![]() |
Citaat:
Om te tonen dat ik van goede wil ben. |
Citaat:
|
Discussieren - dat is niet voor hen - enkel de tegenstander bekampen. Nu de tegenstander bekampen is niet per se uit den boze - maar af en toe een argument die ter zake doet nog minder...
Sugar, hebt gij een opmerking ivm de OP - liefst eentje die verder gaat dan ja of nee? Jacky hebt gij iets te zeggen dat een papegaai zijn woordenschat overstijgt - in casu drie maal 'ja' zeggen? Ik verwacht eerder van niet. |
Citaat:
|
Nu, ik vraag aan andere forumleden of deze XXX zelfs de miste toegevoegde waarde gerealiseerd hebben. Mij uitmaken en ridiculiseren ok, maar gans een draad lang?
|
Citaat:
|
Citaat:
Argumenten pippo... |
Citaat:
"Uitmaken" zegt hij nadat hij me net voor pippo verweet...:lol: |
Citaat:
Je hoefde er maar om te vragen. |
Citaat:
Tegenwoordig kan je maar beter opletten want voor je het weet beslist een minister over je lot. Ik vraag me af of dit soort fratsen ook elders zouden voorkomen binnen Europa. En ik maar denken dat België een democratisch land is. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als jij al eens zou stoppen met in te gaan op offtopic reacties dan zal er niemand zijn die jou uitmaakt of ridiculiseert. Maar blijf maar koppig doen en persoonlijke aanvallen dumpen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Over welk geval gaat het concreet: het geval van Parwais of van Belkassem?? Kent gij beide dossiers tot in de details?? Alleen de titel van de OP is een duidelijke vraag. |
Citaat:
We kunnen hier blijven schrijven dat we het eens zijn met elkaar en dat dit soort fratsen nooit zouden mogen voorkomen in een democratisch land. Maar wat kunnen we nu precies doen? Hoe laten we die politici weten wat we het oneens zijn met hun manier van handelen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom niet? Omdat we in een rechtsstaat zouden leven, waar regels en niet ministers hoe indivuduele gevallen uitdraaien. Als XXX drie maand moet in het gevang moet uitzitten, dan moet het gerecht dat bepalen, niet de minister. Hetzelfde geldt voor uitwijzingen. Een land waar ministers zulke beslissingen nemen is bijna per definitie arbitraire - en zeker niet eerlijk. Goed geen enkele land of beleid of regel is 100% eerlijk. Maar ergens waar een politicus of politica mag beslissen wie blijft en wie niet, waar zo iemand bepaalt wie opgesloten wordt en wie niet - dat is geen democratie. :| [/quote]Alleen de titel van de OP is een duidelijke vraag.[/quote] :| |
Citaat:
Sorry, maar ik vind dat politici die beslisingen niet mogen nemen. Zij moeten zorgen voor een systeem die zulke problemen aanpakt en oplost - voor FDW of BDW of JVDL of WB of ADC beslist of het hem goed uitkomt om um op te sluiten. Laat staan dat franstaligen die beslissing mogen nemen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien geef je hier openlijk toe dat je persoonlijke aanvallen poneert en deze verkiest boven een deftige discussie. U doet maar. Weet wel dat het u banpunten kan opleveren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be