Eigenlijk
Raf beantwoord je mijn vragen zoals ik verwachte.
Citaat:
Q) aan een huurwoning gesukkeld?(zie de tread over verplicht verhuren, want niemand wil verhuren aan een allochtoon)
A)misschien heeft het OCMW hem wel een woning aangeboden. Wat doet het ertoe?
|
Het doet er veel aan toe vind ik.
Die kerel is officieel zijn thuisland ontvlucht om aan een onrecht te ontsnappen.Politieke vervolging, of racisme horen daarbij.Maar dan in het land waar je asiel aanvraagt te gaan drugs kweken, is dat niet effe wat veel aan de boom geschud?En kom nu niet af dat ie het niet wist. Zelfs de Koran verbied het ,tenzij het is om ongelovigen in het verderf te storten.
Citaat:
Q) heeft die genoeg geld bij elkaar gesprokkeld?(alleen materiele hulp, geen financiële-het enige positive ding paars heeft voor elkaar gekregen, het ineenstorten van de officiele asieltrafiek)
A)Wie zegt dat hij dat zelf heeft gefinancierd? Hij zou niet de eerste zijn die voor een "opdrachtgever" werkt... Misschien is dat dan meteen ook het antwoord op je vorige vraag. Maar eens te meer: wat doet het ertoe?
|
Tja
Raf, als morgen iemand me aanbied om een XTC lab hier op zolder te mogen starten, of onze kelder als cannabisplantage, dan mag dat stuk straatvuil blij zijn dat ie nog naar buiten vliegt.maar kom,een arme uitgebuite asielzoeker, da's toch niet erg zeker dat die de wet overtreed?
Citaat:
Q)hoeveel oogsten heeft die al kunnen doen?([size=1]onze politie staat niet bekend wegens snel en efficient, en al zeker onze Waalse modelen niet [/size]
A)1? 5? 10? Whatever... Dat zal wel blijken uit het onderzoek. Onze politie, die volgens jou niet bekend staat om haar snelheid en efficiëntie, heeft hem dan toch maar mooi geklist, of had je DAT eventjes uit het oog verloren?
|
De politie heeft die man alleen maar kunnen klissen omdat die 60 vuilzakken ergens heeft gedumpt, en dat die zo stom was ergens een adres achter te laten in die zakken.Als het puur op drugdelict had aangekomen, hadden we misschien volgend jaar nog niks gehoord.Nu heeft waarschijnlijk een of ander milieuambetantenaartje een klacht ingediend.
Citaat:
Allemaal bijzonder indringende vragen, neem ik aan, maar ik zie er de relevantie in het kader van vreemdelingenbeleid en integratie nog steeds niet van in. Als je die materie zo boeiend vindt, kan je misschien best eens contact opnemen met het parket. Zij kunnen je wellicht veel accuratere informatie verschaffen dan om het even wie op dit forum of op om het even welk ander forum for that matter...
|
Ik vind het nogal direct afhankelijk.Asielzoekers die redelijk snel stevig crimineel blijken. En dan nog vinden we hier mensen die het goed proberen te praten?
Waarom niet gewoon uitleveren aan het land van herkomst, waar zulke types waarschijnlijk meer op hun kerfstok hebben. Nooit vergeten dat het peperduur is om hier te geraken. Mensenhandelaars zijn niet goedkoop, en met officiele papieren reizen kost ook een berg geld, meer dan wat de 99% van de mensen waarvoor het politiek asiel is voor uitgevonden ooit kan betalen.
En het parket... die hebben al zowiezo veel te veel werk,met het beschermen van de privacy van de misdadigers. Niet dat een misdadiger geen privacy mag hebben, maar meer rechten dan de slachtoffers?
En
Raf, Moslims mogen geen genotsmiddelen nuttigen.da's duidelijk geworden, nadat Mohamed teveel last kreeg met zijn eigen benevelde manschappen.En is er geen enkele reden waarom een Iraniër- in veel gevallen een moslim-of anders iemand die toch beter moet weten- toch canabis gaat verbouwen. En dat al zeker niet in het land waar ie bescherming zoekt.