![]() |
Citaat:
Veel mensen denken dat ze zich moeten moeien met een voldongen feit. Dat maakt de dingen alleen maar erger. Laat ze de hoer uithangen zonder de hulp van de papa. |
Hot Marijke lol
|
Citaat:
Bof, ieder zijn ding. |
Van lastige klanten gesproken, daar hoef je zelf niet eens de prostitutie voor in.
|
Citaat:
Demper is een schopper, dat zei z'n moeder al :o |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Moest ik een dochter hebben en deze dochter maakte die keuze, dan zou ik diep ongelukkig zijn.
Ik zou proberen om mijn dochter op andere gedachten te brengen. Moest dit niet lukken, dan zou ik haar steunen in haar keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou proberen om mijn dochter op andere gedachten te brengen. Moest dit niet lukken, dan zou ik haar echter helemaal niet steunen in haar keuze... Ik zou dat nooit aanvaarden of goedkeuren. |
alle prostituees zijn dochter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hugh Grant ging naar de hoeren. De ideale schoonzoon maar ook het archetype van de hoerenloper . Knap, verzorgd, rijk en talentvol.
|
Citaat:
Op ieder potje past een deksel hé. lol Maar kom, nu we toch aan het ouwehoeren zijn.. Hoe verklaar jij dat best wel veel 'normaal uitziende' mannen naar (rondlopende lijken) heroïnehoeren gaan? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
er zijn ook samenwonende/getrouwde losers die naar de hoeren gaan , of op cafe een andere samenwonende/getrouwde loser versieren !! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be