Zenit |
2 november 2012 23:51 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V
(Bericht 6398347)
Kiezen met wie je samenwerkt en met wie niet is geen discriminatie.
|
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik kies ervoor om niet samen te werken met moslims bij voorbeeld. Zo'n mensen werf ik dus niet aan. Hun ultra-ultra-ultra-ultra-rechtse en oerconservatoeve ideologie/religie ligt me niet, da's meer iets voor spreidstand-sossen.
Citaat:
Ik zal politieke samenwerking met een conservatieve moslim net als die met een conservatieve Vlaams Belanger afwijzen.
|
Ik zal een samenwerking met een Belanger niet afwijzen. Ik ga niet zoals de sossen veinzen dat Belangers conservatiever of even conservatief als moslims zijn. De eerste progressieve moslim moet ik nog tegenkomen.
Citaat:
Het gaat me om de ideeën, niet om de mensen, en aan positieve discriminatie doe ik ook niet. Als er een moslim is die wettelijk wilt vastleggen dat een kind door een man en een vrouw opgevoed moet worden, dan moet die dat idee inslikken of ik zal ervoor pleiten er niet mee samen te werken zoals ik ervoor pleit niet samen te werken met een (ex-)Vlaams Belanger die een volledige stop op immigratie wenst.
|
Er is niets oneerbaars aan het willen van een volledige immigratiestop. Dat is een overtuiging als een ander. De Jappen passen die overtuiging meticuleus toe, andere landen ook en rara, die worden niet door progressieve hypocrietjes uitgescheten voor racisten.
Citaat:
Recent verklaarde Van Overmeire nog steeds achter het 70-puntenplan te staan, op enkele punten na. Hij zou niet meer achter de 'racistische' punten staan. Hoeveel niet-racistische punten staan daar dan wel in? Wie kan er mij 20 noemen? (Het ritueel slachten van dieren afschaffen en gegevens vrijgeven, daar stopt het ongeveer.)
|
Volgens mij heeft daar nooit één (1) racistisch punt ingestaan. Enkel figures and facts over de moslimverrijking, die - ik herhaal, geen ras zijn in tegenstelling tot wat de politiek correcte kerk er wil van maken.
Citaat:
Van Overmeire heeft duidelijk een hogere drempel om iets racistisch te noemen en het wordt tijd dat hij eens duidelijk zegt achter welke punten hij nog staat en achter welke niet
|
.
En jij hebt een lage drempel om alles wat niet in de linkse kerk past als racistisch te kwalificeren. Jij maakt van moslims een ras louter om vervolgens lustig het woord 'racistisch' te kunnen misbruiken. Dat vind een ik een laag bij de grondse fascopraktijk.
Citaat:
En dan mag hij een pleidooi houden tegen die punten die hij niet meer steunt, waarin hij punt per punt beargumenteert dat ze ideologisch afkeurenswaardig zijn. Daarna mag er wat mij betreft met hem samengewerkt worden
|
.
KVO hoeft vooral op jouw grilletjes niet in te gaan.
Hij werd verkozen en op de koop toe voorgedragen als schepen.
Als het jou niet zint, blijf dan uit Aalst weg en vertel die Spa-ers dat ze voor de oppositie kiezen. Ik weet het, dat is geen evidentie voor linkse lulles die graag rechts hun zakken vullen.
|