeven, jong, misschien plant Monaco of Liechtenstein een invasie... ach, er zullen wel Duitsers zijn om onze troepen te verdedigen...

Txiki 17 juli 2012 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6224730)
En dan blijft het feit dat er echte Vlaams Belang militanten zijn –die Vlaams Belang blijven stemmen– die een lidkaart kopen om de partij van binnenuit om te vormen naar hun idealen.

Die beweringen moet je hard kunnen maken, zoniet, is het een zoveelste ongefundeerde kwakkel.

Another Jack 17 juli 2012 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224919)
Antwoord eens met meer dan zes woorden... en op de inhoud - durft ge niet hé Jacky?
Nu moest het om t leger gaan dan zou ik denken dat het om niet kunnen ging, maar gij kunt wel... het gaat om durven

Als het leger u interesseert:

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

Salvadorii 17 juli 2012 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224929)

Legers interesseren me wel, pseudollegers die niet vechten, behalve tegen bijna ongewapende Afrikanen een pak minder...

Het Belgisch leger doet me vooral denken aan iet uit de serie Blackadder - toen het ging om een grote overwinning toe de vijand - zijnde 'natives' - gewapend waren met scherpe stukjes fruit... nu daar kan het Belgisch leger van winnen, sans doute. In Afghanistan hebben we blijkbaar Duitsers nodig om ons 'leger' te beschermen...

Salvadorii 17 juli 2012 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6224926)
Die beweringen moet je hard kunnen maken, zoniet, is het een zoveelste ongefundeerde kwakkel.

Het zou me verbazen als die pippo cement kan hard maken...

Another Jack 17 juli 2012 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224930)
Legers interesseren me wel, pseudolegers minder...

Als het leger u interesseert:

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

Salvadorii 17 juli 2012 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224936)

Belgicisten vallen nooit in herhaling lol...

He who dares repeating bullshit wins lol

NB Ik moet pissen, maar ik heb geen Somalier - hebde gij er ene toevallig? Ik zal hem nit op t vuur leggen, beloofd - nu goed, ik begrijp wel dat ge dat eerder gehoord hebt, maar ik zit niet in t leger he...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be