![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
U bent verdomd verzuurd , totaal geen respekt voor de medemens !!!! Totdat het over uw eigen kind(eren) , vrouw zou gaan of uzelf , wat dan ???? Citaat:
Of zou ik als mindervalide buur ook moeten oprotten van u ?? |
Citaat:
|
Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-kanker.dhtml Ik vind dit werkelijk laag bij de grond !!!! |
Citaat:
|
Weer typisch he: op basis van zo'n krantenartikel wat mensen stigmatiseren en ondertussen ook de schuld op een politieke partij afschuiven. Als er één partij verantwoordelijk zou zijn dan zijn het de sossen. Die hebben ons jarenlang de solidariteit door de strot gejaagd en de mensen zijn dat kotsbeu.
|
Citaat:
Een driedaagse veldtocht misschien ? |
Citaat:
Dus: U schiet beter niet als u het risico loopt weer uw eigen voet aan flarden te schieten. |
Citaat:
man man man. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klagen is werelderfgoed en meestal over het weer en het eigen onrecht. Maar vanuit uw bekrompen wereldbeeld kan je niets anders verwachten. |
Citaat:
Blijkbaar zijn een van de klachten het getik van schoenen van rondlopend verplegend personeel. Is het echt zo een moeite om gepast schoeisel te dragen? Ik neem aan dat verpleegsters in ziekenhuizen ook geen naaldhakken mogen dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wens iedereen die denigrerend spreekt over die kankerpatienten, zelf kanker toe. Sommige mensen zonder enig medeleven en met hun eigen persoontje als enige opvulling tussen het zaagsel in hun hoofd, zullen pas beginnen dimmen met keffen als ze zoiets zelf of van dichtbij ervaren in hun familie. En daarbij is gelul over tot welke politieke partij die klagers behoren, kinderlijk gezemel en volstrekt irrelevant. Kankerpatienten behoren met respect en zorgzaamheid behandeld te worden. Die mensen hebben er niet om gevraagd om zoveel over te geven, hun cellen kapot te laten schieten tijdens een chemokuur, hun haar te verliezen, nog amper op hun benen te kunnen staan... De gedachte dat het elke dag wel eens gedaan kan zijn met leven, met het zien van je geliefde en van je kindjes... Zoiets moet verschrikkelijk zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be