![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet wel heel erg ver weg zijn in je hoofd om zoiets te doen. Tja, van de hielenlikkers van de sossen zijn we niet meer gewoon dan dat. Raf vergeet echter dat dit crapuul zijn soort niet tolereert. Met een beetje pech wordt in de toekomst zijn rectum aan flarden gereten door een MK47. |
Moet men misschien ook de familie van Dutroux, De Gelder of Janssens aanpakken?
Is dat het? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normale jongeren slaan niet de praat uit die die jihadisten in hun videofimpjes vertellen. En wat de Jejoenen betreft, als je je kinderen laat omgaan met moslimextremistisch straattuig, dan is de kans groot dat hun onopgevoedde leeglopers in de klauwen van tuig vallen. |
Citaat:
Hij bazelt maar wat omdat dat nu eenmaal zijn gewoonte is. Als het van Raf afhangt hebben die jihadisten hun kalifaat-ideeën opgepikt bij de Boerinnenbond of zo. |
Citaat:
Vroeger nu, nu niet, nooit niet. Noch voor verkeersmisdrijven, noch voor om het even welke feiten. Leer daar mee leven, of slijt de rest van uw leven met het jagen op windmolens. |
Citaat:
Helemaal niet ad hominem of zo... |
Citaat:
Ik weet wel dat ze de overheid om hulp smeken. Hun jihadistenzoontjes moeten bij terugkeer opgevangen worden en begeleiding krijgen. Wel, liever niet op mijn kosten. Ik betaal de uitkeringen en leeflonen van huin ouders al. Dat de adepten van PS-model de begeleiding van hun islamitisch importgebroed zelf betalen. Dat moet er toch vanaf kunnen van de partijkas van PS en Spa? Tenslotte gaat het om hun wacko's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders ook niet, dus tijd "zat". |
Citaat:
|
Citaat:
Deze rotzakken worden door u en another jack verdedigd. Proficiat. Dat die 80 meisjes christenen zijn, wordt weeral niet eens vermeld. Welke angsten moeten die kinderen weeral niet uitstaan, door dat moslimcrapuul. Leve de islam: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ontvoerd.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Denk rustig na .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be