![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Kritiek op een ideologie kan dus nooit racistisch zijn. Tenzij men "nazifobie" ook als racisme wenst te beschouwen ---- "maar er waren toch ook 'gematigde' nazi's" hoor ik hier in feite nooit. (sorry voor het godwinpuntje, maar blijkbaar is het voor vele poco linkiewinkies de enige manier om hun foutieve gedachtengang duidelijk te maken). |
De zuurtegraad gaat nu ineens wel heel snel omhoog.
De verplichte nummertjes worden afgehaspeld.. Elke dag opnieuw... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de berichtgeving vind ik nergens iets over moslims, het gaat over geweld tegen homo’s. Citaat:
En een ex partner beschouw ik inderdaad als een ex gezinslid. Een uitgestelde gezinsruzie dus. Mooie poging trouwens om een discussie te laten verzanden met woordspelletjes. |
Citaat:
wat gebeurt er nu als toch blijkt dat het slachtoffer in feite niet echt homo is. Krijgen de daders dan strafvermindering? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat uw voorbeeld van de schadevergoeding betreft, die vlieger gaat hier niet op. Ik zie trouwens niet in hoe men een schadevergoeding zou kunnen betalen voor het feit dat 2 homo's met mekaar naar bed zouden zijn geweest. Dus uw verhaal klopt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Judaïsme in de praktijk veroordeelt niet de homosexuelen zelf, en homosexuele gevoelens worden evenmin veroordeeld. Wat wél wordt afgekeurd zijn de homosexuele daden. Heterosexualiteit wordt in het Judaïsme aangemoedigd, omdat het heterosexuele aanleiding geeft tot de voortplanting. Maar vergis u niet ...Het Judaïsme zegt al evenmin dat het de plicht is om zoveel mogelijk kinderen voort te brengen. Meer nog, in de halakha-commentaren wordt uitdrukkelijk verklaard dat het de plicht van de man is om in te gaan op de sexuele verlangens van zijn vrouw, óók als die niet bedoeld zijn voor het verwekken van kinderen. |
Jonges Jonges jonges toch...die domme Vlamingen leren het nu eens nooit of te nooit of te nooit hé....
Snappen jullie nu echt niet dat er hier een gouden opportuniteit wordt geschapen door de linkiewinkies om die achterlijke ideologie die de Islam is eens een hak te zetten? Tot nu toe was elke uit de hand gelopen discussie of akeffietje waar een Islamnazi was bij betrokken een geval van racisme. This, boy's and girls, was undisputed. Vandaag kan het gemiddelde westerse slachtoffer van islamnazisme eindelijk een vuist maken. Telkens als een islamnazi uithaalt naar een Westerling verklaart die laatste zich toch homo of op zijn minst holebi...en verklaart (kijk islamnazi's: wij leren snel van jullie hoor) dat de discussie over homofilie ging...tjonge tjonge...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
"Onze godsdienst veroordeelt niet de homosexuele gevoelens maar wèl de homosexuele daden". Maar mens toch. In de islam zijn ze minder hypocriet, daar hangen ze de homo's op of slaan ze hen in mekaar. En ze zijn minder hypocriet omdat de islam een achterlijke godsdienst is gebleven die in de vroege middeleeuwen is blijven hangen. Bij de joden en de christenen verzinnen ze allerlei uitleggingen om de kool en de geit te sparen en dus zeggen ze nu: "homofiele gevoelens mag wel (ook al zien we dat helemaal niet graag), maar homosexuele daden zijn streng te veroordelen." Maar vroeger deden ze maar net hetzelfde als de islam, te weten: homo's stenigen, ophangen en op de brandstapel verbranden. |
Citaat:
Telkens ze nu naar mij of mijn dochter "hoer" roepen, kunnen we dus klacht neerleggen met vermelding dat we alledrie in feite lesbisch zijn? Dit opent perspectieven, zeker als er schadevergoeding wordt uitgekeerd; |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be