![]() |
Productionist.
dus vanuit productie geredeneerd: hoe groter de afzetmarkt hoe efficienter de productie, hoe meer inkomsten, hoe meer werk voor vlaanderen. Nu binnen europa is die redenering niet geldig. Binnen Belgie bekijk je die redenering vanuit wat je kunt verkopen binnen een wettelijk stelsel. In feite moeten we vooral los van die lokale wettelijke stelsels en veel meer Europees redeneren. Dus ik ga voor europese schaal. |
Citaat:
|
64% unionist volgens deze Flair-test
|
Jammergenoeg heeft Belgie geen Abraham Lincoln...
|
Zolang Belgie volgens de franstligen hun staat moet zijn en niet onze staat, heeft geen enkele Vlaming die een geweten heeft een andere keuze dan seperatist te zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
regionalisering is niet ten voordele van Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je ook niet klagen dat spaargelden uit België, voorgoed naar andere landen verdwijnen, met medewerking van onze politieke partijen. Alleen met N-VA mag het spelletje wel verdergaan. Transfers? Ga je jouw geld naar de Spaanse regio's laten brengen, om een EU banken vehikel te redden, dat al jaren verzopen is? Wallonië ligt dichterbij en als je federaal je verantwoordelijkheid had genomen, had je er ook nog medezeggenschap over. |
Citaat:
Federaal men verantwoordelijkheid? Lol Het is niet meer dan een machtsspel. De traditionelen hebben veel te veel macht te verliezen dus ze zochten het perfecte moment om NVA aan kant te zetten. Of denk je echt dat een politieker inzit met zijn burgers? Het moment dat NVA te veel inspraak krijgt in bedrijven dan stap ik ook over van partij. Verder nog dit: Ik wil gerust solidair zijn maar niet ten koste van alles. Ik wil zeker en vast geen ziek systeem steunen waar het grootste deel van het geld enkel gebruikt wordt om het land samen te houden. Waar zijn we dan in godsnaam met bezig? |
Citaat:
|
93% separatist.
|
Citaat:
de Flair - keiharde journalistiek op zijn best. Gij zijt beter dan dat jongen... |
Citaat:
Geen geweten? Waaruit zou dat dan blijken? Een gebrek aan huisnegerigheid?:roll: Hint; probeer argumenten te gebruiken... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 86846 |
Doe toch niet mee aan die domme kwisjes. Dat moedigt ze alleen maar verder aan hun niveau nog wat te laten zakken...
|
Citaat:
We kunnen evengoed '21 manieren om de man van je dromen te vinden' hier bespreken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be