![]() |
Citaat:
Ik ben niet degene die pretendeert iets te zijn wat ik niet ben. En dat kan van u en van menig ander forumgenoot uit het oosten niet gezegd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En of nu iemand 1 nickname heeft of 20, dat kan me geen iota schelen. Ik antwoord op de post van iemand met een naam en een avatar. Voor de rest interesseert het mij geen zier. Meestal is het geleuter over nicknames een alibi om niet te moeten ingaan op de posten van een forummer. De vlucht vooruit dus. |
Citaat:
Komaan regimeslaafje. Herhaal nog eens fier de leugens over het onderwijsakkoord van jouw grote leider die jij hier als feiten probeert te slijten. :rofl: |
Even over het misverstand dat de KMO's het land recht houden.
Moest er geen beenhouwer en geen slager zijn in het dorop of om de hoek, dan zou iedereen zijn brood en zijn vlees kopen bij de colruyt en consoorten. Een gedeelte van de bakkers en de beenhouwers zou bij de colruyt werken, niet allemaal, want wegens het schaaleffect wordt er efficienter gewerkt in een industriele bakkerij/slagerij. Het overschot zou dan in een perfecte economie herschoold kunnen worden naar beroepen die meer toegevoegde waarde creeren. Een deel van de bakkers/beenhouwers zou bijvoorbeeld peperdure satellieten kunnen ontwerpen voor export naar China en in die zin bijdragen tot een afname van het handelstekort. In de praktijk echter zou dit overschot aan beenhouwers en bakkers gewoon werkloos zijn. Dus maar goed dat er nog kleine zelfstandigen zijn, want anders zouden ze moeten gaan doppen. Maar echt bijdragen aan 'de belgische economie': neen. Hetzelfde moet de staat doen met alle werklozen: werk geven dat bijdraagt tot de verkleining van het handelsdeficit: low budget auto., kleren, consumerelectronica, medicamenten, landbouwmachines, windmolens, gebouwen, wegen laten maken aan prijzen lager dan deze in china: opgelost werkloosheid, opgelost sociale uitbuiting in China ter spijziging van de platte consumentenhonger in oa de EU. |
Citaat:
Deze organisatie loopt niet bepaald warm voor de door u voorgestelde grootschalige staatsinterventie. Het belangrijkste door haar gebruikte argument: concurrentie-vervalsing. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet je eigen angsten niet op andere projecteren, dat dient tot niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Kritiekloze en partijdige journalisten zijn voor mij één pot nat. |
Citaat:
Ondertussen is BHV toch maar mooi gesplitst. En de NVA?? Wel, die stond erbij en keek er (groen) naar! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alles al verschillende keren uitgelegd. De NVA is een asociale partij. Ik zou zelfs durven beweren: een antisociale partij. Zelfs professor Blanpain geeft dit met zoveel woorden toe. En dat is nochtans iemand die op de lijst van de Vlaams-nationalisten stond van de VU eertijds. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be