![]() |
Citaat:
Aangezien vrouwelijke logica een charmant fantasietje is dat eigenlijk niet best�*�*t: negeren. |
Citaat:
Heb je het nieuws gevolgd de laatste dagen? Er is een beetje sprake vanuit een paar internationale organisaties of samenwerkingsverbanden om iets te doen aan de onderlinge fiskale concurrentie ... Eindelijk zou ik zo zeggen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fiscale concurrentie tussen Vlaanderen & Wallonie bestaat nu al. het kan niet genoeg bevorderd worden !!! Vlaanderen kan niet beter doen dan Kosovo , 5 jaar geleden. (Na 25 mei volgend jaar) |
Citaat:
De tendens is dat Europa eerder uit elkaar zal vallen, dan dat dat ooit zal gebeuren. |
1 Bijlage(n)
Ik snap niet waarom men BDW kleineert omdat hij aankaart dat hij buiten spel gezet word.
Het concept dat, omdat dit bij iedereen gebeurd, het daarom geoorloofd is iemand die klaagt te marginaliseren, slaat nergens op. Verzet tegen onderdrukking is een natuurlijke en normale respons. Men voerde hier al experimenten over uit. Zie bijlage. Dingen doen "omdat het altijd zo geweest is", is niet logisch. |
Citaat:
Ik vrees dat Brabander door een godheid geschapen is... |
Citaat:
Misschien moet hij eerst een snelcursus diplomatie volgen (zal ook nodig zijn als hij Minister-President wilt worden). Zijn diploma Calimero heeft hij in ieder geval cum magnissima laude reeds op zak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werkt inderdaad zeer goed, maar laten we nu eventjes terug on topic gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Bloomberg contacteert toch ook Di Rupo niet niet om het even over vluchten Brussel-New York te hebben? |
Citaat:
Overigens hebben "de Merovingers" het Rijk niet overgenomen. Niemand "nam" het over (de regalia werden opgestuurd naar Constantinopel). En de Merovingers waren slechts een fractietje (naast Visigothen, Bourgondiërs, Lombarden, Angelsaksen, ...). Dat alles doet niets ter zake uiteraard. Of hoe een beetje dollen hier toch elke keer weer op een muur van slechte seriositeit botst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou BDW het ook jammer vinden dat er Franstaligen aan onze zijde vochten in de guldensporenslag?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be