![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strikt genomen is dat echter een taak voor de politiediensten, die zich - zoals forumgenoot "fred vanhove" al wist te melden - helaas met te véél andere zaken bezig moeten houden. Als een vriend(in) van mij verkracht zou zijn, zou ik ongetwijfeld niet kunnen weerstaan aan de drang tot vergelding. Daar zou ik evenwel geen 'professioneel uitgebouwde knokploeg' voor nodig hebben. Omdat ik goed genoeg besef dat niet iederéén zo'n gevaarlijke zot is als ikzelf, kan ik niettemin begrip opbrengen voor diegenen die wél op zo'n organisatie beroep zouden willen doen. |
Citaat:
Het organiseren van een culturele, economische, politieke, ... boycot van de UK die onverbiddelijk doorgaat tot het probleem ten gronde wordt aangepakt lijkt mij het minste dat 'de beschaafde wereld' zou kunnen doen. |
Wat een stoere mannetjesputters hier allemaal... Meer testosteron dan hersencellen blijkbaar... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat er wel degelijk over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(tip, het juiste antwoord is niet Bart De Wever) |
Citaat:
Het geeft aan hoe ver ze staan van de man in de straat, wiens stem ze graag zouden krijgen op 25 mei.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan die rechter niet voor de rechtbank gedaagd worden voor de schade die hij aanricht aan de maatschappij? Misschien heeft de rechtbank het te druk met een of andere canabisverkoper voor een paar jaren op te sluiten om zich met 'onbelangrijke' dingen als verkrachting bezig te houden. Onbegrijpelijk. De politiek moet zich ook maar eens duidelijk uitspreken over waar de prioriteiten horen te liggen. Anders zijn ze evenzeer mede verantwoordelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be