![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De studies waar jij naar verwijst hebben vooral betrekking op lesbische koppels en totaal niet op homo's. Het hele bareback gebeuren is bovendien het zoveelste bewijs dat homo's en kinderen echt niet samengaan. Houd dus maar op met fabeltjes te willen vertellen over zogenaamde studies die aantonen dat adoptie door homo's geen probleem zou zijn. Die studies kunnen onmogelijk bestaan en als ze al zouden bestaan, dan mogen ze mij eens aantonen hoe ze die wel uitgevoerd zouden hebben. |
Citaat:
Bij homo's heeft de natuur gekozen dat zij geen kinderen kunnen krijgen en daar heeft de natuur wel zijn reden voor. Bij hetero gezinnen loopt er ook wel best veel verkeerd maar dan moeten wij de problematiek niet nog eens vergroten door ook nog eens kinderen bij homo's te zetten. |
Citaat:
Vindt je het niet zelf enigzins absurd om iemand die niet akkoord is met het homo huwelijk en de adoptie door homo's, te beschuldigen van latente homosexuele gevoelens? Kunnen julie het niet van mij halen op een realistische manier, dan proberen jullie het nu maar eens over een andere boeg te gooien door mij te beschuldigen van zelf latente homosexuele neigingen te hebben. Jullie zijn een echt grappig volkje. Bij jullie is er volgens mij echt wat meer mis dan enkel die paar zones in jullie hersenen die normaal enkele bij vrouwen voorkomen. Bovendien verwijs maar niet teveel naat psychologen. Het waren immers psychologen die van mening zijn dat Michel Fourniret geen gevaar voor de samenleving vormt. Volgens mij moet je zelfs enigzins iets in je bovenkamer mankeren om te slagen als psycholoog. |
Citaat:
Echter daaruit besluiten dat alle homosexuelen onverantwoord gedrag vertonen, is ridicuul. Het is zoals gewoonlijk veel genuanceerder dan de meeste deelnemers hier kunnen vatten. Leuk vind ik wel uw conclusie, alhoewel het verband mij volledig ontsnapt, maar daar heeft u meestal wel geen last van, nietwaar ? Misschien herinnert u zich nog wel dat 95 % van de sexueel kindermisbruik in heterosexuele 'normale' gezinnen gebeurt, misschien moet u er eens over nadenken welk een risico een goede huisvader die na zijn wekelijkse goed bevloeide kaartavond huiswaart keert, de andere mensen doet lopen ? Toch worden aan deze mensen zonder problemen kinderen toevertrouwd. En vergeet aub ook niet dat 'barebacking' (blijkbaar voor u de enige vorm van onveilig vrijen) ook royaal wordt toegepast bij hetero's, he. Ik wil maar zeggen : onveilig vrijen is geen homo- of heteroprobleem maar een maatschappelijk probleem dat iedereen aanbelangt en waar iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid dient te dragen. |
Citaat:
(Ik krijg hier ineens een déj�*-vu... 8O ) |
Citaat:
Citaat:
Trouwens, Peace, maak je geen zorgen. ik voel me niet in het minst aangetrokken tot jou; ik zou je nog niet met een tang willen aanraken. Ik wou je er alleen op wijzen dat je obsessief gedrag t.a.v. homoseksualiteit een duidelijk aanwijsbare onderliggende verklaring heeft. Maar je begrijpt dat ik je niet wil aanspreken op je latente homoseksualiteit, maar wel op je ongelukkige voorkeur voor barebacking. Je mag dan wel een overdraaglijk ventje zijn, ik zou niet willen dat we je hilarische bijdragen op dit forum in de toekomst zouden moeten missen omdat je je overgegeven hebt aan je perverse lusten. Ik zeg dit dus met de best mogelijke bedoelingen. |
Citaat:
Indien het werkelijk 95% zou zijn betekend dit dat er nog steeds heel veel homosexuëlen zijn die zich aan kinderen vergrijpen aangezien er maar ongeveer 5% homosexuelen zijn. Ik ben er echter van overtuigd dat het aandeel kindermisbruik door homosexuelen heel wat hoger ligt. Wij hebben daar onlangs nog een thread over gehad en daar was sprake over toch enigzins heel andere verhoudingen. Alhoewel het vrijwel onmogelijk blijkt te zijn om aan enig betrouwbaar cijfermateriaal te geraken. Niettegenstaande dat alles, lijkt mij de wijze van leven van de gemiddelde homo geen erg goede basis om kinderen op te voeden. |
