![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook aan hun veiligheid , ze laten die mensen onverantwoorde risico's nemen omdat ze niet kunnen aanvaarden dat ze oud zijn , ik heb 3 dochters , ik weet wat ze kunnen en niet kunnen , ik hou ze in de gaten , dat is verantwoordelijkheid . Wat mij betreft mogen ze motards ook verbieden , het zijn meestal veertigers die niet kunnen verkroppen dat ze ouder worden , ze weten dat ze per afgelegde kilometer 11 keer meer kans hebben op een dodelijk ongeval en toch doen ze het . Lees je in de krant , laat een vrouw en 2 kinderen achter . Soms moet je mensen beschermen tegen zichzelf , ik heb genoeg motards gekend , eindigend in een rolstoel of op t'kerkhof . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omkippende bejaarden en stuikende motards interesseren je niet . Wat zit jij op politics te doen .8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zéker weten ! |
Citaat:
|
Graag onbeperkte snelheid voor fietsen. Ik rij met mijne koersvelo soms ook bijna 50km/u berg af en wind in de rug. Dus laat dat gewoon gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het werdt dus een RD50 X met een RD125cc motorblok. Nog gekocht in een lot aangeslagen materiaal van de politie te Grimbergen einde jaren '70. Er zat nog een Royal Nord 50cc bij en een Suzuki AC50 met een 100cc motorblok. Kreeg je toen met een bewijs van verlies van documenten, klaar om opnieuw in te schrijven. Vanaf het eerste ogenblik dat ik een helm op mijn hoofd heb gezet hield en hou ik me vrijwillig aan een nultoleratie wat alcohol betreft en zie, ik ben er nog steeds! En af en toe mag dat voorwiel wel even van de grond... Vanaf het moment dat die elektrische fiets ook in staat is om het voorwiel in de lucht te gooien ben ik klant. |
Grappig, begin jaren 90 heb ik zo'n koopje kunnen doen bij een uitverkoop van de pakkemannen van Hoboken. 2 gloednieuwe Malosie 72 CC cylinders voor de Peugot 103, een handjevol gebruikte Ninja uitlaten en een Camino Custom zonder papieren, voor een paar 100 BEFjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be