![]() |
Los daarvan is er blijkbaar niemand die het vreemd vindt dat de N-VA openlijk het separatisme afzweert.
|
Voor velen hier geldt:
Als N-VA zegt dat gras blauw is, dan geloven ze het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 93421 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met al die goede raad hier, van niet-sympathisanten van de nva ... met al die goede raad voor mijn geliefde partij,
nu weet ik het dus zelf niet meer: is de nva nog staatsgevaarlijk? ben ik nu wel of niet een nationalist, en wat is dat feitelijk ? Dikke twijfel over alles, behalve één ding. Eén ding blijft overeind: wij zijn enorm populair. Niemand kan over ons zwijgen. . |
Citaat:
Ik denk persoonlijk niet dat jij mentaal gehandicapt bent. Je zit in een identiteitscrisis. Het is aan jou om daar uit te raken ! Veel goede moed ! Of N-VA al dan niet staatsgevaarlijk is zal blijken. Ze zijn sinds de fameuze bocht van Siegfried Bracke wel hun staatsgevaarlijk beginselen aan het ridiculiseren. Die zijn blijkbaar maar voor het lachen. |
Citaat:
En wat blijft het plotseling toch oorverdovend stil bij de andere N-Va-partijsoldaatjes hier! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik op 25 mei op de sossen ga stemmen, nondedju !! . |
Citaat:
Een compleet onbekende "Lieven" heeft die uitspraak gedaan. De belangrijkste N-VA-ers, waaronder de partijvoorzitter, hebben wél DUIDELIJK laten horen dat ze via het confederalisme naar de Vlaamse onafhankelijkheid willen. Is dat antwoord niet duidelijk genoeg? Ik heb de uitspraak van De Wever gepost. Met de link erbij. Waarom bijt je je daar niet in vast ipv van in die van een nobele onbekende? De N-VA is een separatistische partij, maar wel een partij die NIET tot doel heeft om de onafhankelijkheid te bereiken zoals dat met geweld gebeurde in 1830. En waar jullie geen énkel probleem mee hebben. Integendeel. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be