Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185364)

quercus 15 april 2013 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6601959)
Dat is niet liegen, gewoon prioriteiten stellen.
De prins en zijn madam....verdorie toch......gaan de mensen daar van kunnen leven ? Gaan zij die werk geven ?

Ja maar ja, zeg ... Hij wil koning worden hoor! Geert Hoste heeft dat een paar jaar terug luid verkondigd. En, geef toe, da's toch een ernstige bron ...

Garry 15 april 2013 19:17

Citaat:

De prins en zijn madam....verdorie toch......gaan de mensen daar van kunnen leven ? Gaan zij die werk geven ?

Er is toch weer geen nieuwe kleine opkomst hé, dat ze weer nieuwe kruippakjes moeten gaan ronselen?

nabat54 15 april 2013 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6601967)
Er is toch weer geen nieuwe kleine opkomst hé, dat ze weer nieuwe kruippakjes moeten gaan ronselen?

Garry, ge moet solidair zijn met de ....kleinen ;-)

nabat54 15 april 2013 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6601966)
Ja maar ja, zeg ... Hij wil koning worden hoor! Geert Hoste heeft dat een paar jaar terug luid verkondigd. En, geef toe, da's toch een ernstige bron ...

Inderdaad ......Filips de Taaie ;-)

Garry 15 april 2013 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6601973)
Garry, ge moet solidair zijn met de ....kleinen ;-)

Nu mag je me veel vragen, maar dat is er over hoor.

Boduo 15 april 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6601556)
ik had niet anders begrepen, Xeno :-)

met een ei, of gelijk welk voorwerp, geraak je niet dicht genoeg ...

je moet het tegenwoordig al heel gewiekst spelen wil je nog enig effect bereiken ... een Belgische vod is een minimumatribuut voor een succesvolle actie :p

Anna, jij brengt me op een idee !

:clapping:

Het Oosten 15 april 2013 19:34

Citaat:

Het zal nog niet zijn.

Garry 15 april 2013 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6601982)
Anna, jij brengt me op een idee !

:clapping:

Antwerpen, in het hol van de leeuw. Ze durven!!! Ze kunnen beter ver weg blijven van 't Astridplein. Ze zouden anders kunnen in de zoo opgesloten worden.

Het Oosten 15 april 2013 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6601950)
Wat zit gij nu in uw broek te krabben over NVA?

Ik heb niets te maken met de NVA hoor. Niet mijn partij, maar dat wil niet zeggen dat ik 't Weverke groot gelijk mag geven hé. Eer wie eer toekomt.

Of dacht gij soms dat ze daar in Leaken ook geen leugens verteld hebben toen ze hem uit grote schaamte ontboden hebben?

Daar hangen ze aan elkaar van de leugens en schijnheiligheid.

Dus als ze in Laken schijnheilig zijn, dan mag uw god De Wever dat ook zijn ?

Maak u maar niet te veel ongerust: uw god is dat ook. Immers, alle politici zijn dat.

Vrijheideerst 15 april 2013 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 6601977)
Inderdaad ......Filips de Taaie ;-)

Ik heb al schrik ;-)

Garry 15 april 2013 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6601996)
Dus als ze in Laken schijnheilig zijn, dan mag uw god De Wever dat ook zijn ?

Maak u maar niet te veel ongerust: uw god is dat ook.

Wat hebben jullie allemaal met, " Mijn God". Dat is mijn god niet, nog eens!!! Ik vind alleen dat hij gelijk heeft, zelfs overschot van gelijk. Als u dat dwars zit, dan is dat maar zo, 't zal me worst wezen.

Vrijheideerst 15 april 2013 19:43

De BUB mobiliseert al zijn, euh, leden.

Het Oosten 15 april 2013 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6602004)
Wat hebben jullie allemaal met, " Mijn God". Dat is mijn god niet, nog eens!!! Ik vind alleen dat hij gelijk heeft, zelfs overschot van gelijk. Als u dat dwars zit, dan is dat maar zo, 't zal me worst wezen.

Ik wil u wel geloven, maar het moreel principe blijft overeind: u keurt schijnheilig gedrag goed.

Garry 15 april 2013 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6602013)
Ik wil u wel geloven, maar het moreel principe blijft overeind: u keurt schijnheilig gedrag goed.

Morele principes, dat is nog minder dan stront. Dat blijft zelf nog niet aan mijn schoenen plakken.

In politiek spreken over morele principes. Waar haal je het vandaan terwijl je spreekt over een categorie van mensen die, wanneer ze schipbreuk zouden lijden, ze eerst op de schouders van hun ouders zullen kruipen, daarna op die van hun vrouw en als slot op die van hun kinderen, om zelf boven te blijven.

system 15 april 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6602019)
Morele principes, dat is nog minder dan stront. Dat blijft zelf nog niet aan mijn schoenen plakken.In politiek spreken over morele principes. Waar haal je het vandaan terwijl je spreekt over een categorie van mensen die, wanneer ze schipbreuk zouden lijden, ze eerst op de schouders van hun ouders zullen kruipen, daarna op die van hun vrouw en als slot op die van hun kinderen, om zelf boven te blijven.

Wanneer ik uw avatar zo bekijk, zou dit wel eens kunnen kloppen.

Everytime 15 april 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6601511)
Mogen ze gaan rondwandelen in aanwezigheid van Groen-politica Marij Preneel, de districtsburgemeester van Borgerhout. :lol:

"Het is een agendaprobleem, geen statement tegen de monarchie", geeft zijn woordvoerder als uitleg. "Een afspraak lag al te lang vast om nog af te zeggen." :lol:

De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde

Niets ergs in dit verhaal!

Everytime 15 april 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6601518)
Seffens nog een paar kartons eieren gaan kopen, ik zal ze morgen goed kunnen gebruiken.

En de politie zal u aanhouden! Is dit echt wat u wil?

Everytime 15 april 2013 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6601925)
Mja ... Het is een feit dat in VLD-kringen men nog steeds graag een mondje "français" hanteert. La noble famille Decroo en est un exemple frappant. :lol:

En dan? Waar ligt het probleem?

Vrijheideerst 15 april 2013 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 6602032)
Wanneer ik uw avatar zo bekijk, zou dit wel eens kunnen kloppen.

Kom nu eens eindelijk met argumenten man. :roll:

Karel Martel B 15 april 2013 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6601607)
Zij mag van Bart

Vertaling: Gaan jullie wereldvreemde tiepen gerust een rondje kringrukken, ik heb wel serieuzere zaken te doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be