Citaat:
Zo'n een betweterij slaat natuurlijk bij niemand aan, wat wel aanslaat zijn politici die zeggen wat de bevolking denkt. Zo'n politici zijn er overal, alleen bevinden deze politici zich in Europa alleen in extreem-rechtse hoek, terwijl ze in Amerika overal wat te vinden zijn. Het belangrijkste is doen wat de bevolking wil: daarom steunen de VS Israel.
|
heb nog nooit een rechtse persoon mijn mening horen verkondigen, ben ik abnormaal? en de politiekers verkondigen enkel wat de bedrijven derachter denken.
Citaat:
Zeker na 11 september is de vrees tegen de islam sterk toegenomen en hierop spelen enkel de extreem-rechtse partijen in; de andere partijen steunen de Palestijnen zelfs nog!
|
de vrees tegen de islam is onterecht, mischien is dat de reden dat niemand erop inspeelt. bij mijn weten is er geen partij die de palestijnen steund, ze steunen enkel het gewone volk bij beide volkeren.
Citaat:
Daarom moet Europa de VS, Israel en andere landen (bv. Rusland) steunen in de oorlogen tegen terrorisme voor dat de aanslagen zich ook hier voordoen (toen Rusland Tsjetsjenië binnenviel nadat de moslimextremisten aanslagen hadden gepleegd in Moskou, was de EU boos, zou ze dit ook zijn als dit in Amsterdam, Brussel of Parijs gebeurde?).
|
het is vrij logisch dat ze dit niet leuk zullen vinden, maar is het wegnemen van de voedingsbodem van terrorisme niet beter? en denk je niet dat het binnenvallen van een land met mogelijk een paar terroristen het omgekeerde effect zou kunnen hebben. meer verdrukten leidt meestal wel tot meer terrorisme
Citaat:
De aanslagen in de VS waren dan ook aanslagen tegen het hele Westerse denken, en de waarden van dit denken en de islam staan dan ook loodrecht tegenover elkaar. Het wordt daarom ook tijd dat alle vrije staten een echte Noordelijke Alliantie vormen (zoals tijdens WO II) en onze waarden beschermen tegen dit islamterrorisme). Men stelt altijd dat extreem-rechtse partijen protestpartijen zijn, maar zijn extreem-linkse partijen dat dan ook niet?
|
de aanslagen waren aanslagen tegen de amerikaanse dikkenekken. bovendien zijn deze aanslagen uitgevoerd door een paar pipo's die de koran als excuse gebruiken om mensen te vermoorden. (hoe zat het trouwens ook al weer met de kruistochten) De islam zorgt voor niet veel problemen, het is ons westerse egoïstische denken dat voor problemen zorgt. en btw extreem-linkse partijen zijn ook protestpartijen, maar ze stellen wel totaal andere oplossingen voor.
Citaat:
Een laatste factor bestaat uit de eindeloze geldverspilling van de "democraten" ten opzichte van het zuiden. Men moet afstappen van het feit dat alle rassen en culturen gelijk zijn. dit klinkt misschien hard, maar lees maar eens een geschiedenisboek.
|
heb mijn geschiedenisboekje eens doorgebladerd en nergens bewijs van bovenstaande gevonden, enkel ontdekt dat als er een cultuur minderwaardig is aan de rest, het toch wel onze westerse cultuur is
|