![]() |
Citaat:
(tussen haakjes, ik steun de actie i.v.m. het niet-buitenhangen van de vlag....veel meer reactie. Ikzelf heb er al een 10tal niet buitengehangen) |
Vlaanderen kan de pot op, naast de pot van België, naast die van Europa.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze morgen, terwijl ik aan het shoppen was, ettelijke Vlaamse leeuwenvlaggen gezien. Allemaal zonder gelakte nageltjes. Die versie met de rode nageltjes is vrij potsierlijk. Een leeuw die uit een manicure-salon buiten stapt met rood gelakte nagels. Nog niet gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
pajoske heeft gelijk. Die rode klauwen gaan heel ver terug.
|
Citaat:
|
Er is geen reden om te vlaggen, er valt niets te vieren.
In de nabije toekomst dan weer wel, als Belgie sterft, dan maken we van die dag een echte Vlaamse feestdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alleen zijn er bijna geen vlaggen te bespeuren.
Van Vlaamse feestjes heb ik ook al niks vernomen. Maar nog opvallender: op de internetkranten is maar bitter weinig te vinden over deze feestdag. Op uitzondering van hier en daar iets over de toespraak in het stadhuis van Brussel. Een verplicht nummertje voor politiekers. maar voor de rest???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wapenboek_Gelre |
Citaat:
Wat een autistisch aandoende discussie, van beide kanten. Straks barst er nog een discussie los omdat iemand een vlag heeft uitgehangen met een leeuw waarvan het derde krulletje op zijn staart de verkeerde richting uitwijst (wat natuurlijk bewijst dat de bezitter van de vlag een geniepige communist is). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be