![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enige dat ik eigenlijk wilde aanhalen is dat je ondanks die eerste indruk inderdaad respectvol moet blijven. Jij doet dat blijkbaar al op eigen aangeven en dat op zich is lovenswaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat het uw kind was .... |
Citaat:
hmm jij noemt me wel lui zonder me ooit tegengekomen te zijn .. Sonny toch *shakes head* :lol: :lol: |
Citaat:
cookie ik vind het een schattig én mooi kindje, je ziet eigenlijk niet dat het een Downke is .. :thumbsup: daarmee dat ik reeds eerder zei dat het nog wel een goed gelukt Downke is .. trouwens "normaal" zijn garandeert helemaal niet dat het een mooi kind zal zijn, hoeveel lelijke mormels ik zoal heb kunnen aanschouwen zonder Down syndroom .. pfff, dan veel liever zo'n schattig boeleke as this one :-) |
Schoon & lelijk zijn een relatief begrip , want ....
iedereen denkt daar anders over ; ach , zolang de persoon tof is :) |
Citaat:
|
wink wink Dutch Strawberry ^^ (ik was Sonny aan het plagen hihihi)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trekt eens heel het debat open.
Is het schending van privacy wanneer ouders foto's van kinderen online plaatsen? Zij kunnen immers nog niet zelf beslissen of zij willen deelnemen, ze rollen er automatisch in. En wie heeft hier het recht om iemand anders uiterlijk te oordelen? Welk baat heeft het kind, de ouders en de meningsuiter erbij? |
Wat die kerel doet is niet goed.
Maar wat nog veel dommer is, is een moeder die foto's van haar mongooltje op het internet zet. Dat lijkt me nu niet iets om mee te pronken. Abortus was hier op zijn plaats geweest. |
Citaat:
alhoewel ik pro abortus ben voor degenen die dit WENSEN, zal ik nooit de opmerking maken dat "abortus was beter geweest" als men het over mensen met een handicap heeft. Er is een grote afstand tussen uw kind zitten te propageren op internet en abortus plegen op dat kind. Mag het misschien iets minder? (of wacht, dat is tegenwoordig een foute vraag zeker?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be