Citaat:
In België wordt adoptie door holebis helemaal niet gepraktiseerd. Mij is geen enkel geval bekend waarbij holebis een kind hebben gekregen door adoptie. Voor in aanmerking te komen voor het krijgen van een adoptie kind gaat er een moraliteitsonderzoek vooraf en wordt je leefwijze en gezinstoestand na gegaan. Zelfs hetero koppels die een normaal gezin vormen hebben het vaak reeds moeilijk om toestemming te krijgen om een kind te adopteren. Vanwaar jouw uitspraken dat er reeds honderduizenden kinderen door holebi paren zouden zijn opgevoed? Houd je bij je uitspraken toch een beetje aan de realiteit. Er worden inderdaad door holebi kopels kinderen opgevoedt. Het handelt zich daarbij echter nagenoeg uitsluitend om lesbische koppels die hun eigen kinderen opvoeden. Ik denk dat er in heel België geen tien homo koppels te vinden zijn die een kind opvoeden. Of bedoel je met opvoeden het bezoekrecht dat die kinderen af en toe krijgen om bij hun vader te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze site vergeten? Klik er maar op, 't is een link. Nee homoKOPPELS kunnen niet adopteren, homo's WEL, straf hee. En er leven op dit moment al MILJOENEN kinderen bij homo-ouders, niet uitsluitend lesbisch trouwens, die kinderen kunnen dus wél oordelen ZELF, en geëvalueerd worden door psychiaters. Er is héél veel onderzoek naar gedaan, op alle mogelijke verschillende leeftijden en geen enkel, maar dan ook geen enkel kind dat bij homo-ouders woonde, toonde ook maar enig verschil of achterstand, tov andere kinderen. Face the truth and live with it, wat jij vertelt zijn ongefundeerde leugens en nonsens. En jouw obsessie met alles wat homo is en jouw ziekelijke drang om op lasterlijke wijze zulke leugens te verspreiden stemt inderdaad tot nadenken en zegt meer over jouw psyche, beste Peace, dan over de holebi's die jij zo dwangmatig in diskrediet tracht te brengen. |
Citaat:
Ik zie anders niet hoe de natuur dat anders voor mekaar zou krijgen. Wat voor onzin vertel je nu toch weer.... |
Citaat:
met andere woorden, Peace, je bent weer aan het l*llen |
Peace is terug, dus het rondje homo's uitmaken kan weer gaan beginnen!
Nu bareback komt in ALLE milieus voor;en is totaal afkeurenswaardig! Maar natuurlijk moet Peace het weer over homo's hebben terwijl het in het heteromilieu ook voortkomt. Nu wie het bareback doet zou eens héél duidelijk de gevaren moeten kennen. Maar blijkbaar zien de homofoben hier op het forum enkel in dat dit voorkomt bij ALLE homo's. |
Citaat:
:roll: ![]() |
Er zijn kinderen die opgroeien in een holebigezin, zoveel is zeker. En dat adopteren ja er zijn al kinderen geadopteerd door holebi's maar dan wel maar door een van de ouders, de wet laat het voorlopig nog niet toe door beiden. En dit moet en zal veranderen, tot grote spijt van wie het benijdt!
|
Citaat:
En kom mij niet meer af met verhalenboekjes voor kleine kinderen. Feiten wil ik zien en geen reclamecampagne van de een of andere homo club. |
Citaat:
zeg dan ineens dat je geen engels kan :rofl: dat is geen homoclub... dat is een site van en voor kinderen VAN homo's, die zijn zelf niet homoseksueel. hahahahaaa, dan krijg je een duidelijke en degelijke bron, namelijk de kinderen ZELF die spreken en dan geloof je 't niet.. je bent pathetisch Peaceke... |
Citaat:
Tot nader order heeft de natuur nog nergens voorzieningen getroffen om homo's kinderen te laten krijgen en daarvor hoeven ze niet impotent te zijn. Er zijn natuurlijk altijd juridische omwegen mogelijk om ook als homo aan een kind te geraken maar dit lijkt mij toch zeker niet de regel te zijn. Jullie spreken over honderd duizenden homo's die kinderen opvoeden. Hoe komt het dan dat daar nog nooit iets van in de pers is verschenen. Volgens mij zijn jullie aardig uit jullie nek aan het lullen bij gebrek waarheidsgetrouwe argumenten. |
Citaat:
Maar jullie weten er uiteraard alles over. Of misschien toch niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be