![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig vragen ze voor een krot al 700€ |
Citaat:
Minder hoge lonen voor bedrijfsleiders, hogere lonen voor werknemers. Werknemers/winstgevers met een goed loon geven dat loon ook uit = goed voor de economie. Dit plan kan echter enkel lukken als er terug in Europa geproduceerd word. Zolang alle goederen uit China en Co blijven komen, gaat de werkloosheid en de daarmee gekoppelde armoede blijven stijgen. |
Citaat:
En vanaf de 2 de wereldoorlog verdienden die daar redelijk goed hun brood, en waren niet meer arm. Nu gaan alle bedrijven dicht, en de mensen maken géén kinderen meer. Daarvoor laten ze buitenlanders komen. Resultaat : de straten lopen vol oude autochtonen, en vol werkloze vreemde jongeren, die de laatste centen uit de sociaal helpende reserve opsouperen. |
Citaat:
En dat zal nog een hele tijd zo blijven. |
Al de kinderen van iedereen gingen werken na de tweede wereldoorlog.
Dat luilekkerland is voorbij. We zullen dus moeten verdelen ipv groeien |
Om armoede te bestrijden moet je de diefstal die "inkomstenbelasting" wordt genoemd afschaffen. Dan kom je al een heel eind.
Daar hoor je de forumbolshevieken nooit over. Het VB trouwens ook niet. Verder moet je mensen die voor een leven van eenvoud en armoede hebben gekozen, ja ze bestaan, met rust laten. Hulp opdringen is onaanvaardbaar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met mensen die ingaan op slogans zoals, "boek je droomvakantie nu, koop je droomauto nu, koop je keuken etc. nu, betaal later", en die dan in de problemen komen heb ik zelfs geen medelijden. Met mensen die door onvoorziene omstandigheden, zoals werk verliezen, ziekte of invaliditeit etc in de problemen geraken is het voor mij zeker niet een schuldgevoel, dat me aanzet tot solidariteit. Citaat:
De instant bevrediging, die je door de consumptiemaatschappij word opgedrongen uitschakelen. |
Citaat:
Zoals ik hier reeds aanhaalde: ik sta open voor realistische voorstellen om armoede in te dijken. Blaten zoals jij hier komt doen en wat smileytjes plaatsen dat kan de grootste onbenul maar zelf redeneren ho maar. Lees trouwens eerst eens het partijprogramma van de partij waarvan jij blijkbaar een aanhanger bent en je zal snel beseffen dat die partij nog veel ingrijpender maatregelen zou treffen dan mensen het recht op kinderen krijgen te ontzeggen. Hoe dom en doorzichtig kan je zijn vraag ik mij soms af. Citaat:
Natuurlijk moeten de kinderen van een rijke die arm is geworden niet sterven, wat voor totaal achterlijke denkwijze is dat? Die worden gewoon geholpen zoals nu reeds het geval is. |
Ik ben geen voorstander van het verplicht kinderloos houden van een bepaalde bevolkingsgroep, dat kan natuurlijk niet.
Maar ik begrijp niet waarom de linkse rakkers nu ineens een probleem hebben met de oplossingen die communistisch China hebben uitgedokterd: slechts één kind per gezin. Ik heb ze daar nooit over horen grommen in feite. Dat bleek "noodzakelijk". Dus 2 kinderen per gezin in Belgie is me dunkt voldoende. Tenslotte betalen we hier om zoveel mogelijk kinderen in armoede te laten leven, dat is toch ridicuul? Vijf kinderen? ok, dan krijg je nog wat meer kindergeld. Heb je er nog eentje gevonden bij je broer in Marokko? Laat maar komen, zes kinderen, krijg je nog meer etc... (door de eeuwenlang inteelt lijken ze allemaal op elkaar, en ik betwijfel of een DNA onderzoek in zulke bevolkingsgroepen serieus uitsluitel kan geven na generaties enkel genen van één bepaald voorouderkoppel onder elkaar te mixen: tenslotte liggen ze genetisch allemaal met hun eigen betovergrootmoeder in bed). Neen: kindergeld voor maximum twee kinderen, én gratis sterelisatie voor mensen onder de levensstandaard indien ze willen. En anders moeten ze zelf maar hun plan trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net alsof het eerste kind niet meer kost dan de volgenden die kleding en speelgoed kunnen gebruiken van de oudste. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be