![]() |
Citaat:
Dat referendum had ik graag eens gezien. |
Een Di Rupo II is al in maak.
Niemand hoeft nog te gaan kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen pessimist : ik ga ervan uit dat BDW lering heeft getrokken uit zijn strategische blunder van vorige keer om hooghartig 'neen' te zeggen en dan als een uilekluit te staan kijken hoe de rest gewoon is blijven voortwerken richting een oplossing. Het professionele leven van een top politicus is gewoonweg te kort om 2 x dezelfde stupiditeit uit te halen. Trouwens, de Leider heeft het zelf nog op zijn hoogste persoonlijke manier onder woorden gebracht onlangs in Reyers laat : hij wil liever vergeleken worden met Caesar dan met Cicero. Versta : géén tweede keer naast het bed vallen uit naïviteit. |
Citaat:
Ik niet... Maar het kan natuurlijk zijn dat ik als linkiewinkie met belgicistische dislexie iets niet gelezen heb ? Kaproen ? |
Citaat:
Wil je, liever vandaag nog dan morgen, aub AL je politieke invloed uitoefenen op je favoriete partij om BDW of Benneke te overtuigen dat ze dat referendum moeten organiseren ? Pleaaaase.... |
Citaat:
Past niet in het einddoel. Deleten en indien niet mogelijk : totaal negeren, doen alsof we dat niet gelezen hebben. Indien niet mogelijk : professor verdacht maken, is een belgicist en vertel erbij dat hij linkiewinkie is. Stoppen met nadenken, gewoon uitvoeren wat de inteligentsia van de partaai reeds bedacht & goedgevonden hebben. Tiocfaid �*r l�* We hebben gelijk, omdat we weten dat we gelijk hebben ! Als er nog geen referendum is dat ons gelijk geeft : de schuld van Elio !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je ook argumenten, trolletje in het 4x10e kwadraat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als zogezegd slechts een klein percentage van de Vlamingen voorstander van de Vlaamse onafhankelijkheid zou zijn :roll: |
Citaat:
|
Over de toekomstige coalitie zullen we al veel te weten komen indien (zoals verwacht) de particratische junta een akkoord vindt over de grondwetsherziening.
http://www.dhnet.be/actu/belgique/co...70d35ee3f4ade6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be