Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Vlaams-Nationalisten verstoren congres-speech Kris Peeters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201373)

giserke 27 april 2014 18:41

"Vlaams-nationalisme heeft een lage morele waarde " voor mensen die geen andere meningen kunnen verdragen.

Maw belgicisten staan op een lagere morele trap.

Cheminot 27 april 2014 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 7116138)
Ik begrijp de redenering van Superstaaf wel. Vergelijk het hiermee: Een man die een vrouw aan het verkrachten is een rammeling geven om hen te stoppen is moreel meer superieur dan de verkrachte vrouw een rammeling geven. Twee dezelfde acties hebben wel degelijk een verschillende morele waarde afhankelijk van wie het slachtoffer is.

Vlaams-nationalisme heeft een lage morele waarde en dus is het moreel gezien ook minder erg om hun bijeenkomsten te dwarsbomen. Wettelijk gezien mag er geen verschil zijn bij het dwarsbomen van politieke evenementen, natuurlijk, maar moreel is dat verschil er wel degelijk.

Gelukkig geloof je dat soort flauwekul zelf. -)

Robinus V 27 april 2014 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 7116154)
"Vlaams-nationalisme heeft een lage morele waarde " voor mensen die geen andere meningen kunnen verdragen.

Maw belgicisten staan op een lagere morele trap.

Wie goede dingen wilt afbreken, is moreel niet echt goed bezig, neen.

Cheminot 27 april 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 7116191)

Zoals neo belgo nationalisten die elk jaar de afbraak en splitsing van de Nederlanden vieren?

Wie wilt hervormen wat slecht is, is goed bezig. Na culturele gelijkheid en sociale gelijkheid behaald te hebben gaan de Vlaams nationalisten verder op het goede pad. -)

Xenophon 27 april 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 7116191)

- lol -

Het Oosten 27 april 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7115575)
Bron?

Je zal die stoottroepen niet zien opduiken bij de NVA. Maar het kan weer tellen qua dom, stigmatiserend en bekrompen Belgisch denken...

Niks van. U moet de mensen niets wijsmaken.

Karim van Overmeire, uw weet wel de fameuze NVA-schepen in Aalst, was lid van Voorpost.

Cheminot 27 april 2014 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116206)

Karim van Overmeire, uw weet wel de fameuze NVA-schepen in Aalst, was lid van Voorpost.

De vereniging Voorpost zal niet opduiken bij de NVA. Individuele ex-leden is een ander verhaal.

Xenophon 27 april 2014 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116206)

Dat het gerecht daar niet tegen optreed, onbegrijpelijk.

Het Oosten 27 april 2014 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7116211)
De vereniging Voorpost zal niet opduiken bij de NVA. Individuele ex-leden is een ander verhaal.

Maar als er ettelijke leden van de NVA lid zijn van Voorpost, dan is Voorpost wel geïnfiltreerd in de NVA. En dat weet de De Wever ook. Maar volgens mij heeft hij daar niets op tegen. Vermits zijn vader Rik De Wever zelf bij de VMO was. Een organisatie, minstens zo erg als Voorpost.

Nietzsche 27 april 2014 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7115085)
Een goede actie.

België Barst!

:lol:

Xenophon 27 april 2014 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116222)
Maar als er ettelijke leden van de NVA lid zijn van Voorpost, dan is Voorpost wel geïnfiltreerd in de NVA. En dat weet de De Wever ook. Maar volgens mij heeft hij daar niets op tegen. Vermits zijn vader Rik De Wever zelf bij de VMO was. Een organisatie, minstens zo erg als Voorpost.

Cheminot 27 april 2014 19:26

Citaat:

En dat het gerecht d�*�*r niet tegen optreedt? On-be-grij-pe-lijk!

Xenophon 27 april 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7116231)
En dat het gerecht d�*�*r niet tegen optreedt? On-be-grij-pe-lijk!

Oei.

Het Oosten 27 april 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7116228)

De NVA doet alsof ze tegen voorpost is, maar eigenlijk in haar hart steunt het die rekels. Want Voorpost wenst maar hetzelfde als de NVA: het opdoeken van België. Jan Jambon was ook zo'n extreem rechts vechtersbaasje in zijn jonge jaren. Hij deed niet onder voor Dewinter.

Xenophon 27 april 2014 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116240)
De NVA doet alsof ze tegen voorpost is, maar eigenlijk in haar hart steunt het die rekels. Want Voorpost wenst maar hetzelfde als de NVA: het opdoeken van België.

Waar doen ze dat?

Link?

Knuppel 27 april 2014 19:34

Citaat:

Voorpost heeft geen miljoenen negers op haar geweten zoals de "organisatie" van jouw koninklijke hansworst. Je kan dus beter elders gaan memmen over "minstens zo erg als".

Het Oosten 27 april 2014 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7116242)
Waar doen ze dat?

Link?

Als de NVA Karim van Overmeire toelaat om schepen voor de NVA te worden in Aalst, dan lijkt me het plaatje overduidelijk dunkt me.

Knuppel 27 april 2014 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116240)
De NVA doet alsof ze tegen voorpost is, maar eigenlijk in haar hart steunt het die rekels. Want Voorpost wenst maar hetzelfde als de NVA: het opdoeken van België. Jan Jambon was ook zo'n extreem rechts vechtersbaasje in zijn jonge jaren. Hij deed niet onder voor Dewinter.

We weten waar jouw schoentje wringt. Jouw soort laat zich liever onder een laag van 200 meter stront schijten dan op te geven wat uit gewelddadig separatisme is voortgekomen.

Knuppel 27 april 2014 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116256)
Als de NVA Karim van Overmeire toelaat om schepen voor de NVA te worden in Aalst, dan lijkt me het plaatje overduidelijk dunkt me.

Als Belgisch-nationalisten toelaten dat een debiele nazaat van een massamoordenaar de hoogste post van het land mag bekleden dan lijkt me het plaatje nog veel duidelijker, dunkt mij.

Xenophon 27 april 2014 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116256)

Neen, toch niet.

Uw stelling lijkt me verre van duidelijk.

Karim was Voorpost zeg je, en is nu N-VA, dus N-VA is pro Voorpost.

Je kan dan evengoed stellen, Karim was VB, en is nu N-VA, dus N-VA is Pro VB. En dat is duidelijk niet het geval.

Dus, neen, het plaatje is niet overduidelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be