![]() |
Citaat:
Citaat:
Mijn standpunt over, of beter gezegd, mijn afkeer van cultuurrelativisme is hier vrij algemeen bekend. M.a.w. eerst eens nadenken vooraleer je iets neerpent. |
Hard aanpakken en straffen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over mijn religie gesproken, het is mij niet toegestaan anderen die me geen kwaad doen onrecht aan te doen. Maar dat zul jij toch nooit geloven want alles wat met de islam te maken heeft is fout in jouw bekrompen, zielig wereldje. |
Citaat:
Citaat:
Want die roept op, evenals het extreme Judaisme en daaruit volgend het extreme Christendom, om mannen die met mannen liggen als het vrouwen zouden zijn gewoon af te maken op gruwelijke manieren. |
Citaat:
Fijn dat je het eens bent met mij. Dat gebeurt ook niet veel. |
Citaat:
Maar wat is onrecht? U kent mijn standpunt dat het enige recht, het recht van de sterkste is, dus het enige onrecht is zwakheid. |
Homoseksueel gedrag kan enkel gedoogd worden binnen 4 muren, niet in het openbaar. Wat die mensen doen in hun slaapkamer, zal God wel over oordelen. Wij moeten wel er voor zorgen dat het deftig blijft in onze straten. Homo parades moeten verboden worden.
Homo's kunnen wat mij betreft wettelijk samenwonen, maar huwelijk is voor man en vrouw. |
Citaat:
|
Van onder welke steen komt die nu weer uit gekropen.
Ik ben het wel eens dat de sexuele uitingen van affectie redelijk privé mogen blijven Max. Maar het monogame huwelijk is gewoon een achterlijk gegeven dat niet past binnen het begrip "mens". Het is aan ieder om te beslissen dat een relatie lang of kort is. En dat er nu een priester of ambtenaar iets over probeert te beslissen is gewoon dat opgedrongen is uit groepsdruk en machtwellust van enkele goeie manipulators in't verleden. |
Citaat:
Wat hebben zij u aangedaan ?? Hoe denk jij over triookes in: ♀ + ♂ + ♀ of ♂ + ♀ + ♂ ?? V & M & V of M & V & M ?? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hebt u even malchance dat u in België woont waar het huwelijk gelukkig (en maar normaal ook) uitgebreid is tot man+man of vrouw+vrouw. :lol: Wat vind je ervan om, als overduidelijk religieus man (of vrouw?), ipv haat eens wat liefde te verspreiden? Ik weet het, het is een supergek concept maar ik ben ervan overtuigd dat als u echt diep graaft in uw ziel, dat u zal merken dat u het in u hebt. Mss kan u eens goed zijn voor een deel van de 7 miljard mensen waarmee u deze aardkloot deelt ipv goed te doen voor die ene god (als zij al bestaat) en vooral voor uzelf want de religieuze regeltjes volgen, hebben maar één doel en dat is ervoor zorgen dat u naar hemel gaat zodat u rijstpap met gouden lepeltjes kunt eten. Vrij egoïstisch, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie nog niet eens meer het verschil tussen een holebi-koppel dat zoent of een hetero-koppel dat zoent. Twee gelukkige mensen is alles wat ik zie. Geslacht is daarbij irrelevant. Ge kunt op dat detail focussen, of op hetgeen dat belangrijk is: mensen die van elkaar houden. Uw god van liefde en gerechtigheid zou dat enkel maar moeten ondersteunen. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt me ook zo boos, wanneer je nu naar de media kijkt komt nu pas aandacht voor wat als regelrechte oorlogsverklaring kan worden gezien tegenover burgers, kijk naar het stijgend aantal groepsverkrachtingen, verkrachtingen in het algemeen, de houding tegenover vrouwen, homo's, tegenover ouderen die beroofd worden, handtasdiefstallen en geweld in het algemeen. Die onderklasse is geschapen door het politiek beleid, en zelfs nu weigeren zij dat verband te zien! Voor mij betekent dit niet dat niemand nog binnen mag, of enkel moslims niet binnen mogen, maar wel een zeer strikt activeringsbeleid met gevolgen voor wie geen inspanning levert, en totale nultolerantie tegenover alle vormen van geweld op burgers. |
Citaat:
en het gaat niet om nieuw importeren hé het probleem NU stelt zich bij 3e en 4e generatie marokkanen. allemaal Belgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be