![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beke wordt meer dan afgeslacht door zijn Waalse "collega's. Wie kan nu respect hebben voor zo'n marionet??
Als de CD&V nog iets van geloofwaardigheid wil overhouden, dan kappen ze ermee. trouwens Vanackere was niet slecht, hij had er trouwerns al een tijdje genoeg van en zag het eigenlijk al langer niet meer zitten. Ik geef hem nog altijd goede punten en het zou , in andere omstandigheden een goede minister geweest zijn , en iemand , denk ik, die het goed meende. Misschien moest hij daarom ook weg , hij was niet slaafs genoeg tov de PS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als hij recht in zijn schoenen staat waarom dan die "vlucht"!Zo zie je maar..
|
Citaat:
Citaat:
|
Nog liever Laurent dan Crembo. Kunnen we tenminste nog eens lachen.
Crembo elke dag op TV, in de kranten en op internet staat voor mij gelijk met waterboarden. wat zeg ik! Doe mij dan maar liever elke dag als ontbijt een "waterbordje"! |
Citaat:
Nog niets anders dan lof gelezen en gehoord! |
Citaat:
|
Citaat:
Van Ackere is een van de weinige goede ministers die we hebben, en de nva is weer op kruistocht zie de enquete, enkel nva'ers en vb'ers vinden dit een goede beslissing, dat spreekt boekdelen. |
Niet getreurd... volgend jaar kan Vanackere misschien reeds zijn come-back maken... zo gaat dat hier
|
Wie recht in zijn schoenen staat heeft geen enkele reden om op te stappen.
Zoals hij zelf zegt : tijd zal de waarheid aan het licht brengen. Het feit dat hij wél opstapt is zo goed als een schuldbekentenis. |
Ach, ze zullen hem even op de achtergrond plaatsen om hem klaar te stomen voor 2014. Ge zult wel zien.
Dat soort is niet uit te roeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat de CD&v niet sneller beslist ? |
Citaat:
|
Het is weer billenkletsen en vuistjes lachen met zo'n bericht. Vanackere die met gebogen hoofd moet opstappen en tegen beter in blijft volhouden dat hij niet schuldig is... Hoe doorzichtig is dat.
De kaloten bloeden en hopelijk blijven ze bloeden want ze verdienen het. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be