Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kan John Crombez nog functioneren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200854)

Boduo 20 april 2014 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7106375)
Ik weet niet of de Vlaamse ondernemers dit nog zullen uithouden.

een aantal vlaamse ondernemers janken al j�*�*�*�*�*ren over �*lle regeringen, ministers, staatssekretarissen,...

:cry::cry::cry:

Hypochonder 20 april 2014 11:11

Een groot aantal ondernemers steekt al een hele tijd zijn middenvinger uit naar Crombez 'het loopjongentje van Di Rupo.' Geen nieuwe investeringen meer, geen nieuwe jobs meer... Anderen stoppen er gewoon mee of trekken naar het buitenland.

De sossen willen dit jaar drie miljard euro uit fraudebestrijding puren. Laat ze maar doen zou ik zo zeggen.

Eberhard Leclerc 20 april 2014 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7106413)
een aantal vlaamse ondernemers janken al j�*�*�*�*�*ren over �*lle regeringen, ministers, staatssekretarissen,...

:cry::cry::cry:

En ondertussen zijn ze volgevretener dan ooit.

brother paul 20 april 2014 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7106434)
En ondertussen zijn ze volgevretener dan ooit.

tip egby: nationaliseer vakbonden en ziekenbonden, en je zult nog nooit zoveel geld herverdeeld hebben in BE

ViveLaBelgique 20 april 2014 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7104768)
Waarom commotie?

De officiele oude pers wordt uiteindelijk gewoon betaald door de overheid. dat wist je toch?

En de overheid (de Don zelf oa) heeft kennelijk besloten dat het dossier KDG dicht moet.

Hans D'Hondt doet dus waarvoor hij is ingehuurd.

In welke media heb jij de terechtwijzing van Hans D'Hondt aan het adres van John Crombez gelezen ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7104768)
Nix van gemerkt.

Maar ik neem de versleten oude pers al jaren nauwelijks meer tot me.

Op de sociale media (de onafhankelijke pers, zeg maar) lag vooral KDG onder vuur trouwens.

Merk jij in de sociale media een reactie op de terechtwijzing van Hans D'Hondt aan het adres van John Crombez ?

nabat54 20 april 2014 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7106673)
In welke media heb jij de terechtwijzing van Hans D'Hondt aan het adres van John Crombez gelezen ?

Merk jij in de sociale media een reactie op de terechtwijzing van Hans D'Hondt aan het adres van John Crombez ?

N-VA of PS model ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=58

Boduo 20 april 2014 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7106427)
Een groot aantal ondernemers steekt al een hele tijd zijn middenvinger uit naar Crombez 'het loopjongentje van Di Rupo.' Geen nieuwe investeringen meer, geen nieuwe jobs meer... Anderen stoppen er gewoon mee of trekken naar het buitenland.

De sossen willen dit jaar drie miljard euro uit fraudebestrijding puren. Laat ze maar doen zou ik zo zeggen.

Crombez functioneert nog 35 dagen.
Misschien zelfs nog 450 dagen extra...

:rofl::rofl::rofl:

Klojo eerste klas 20 april 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7104275)
Voor degenen die zich niet de tijd of moeite troosten om het volledige interview met Hans D'Hondt te bekijken waar hij John Crombez te kakken zet geef ik hieronder de link van de samenvatting door Tijdschrift Trends:

http://trends.knack.be/economie/nieu...0596748674.htm

Het is kenmerkend voor de andere media dat ze dit niet overnemen. John Crombez heeft weken de BBI zitten verdacht maken in de grote mainstream media. Nu dat de grote baas van de FOD Financiën waaronder BBI ressorteert John Crombez op zijn plaats zet is hierover weinig te vernemen in diezelfde mainstream media.

