Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De VS: een fascistische staat. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174803)

Lampedeir 9 augustus 2012 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6270580)
Maybe that should tell you something about the absurdity of your own "position"....
Komt ge nog naar Washington voor uw "interventie"? :roll:
Wij, de "Yankees", are awaiting your joyful arrival...

Hey, ge zijt toch ne Romney man he'...wie moet hij volgens jou als running mate nemen?

Creed 9 augustus 2012 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 6270697)
Hey, ge zijt toch ne Romney man he'...wie moet hij volgens jou als running mate nemen?

Eindelijk een intelligente vraag.
Rice zou mijn 1ste keuze zijn maar ze heeft al aangegeven niet in elections te zijn geinteresseerd. Jindal or Rubio are next.

Kasumi 9 augustus 2012 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6270543)
Good for you, Einstein....:roll:
One day you might grow up and actually grow a pair...

He omhooggevallen zelfhatende hollander die zich als yank voordoet. Het is hier een Belgisch forum, hier praat men Nederlands, of plat Vlaams.

Aanpassen of buiten!

Creed 9 augustus 2012 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6270735)
He omhooggevallen zelfhatende hollander die zich als yank voordoet. Het is hier een Belgisch forum, hier praat men Nederlands, of plat Vlaams.

Aanpassen of buiten!

Plat inderdaad. You still pee sitting down?

Bolleke Wol 9 augustus 2012 17:28

Citaat:

Maybe that should tell you something about the absurdity of your own "position"....

Niet zeveren. Ge kunt geen enkel argument meer aanbrengen dus vervalt ge maar in ordinair gescheld.
En wat Engels typen om stoer te doen.

fcal 9 augustus 2012 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6269739)
China is de koploper maar ja daar loopt wel wat volk rond...

In absolute getallen is China inderdaad de koploper. Het kan ook niet anders met een geschatte bevolking van zo'n 1,25 miljard mensen. Vroeger publiceerden ze, waarschijnlijk om het afschrikkingseffect te verhogen, de terechtstellingen. Sinds Amnesty International hierover publiceerde op internet en China een slechte pers kreeg hierover, gebeuren de executies in alle stilte. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1.000 en 1.500 mensen geëxecuteerd worden. Dit geeft ruwweg 1 geval per miljoen inwoners waarmee het nagenoeg alle Arabische moslimlanden en Iran moet laten voorgaan. Het blijft dan nog een 7 x wreder land dan de VS vooral daar ook doodstraffen gelden voor witte boordmisdaden en druggebruik.

Er is wel een Oost-Aziatisch land, dat op het niveau van het Midden-Oosten staat en dat is het communistische Noord-Korea (ca 60 uitgevoerde doodstraffen op een bevolking van 24 miljoen) of 2,5 gevallen per miljoen inwoners d.w.z. iets meer dan Irak (2,2) maar minder dan Saoedië-Arabië (3,1) en Iran (4,6).

fcal 9 augustus 2012 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6269470)
In elk van deze gevallen gingen de yankees zich moeien in interne aangelegenheden.

Je hebt er overigens maar drie gegeven. Ik ben benieuwd naar die 'enz.'

Ik ben verder ook benieuwd naar wat er op de linker kolom zou moeten komen.

En vooral: hoe die in verhouding staan. Zelfs met die paar correcties pleit het totaalbeeld nog altijd eerder voor een interventie in Washington dan in Teheran.

U vroeg of er één vermelding op de rechterkolom kon weerlegd worden. Ik heb er drie vermeld met uitleg. Het drievoudige van wat gevraagd werd. Mijn taak zit er op. Ik heb geen lust om een geschiedenisboek te schrijven. Dat laat ik aan u over. Het internet kan u hierover zelf raadplegen. Dat geldt uiteraard ook voor de lege linkerkolom.

Creed 9 augustus 2012 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6271262)
U vroeg of er één vermelding op de rechterkolom kon weerlegd worden. Ik heb er drie vermeld met uitleg. Het drievoudige van wat gevraagd werd. Mijn taak zit er op. Ik heb geen lust om een geschiedenisboek te schrijven. Dat laat ik aan u over. Het internet kan u hierover zelf raadplegen. Dat geldt uiteraard ook voor de lege linkerkolom.

