![]() |
Citaat:
Koning Arthur daarentegen is hoogstwaarschijnlijk van A tot Z verzonnen. |
Mijn telepathische krachten vertellen me dat Meneer er zich wel zal proberen uit te praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zulke beweringen laat ik over aan pretentieuze apen die denken dat ze ALTIJD gelijk hebben.;-) Trouwens, dat er geen 100 % consensus is tussen de neurologen wat betreft de zintuigen, en meer bepaald het zesde zintuig, is helemaal geen nieuws. D�*t weet iedereen reeds. Zélfs jij dus blijkbaar... |
Citaat:
Geloof je in spoken ? Terzijde, wat deze twee personnages betreft, je hebt voor je beweringen wééral géén bewijzen neem ik aan ? Of ben ik de enige hier die zijn meningen met bewijzen moet staven, telt dat niet voor u ? |
Citaat:
Met welk doel voor ogen zou ik mensen hier proberen manipuleren ? Welk voordeel kan ik daaruit trekken ? Begin al eens met uit te leggen wat je verstaat onder de term " manipulatie " ? Weet je wel wat dat wil zeggen ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Bijgevolg is de echtheid ervan tot op heden geenszins bewezen. Waterdichte logica. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En laat mij betwijfelen dat jij enige telepatische krachten zou bezitten. Je geest is daarvoor veel te gesloten. Het is net die geestelijke plompheid die je alles wat een beetje moeilijk te begrijpen valt doet afstoten, dat is teveel werk voor je traag brein,en jaagt je angst aan. Je zekerheden zijn als een anker in je bestaan, waaraan je levenslang vasthangt. Gelijk wat dat buiten je enge, starre levensbeschouwing valt, word onmiddellijk buitengesloten, je triestig saaie wereldje is vergrendeld. Alles wat de minste twijfel in je oproept, word uit dat wereldje verbannen met een geruststellende " DA KAN NI " |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef je 10 jaar om bewijzen te verzamelen dat telepathische krachten wel bestaan. Kom dan maar terug om je te verontschuldigen. Vergeet ook James Randi niet te verwittigen als het je toch zou lukken. Die heeft één miljoen dollar klaarliggen voor mensen die kunnen bewijzen dat ze beschikken over paranormale vermogens. Moet ik echt zeggen dat velen geprobeerd hebben, maar niemand het gehaald heeft ? Vreemd, want die test bestaat ondertussen al bijna 50 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hgu.nl/cursussen/parapsychologie/ Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be