http://www.nbb.be/pub/01_00_00_00_00...hondt.htm?l=nl
Tel eens hoeveel keer het woord 'kabinetschef' hier te lezen is...... Natuurlijk geen teken van politieke druk bij Financiën, maar wel een aanwijzing dat dit individu niet al te geloofwaardig is als hij het over politieke neutraliteit heeft...
En iedereen die bij Financiën werkt ligt bij dit interview onder de bureau van 't lachen..... :twisted:

ViveLaBelgique 20 april 2014 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7106953)
http://www.nbb.be/pub/01_00_00_00_00...hondt.htm?l=nl
Tel eens hoeveel keer het woord 'kabinetschef' hier te lezen is...... Natuurlijk geen teken van politieke druk bij Financiën, maar wel een aanwijzing dat dit individu niet al te geloofwaardig is als hij het over politieke neutraliteit heeft...
En iedereen die bij Financiën werkt ligt bij dit interview onder de bureau van 't lachen..... :twisted:

Waarom wordt Hans D'Hondt dan niet in de (sociale) media massaal uitgelachen met zijn uitspraken ?

Rollercoaster 20 april 2014 19:46

De Gucht is een gore eikel, graaier eerste klas. De vlees geworden arrogantie.
Een verdomde arrogante muil.

Vrijheideerst 20 april 2014 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7106961)
Waarom wordt Hans D'Hondt dan niet in de (sociale) media massaal uitgelachen met zijn uitspraken ?

Waarom vraag je je dat af?

ViveLaBelgique 20 april 2014 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7107022)

Omdat het mij frappeert.

Boduo 20 april 2014 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7107022)

Over 35 dagen zijn al de vragen van belgiekske opgelost !

Klojo eerste klas 21 april 2014 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7106961)

Er zijn nu eenmaal 'dingen' die de moeite niet waard zijn om er over te spreken....

Boduo 21 april 2014 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7107705)
Er zijn nu eenmaal 'dingen' die de moeite niet waard zijn om er over te spreken....

Ai, mogen we nu de berichten van belgiekske allemaal overslaan ?

ViveLaBelgique 21 april 2014 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7107705)

Dat begrijp ik. Waarom was de aanval van John Crombez op de BBI dan wel de moeite waard om over te spreken ? Jij hebt hier op dit forum pagina's vol over geschreven. Nu er eindelijk een uitgebreide toelichting is van de opperchief Hans D'Hondt die John Crombez te kakken zet zwijg je in alle talen. Je moet ten minste toch een mening hebben. Liegt John Crombez of liegt Hans D'Hondt ?

Eberhard Leclerc 21 april 2014 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7108530)
Liegt John Crombez of liegt Hans D'Hondt ?

Hans liegt. Uiteraard. Dat is zijn werk. Die wordt daarvoor betaald. De zaak KDG moet terug onder de mat. Hoe dan ook.

ViveLaBelgique 21 april 2014 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7108630)
Hans liegt. Uiteraard. Dat is zijn werk. Die wordt daarvoor betaald. De zaak KDG moet terug onder de mat. Hoe dan ook.

Als Hans D'Hondt liegt, waarom wil John Crombez dan daar geen onderzoek naar ? Men weet nog altijd niet wie de mol is bij de BBI die naar de pers heeft gelekt. Waarover ging al die commotie eigenlijk ?

Eberhard Leclerc 21 april 2014 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7108669)
Als Hans D'Hondt liegt, waarom wil John Crombez dan daar geen onderzoek naar ?

Politieke koehandel.

Ik heb dat eerder uitgelegd in deze draad.

Als KDG moet hangen , blazen de liberalen de index op.

ViveLaBelgique 21 april 2014 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7108692)
Politieke koehandel.

Ik heb dat eerder uitgelegd in deze draad.

Als KDG moet hangen , blazen de liberalen de index op.

De inflatie van de index onder Elio Di Rupo I valt wel meer hoor. Ik zie niet in hoe dit gerelateerd is aan de gestaakte zoektocht naar de mol(len) bij de BBI.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be