X2!
Linker kolom: www.iranterror.com
Its an entire DATA BASE for the US hater politically correct here. Enjoy!
Just for starters.

Bolleke Wol 9 augustus 2012 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6271262)
U vroeg of er één vermelding op de rechterkolom kon weerlegd worden. Ik heb er drie vermeld met uitleg.

Nee, je hebt alleen maar het excuus gegeven waarmee de VS een 'interventie' konden goedpraten.

Bolleke Wol 9 augustus 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6271294)
X2!
Just for starters.

Welk land heeft Iran dan zoal binnen gevallen?

Creed 9 augustus 2012 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6271428)
Welk land heeft Iran dan zoal binnen gevallen?

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Bolleke Wol 9 augustus 2012 23:15

Kan je geen voorbeeld geven van een land dat Iran heeft binnen gevallen?

atmosphere 10 augustus 2012 01:26

Citaat:

En vooral: hoe die in verhouding staan. Zelfs met die paar correcties pleit het totaalbeeld nog altijd eerder voor een interventie in Washington dan in Teheran.
Zeker weten ! The US is a leading terrorist state !

atmosphere 10 augustus 2012 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6271294)
X2!
Just for starters.

De meest hypocriete site ooit !! propaganda van het eerste uur.
Echt ongekend.

Naar alle waarschijnlijkheid opgezet en/of gefinancierd door een Israëlische lobby.

atmosphere 10 augustus 2012 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6271240)
In absolute getallen is China inderdaad de koploper. Het kan ook niet anders met een geschatte bevolking van zo'n 1,25 miljard mensen. Vroeger publiceerden ze, waarschijnlijk om het afschrikkingseffect te verhogen, de terechtstellingen. Sinds Amnesty International hierover publiceerde op internet en China een slechte pers kreeg hierover, gebeuren de executies in alle stilte. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1.000 en 1.500 mensen geëxecuteerd worden. Dit geeft ruwweg 1 geval per miljoen inwoners waarmee het nagenoeg alle Arabische moslimlanden en Iran moet laten voorgaan. Het blijft dan nog een 7 x wreder land dan de VS vooral daar ook doodstraffen gelden voor witte boordmisdaden en druggebruik.

Als we spreken over het internationale optreden van landen is de VS het wreedst.
Denk bijvoorbeeld aan hun steun voor dictaturen.

RodeLantaarn 10 augustus 2012 02:47

Citaat:

Astrid Bryan, uw pogingen om politiek te discussiëren zijn goed geprobeerd maar evenzeer pijnlijk in de zin dat de hoeveelheid plaatsvervangende schaamte die u opwekt die van Steve Carell in The Office US voorbijsteekt. Of een 5/10 op de schaal der trollen.

Creed 10 augustus 2012 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 6271664)
Astrid Bryan, uw pogingen om politiek te discussiëren zijn goed geprobeerd maar evenzeer pijnlijk in de zin dat de hoeveelheid plaatsvervangende schaamte die u opwekt die van Steve Carell in The Office US voorbijsteekt. Of een 5/10 op de schaal der trollen.

You don't get it. I'm Sheila.
Dag "RODE" lantaarn! Look I'm the redneck with the hat dancing in the background.
You like banjo? Can you find me? Enjoy the music!
http://youtu.be/SA61zycbLSI

Creed 10 augustus 2012 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 6271661)
Als we spreken over het internationale optreden van landen is de VS het wreedst.
Denk bijvoorbeeld aan hun steun voor dictaturen.

Zoals............den Belgique????:roll:

Creed 10 augustus 2012 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 6271659)
Zeker weten ! The US is a leading terrorist state !

Shit, another one in need of Prozac!!! Boys, we're gonna run out...

Lampedeir 10 augustus 2012 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6271674)
Shit, another one in need of Prozac!!! Boys, we're gonna run out...

Bent u als voorstander van Romney tegen het homo huwelijk?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be