Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   postje gepakt : ben weyts zijn vrouw voorgedragen RVB van VRT (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183755)

Jakko 2 maart 2013 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6554490)
De meesten hebben hun eigen apart communicatiebureau zodat ze hun facturen kunnen opmaken.

Zij schreef o.a. de persberichten voor het kabinet Bestuurszaken, Buitenlands Beleid, Media en Toerisme.

Persmededeling Vlaams minister van Media Geert Bourgeois

Geert C 2 maart 2013 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 6554504)
Zij schreef o.a. de persberichten voor het kabinet Bestuurszaken, Buitenlands Beleid, Media en Toerisme.

Wow, wat een palmares. Waar blijft die bevordering tot directeur-generaal? :lol:

Jakko 2 maart 2013 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 6554508)
Wow, wat een palmares. Waar blijft die bevordering tot directeur-generaal? :lol:

Eén van de vele. Maar ik wacht nog altijd op een antwoord wat die functie dan inhoudt? Dat het pikt, had ik al door.

ViveLaBelgique 2 maart 2013 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6554503)
En jij kan ons nu natuurlijk een lijstje geven van anderen uit die partij die dezelfde 'kwaliteiten' hebben voor dat postje ?

Ik dacht aan de Nigeriaanse poetsvrouw van Bart De Wever.

hollande 2 maart 2013 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 6554508)

:rofl::rofl:

wie marijke of de kuisvrouw van Bourgeois.

Geert C 2 maart 2013 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 6554519)
Eén van de velen. Maar ik wacht nog altijd op een antwoord wat die functie dan inhoudt? Dat het pikt, had ik al door.

Dat jij (doet alsof je) het verschil niet begrijpt tussen een woordvoerster en een beleidsmedewerkster is niet mijn probleem hoor. ;-)

Feit blijft dat zij geen enkele inhoudelijke ervaring heeft op vlak van mediabeleid, in tegenstelling tot wat de N-VA-fanclub beweert. Als communicatiemedewerkster moest zij alleen maar de PR van haar minister en zijn beleid verzorgen, bij de totstandkoming en de inhoud van het beleid was zij niet betrokken. Dus kunnen we niet anders dan besluiten dat zij haar postje te danken heeft aan het feit dat zij "vrouw van..." is. :-)

hollande 2 maart 2013 14:14

1 Bijlage(n)
marijke heeft dat postje verdiend met haar

ViveLaBelgique 2 maart 2013 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 6554504)

Hoeveel heeft ze gefactureerd voor dat vermeld werkstuk ? Is het een tarief per woord, per uur of per blad ?

Jakko 2 maart 2013 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6554522)
Ik dacht aan de Nigeriaanse poetsvrouw van Bart De Wever.

Ze spreekt in ieder geval al stukken beter Nederlands dan Di Rupo en die werd premier.

Jakko 2 maart 2013 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6554537)
Hoeveel heeft ze gefactureerd voor dat vermeld werkstuk ? Is het een tarief per woord, per uur of per blad ?

Het staat ergens vanonder op het blad.

peter1962 2 maart 2013 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6554348)
Peter, heb je weer last van je cholesterol?
Je simvastatine niet vergeten te nemen hé.

In plaats van je bezorgdheid voor mijn gezondheid uit te drukken zou je misschien eens je visie kunnen geven over deze poenpakkerij vanwege de familie Weyts ?
Je hebt hier eens geschreven dat je stichtend lid bent van de n-va, zelfs nog hebt meegeschreven aan programma teksten. Had je dergelijke scenario's mogelijk geacht toen in de pioniersjaren vol zuiver idealisme ? Je beseft toch dat het hier om de nummer twee en heel spoedig de nummer één van jullie partij gaat ?

Met welke autoriteit en geloofwaardigheid gaat die man nog vragen kunnen stellen over postjespakkerij aan andere partijen als hijzelf er het symbool van is geworden door zuivere bevoordeling van zijn eigen vrouw ?

Jakko 2 maart 2013 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6554546)
In plaats van je bezorgdheid voor mijn gezondheid uit te drukken zou je misschien eens je visie kunnen geven over deze poenpakkerij vanwege de familie Weyts ?
Je hebt hier eens geschreven dat je stichtend lid bent van de n-va, zelfs nog hebt meegeschreven aan programma teksten. Had je dergelijke scenario's mogelijk geacht toen in de pioniersjaren vol zuiver idealisme ? Je beseft toch dat het hier om de nummer twee en heel spoedig de nummer één van jullie partij gaat ?

Met welke autoriteit en geloofwaardigheid gaat die man nog vragen kunnen stellen over postjespakkerij aan andere partijen als hijzelf er het symbool van is geworden door zuivere bevoordeling van zijn eigen vrouw ?

Er is toch een wezenlijk verschil tussen de farce van de O Vld omtrent dat postje van gouverneur en dit postje. Dat zie je toch zelf ook wel in?

Another Jack 2 maart 2013 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 6554556)
Er is toch een wezenlijk verschil tussen de farce van de O Vld omtrent dat postje van gouverneur en dit postje. Dat zie je toch zelf ook wel in?

Ja dat klopt, bij het gouverneurschap wou men nog min of meer het verhaal van een apolitieke benoeming verkocht krijgen.
Nu schaamt men zich niet meer en is het pure zelfbediening geworden.

peter1962 2 maart 2013 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6554503)
En jij kan ons nu natuurlijk een lijstje geven van anderen uit die partij die dezelfde 'kwaliteiten' hebben voor dat postje ?

Waarom zou ik of iemand anders het voorbereidende werk moeten doen voor die partij ?

omaplop 2 maart 2013 14:43

Eigenlijk vind ik het straf dat al die mannen hier vinden dat vrouwen van politici geen eigen carriere mogen opbouwen.

Ik wist niet dat het feminisme hier nog zoveel werk voor de boeg had.

Laat deze "echtgenote van" eerst bewijzen dat ze bekwaam is en indien niet, geef dan kritiek �* volonté, maar wat moeten vrouwen van bekende mensen dan doen? Enkel : être belle et se taire??

ViveLaBelgique 2 maart 2013 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 6554556)

Verduidelijk eens het verschil.

Another Jack 2 maart 2013 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 6554561)
Eigenlijk vind ik het straf dat al die mannen hier vinden dat vrouwen van politici geen eigen carriere mogen opbouwen.

Laat deze echtgenote van eerst bewijzen dat ze bekwaam is en indien niet; geef dan kritiek �* volonté, maar wat moeten vrouwen van bekende mensen dan doen? Enkel : sois belle et tais-toi???

Neenee, oma: hier is het "Sois belle et encaisse"

Jakko 2 maart 2013 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6554558)
Ja dat klopt, bij het gouverneurschap wou men nog min of meer het verhaal van een apolitieke benoeming verkocht krijgen.
Nu schaamt men zich niet meer en is het pure zelfbediening geworden.

Ze hebben er geen afstand van gedaan t.v.v. de O Vld, die dachten dat zij dat postje konden claimen. Nog een verschil. Hier lagen de kaarten anders.

ViveLaBelgique 2 maart 2013 14:47

Citaat:

Laat deze "echtgenote van" eerst bewijzen dat ze bekwaam is en indien niet, geef dan kritiek �* volonté, maar wat moeten vrouwen van bekende mensen dan doen? Enkel : être belle et se taire??

Lap. Het zijn hier blijkbaar weer racisten omdat ze vrouwen zouden discrimineren. :roll::roll::roll:

Geert C 2 maart 2013 14:48

Citaat:

Postjes toegeschoven krijgen door manlief =/= een eigen carrière uitbouwen, me dunkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be