| Turkje |
16 september 2004 14:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
het lijkt mij economischer om DHL in de ardennen onder te brengen, da's iets makkelijker dan een hele stad te verhuizen
|
Tuurlijk. U bent dan ook een economisch "genie" dat grote transportknooppunten zo ver mogelijk van de bewoonde wereld wilt leggen, zodanig dat daarna nog evenveel camions, treinen, ... nodig zijn om alles van the middle of nowhere naar de eindgebruiker te brengen :roll:
PS: nooit aan gedacht zeker dat voor de werkgelegenheid te voorzien van DHL, er een hele stad mee moet verhuizen naar de Ardennen?
Citaat:
alternatief kunnen we ook gewoon zaventem sluiten
|
of België splitsen :lol:
Citaat:
maar ik stel verheugd vast dat je eindelijk inziet wat het belnag van brussel in deze is
|
Au contraire. Het belang van de Brusselse politici (niet van Brussel zelf natuurlijk, daarin vergist u zich schromelijk) staat al veel langer vast. Het is dan ook zeer te verwonderen dat u deze thread startte met als stelling dat het Vlaanderen zou zijn die dwars ligt. Ik stel dan ook verheugd vast dat je eindelijk inziet dat het weer eens Vlaanderen is die voor de Belgische financiën moet opdraaien.
|