Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een homo als minister van onderwijs. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182470)

Nietzsche 28 augustus 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6777304)
En als hij zijn homogedachtengoed opdringt aan onze kinderen, wat dan?

De kinderen ! de kinderen !

Vette Pois(s)on 28 augustus 2013 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6777316)
Homogedachtengoed.

Hier leer je er meer over:
www.youtube.com/watch?v=lOM6Y_Xiz9w

hee, gij kunt gedachtenlezen :-)

Hier was ik dus echt aan het denken, maar ik dacht dat het uit In De Gloria kwam.

Sterk, heel sterk :-)

Kallikles 28 augustus 2013 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6777318)
De kinderen ! de kinderen !

Red de ziel van het kind!

Kallikles 28 augustus 2013 13:58

Zipper 28 augustus 2013 15:28

Citaat:

is dat zoiets zoals jij je moslim-gedachtengoed aan ons tracht op te dringen ??

meneer 28 augustus 2013 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6516150)
Een homo als minister van onderwijs. Wat is jouw mening hierover ?

Zolang het geen pedofiel is, geen probleem.

Kallikles 28 augustus 2013 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6777511)

Juist, je hebt het begrepen:
www.youtube.com/watch?v=lOM6Y_Xiz9w

maddox 28 augustus 2013 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6777307)
Wat zijn homogedachten?

Dat zijn van die gedachten die een man door het hoofd spoken als die na het paar seconden tapijtsnuffelen de magistrale achterkant van zijn voorliggende broeder mag aanschouwen.

ouwe knar 29 augustus 2013 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6516748)
Waarom niet ?

als hij zijn handen goed wast ist ok voor mij

Ill Duce 29 augustus 2013 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6777511)

Ik heb Kallikles nog nergens iemand moslimgedachtengoed zien opdringen. Salah daarentegen...

Kallikles 29 augustus 2013 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6778271)
Ik heb Kallikles nog nergens iemand moslimgedachtengoed zien opdringen. Salah daarentegen...

Salah probeert zijn terroristisch gedachtengoed overal op te dringen en de idee op te dringen dat dit de enige valabele islamitische positie is. De geschiedenis leert echter dat dat soort terroristische, extremistische groepen, van de Kharijieten tot de Assassijnen, weliswaar altijd hebben bestaan, maar altijd extreem marginaal waren en altijd overwonnen door de islamitische samenlevingen, die in al hun diversiteit hun eenheid tegen terrorisme en extremisme hebben weten te bewaren.

Kallikles 29 augustus 2013 10:29

Citaat:

Salah probeert zijn terroristisch gedachtengoed overal op te dringen en de idee op te dringen dat dit de enige valabele islamitische positie is. De geschiedenis leert echter dat dat soort terroristische, extremistische groepen, van de Kharijieten tot de Assassijnen, weliswaar altijd hebben bestaan, maar altijd extreem marginaal waren en altijd overwonnen door de islamitische samenlevingen, die in al hun diversiteit hun eenheid tegen terrorisme en extremisme hebben weten te bewaren.

Salah onderschrijft ook de "regime change" agenda van George W. Bush en de neoconservatieven. Alle soorten fundamentalisten - moslimfundamentalisten als Salah, atheïstische fundamentalisten als Dawkins en zijn kliek, Christelijke fundamentalisten uit de Bible Belt - steunen de neoconservatieve geopolitieke agenda.

Zipper 29 augustus 2013 10:30

Citaat:

maar bepaalde (en terechte) opmerkingen betreffende 50 jaar moslim-migratie, gaat hij wel uit de weg.

Nick de Dubbel 29 augustus 2013 10:53

Ik heb het nu wel even gehad met linkse narcistische homosexuele ambtenaren...:-)

Nick de Dubbel 29 augustus 2013 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6778585)
maar bepaalde (en terechte) opmerkingen betreffende 50 jaar moslim-migratie, gaat hij wel uit de weg.

en discussies over het waarheidsgehalte van de oudste sprookjesboeken ook

ViveLaBelgique 16 oktober 2013 11:09

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bi...tijn_studenten
Professor Jan Papy (KUL) wijt de huidige daling aan de commotie rond de hervorming van het secundair onderwijs. "Het is niet onder stoelen of banken te steken dat het effect van de uitlatingen van minister van Onderwijs Pascal Smet (SP.A) zich laat voelen. Smet heeft de jonge mensen duidelijk gemaakt dat Latijn niet langer een prominente plaats zal innemen in het onderwijs. Het is zo flagrant dat we dit effect op korte termijn zien. Vorig jaar zaten we met 45 studenten in Leuven, nu nog 27."

Hoe minder de jeugd Latijn volgt, hoe minder talenten zoals Bart De Wever de maatschappij zal kennen. Ondergetekende heeft nog de chance gehad om in de Latijnse geduwd te worden.

Libro 16 oktober 2013 14:58

Citaat:

Onzin. Ik heb wel bedenkingen bij een minister van onderwijs waarvan je je mag afvragen of hij ooit wel een kind van kortbij heeft gezien.

Nietzsche 16 oktober 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6841964)
Onzin. Ik heb wel bedenkingen bij een minister van onderwijs waarvan je je mag afvragen of hij ooit wel een kind van kortbij heeft gezien.

Ahja?

ViveLaBelgique 16 oktober 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6841964)

Misschien overweegt onze homoseksuele minister van onderwijs wel om met zijn sperma een draagmoeder te bevruchten zodat hij en zijn vriendje een voorbeeldgezinnetje kan spelen.

Libro 16 oktober 2013 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6841966)
Ahja?

Bedoelt u "Ah ja, welke bedenkingen dan?" of "Ah ja, heeft Smet nog nooit een kind van kortbij gezien?"?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be