![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover ik weet zorgt het ontbreken van een regering voor een eerder negatief effect op de rente. Allez, dat zou toch logisch zijn, omdat het er dan nog niet naar uitziet dat er oplossingen komen en dringende zaken aangepakt kunnen worden. |
Citaat:
De index gaat niet zonder meer afgeschaft worden maar wordt vervangen door een interprofesioneel akkoord per sector. Daar heb ik u al eerder op gewezen toen je nog niet wist dat bijvoorbeeld een kmo waar geen vakbondsafvaardiging is die toch gerepresenteerd worden door sector verantwoordelijken. Moet ik telkens uw zelfde fouten blijven rechtzetten of ga je echt niet slimmer worden. |
Citaat:
Uw logica bedoelt ge dus, die nergens op gestoeld is. |
Citaat:
Ik zal mijn uitspraak eerst herhalen, en dan aanvullen zodat je ze misschien zal begrijpen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij iets tegen democratie? Citaat:
het zijn de kiezers en de leden van de nva die dat zeggen. Heb jij iets tegen democratie? Citaat:
De loonindexering moet niet 'eraan geloven', maar moet stevig verbeterd worden. Maar ook dit wordt geëist door de kiezers en de leden van de nva. Heb jij iets tegen democratie? . |
Frans - Nederland, toch hetzelfde niet? We leven in een twee-talig land....
MAAR het verschil is dat op Franse scholen minder Nederlandse les wordt gegegeven als omgekeerd. We moeten er voor zorgen dat er meer Nederlands gedoceerd wordt in Franse scholen! Indien dit geregeld kan woprden zie ik al veel beterschap.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik die dacht dat hetgeen jij jouw land noemt, drietalig is ... Citaat:
Walen moeten van mij helemaal geen Nederlands leren. Niet één letter. Want voor hen is dat toch puur tijdverlies en economisch onrendabel. Als er in de Ardennen Franstaligen zijn die concurentieel willen zijn, dan zullen ze het Nederlands wel leren, volledig uit eigen vrijwillige beweging. Al de Franse Franstaligen die wonen in Frankrijk, maar langs de Franse grens met West-Vlaanderen, moeten ook geen jota Nederlands leren; en de dingen (op relationeel gebied tussen gemeenschappen; even criminaliteit niet meegerekend) gaan daar goed in die streek; zelfs uitstekend. Geen Fransman die er uit is op één morzel Vlaamse grond. Je ziet wat een heilzame invloed kan uitgaan van een aanvaarde staatsgrens. . |
Citaat:
Ze probeerden wel het zolang mogelijk te rekken en kregen de woorden "wij willen niet" niet over hun lippen. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, niet enkel de N-VA zegt die zaken, maar wat de N-VA verkondigt en verdedigt is toch wel voor eigen rekening. Ze moeten dan niet beweren op te komen voor de hard (rug kapot) gewerkte Vlamingen als ze de impact op hun lichaam nog op alle manieren willen vergroten. De 'hardwerkende Vlamingen' in de propaganda van de N-VA zijn uitsluitend werkgevers en uitzonderingen met uitzonderlijke talenten die altijd een job zullen hebben: 20% van de bevolking. |
Citaat:
en gij gaat daar voor zorgen jongen, vanachter uw pc.ke.... |
Citaat:
euh .. wie of wat wordt hier verraden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be