![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens een kleuterleidster verdient nooit 4000 euro bruto in de privé. In de privé wordt er niet betaald naar diploma , maar naar wat je kan, een diploma is daar enkel maar een indicatie . Verder moet men niets , een vaste benoeming is geen contract , een wet kan ze zo afschaffen, het vraagt enkel maar wat politieke moed. |
Citaat:
|
Citaat:
Als we morgen het loon van de leerkracht met 25 procent verminderen , gaan ze nagenoeg allemaal blijven , zo kunnen toch nergens anders naartoe. Tenzij dat handvol wetenschappers. |
Citaat:
Alleen spijtig voor u dat geen enkele politieke fractie zoiets in zijn hoofd haalt... |
Citaat:
Waarom schaffen we het gesubsidieerd onderwijs niet gewoon af? Laat de markt maar spelen dan. Dat jij het je niet langer zal kunnen veroorloven om je kinderen school te laten lopen, nemen we er natuurlijk graag bij. Onderwijs alleen voor de rijken... Want zo hoort het! :roll: |
Morgen mag ik werken: mijn school maakt de brug niet.
Zo erg vind ik dat niet; ik doe mijn job nog altijd graag. |
Citaat:
Bovendien denk ik dat als een politieke partij de sanering van de ambtenarij in zijn programma opneemt deze onmiddellijk een redelijk grote speler zal worden. Niets is voor eeuwig Jack. |
Citaat:
De nijd zit blijkbaar zo diep dat ik vrees dat het over meer dan haar loon gaat...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien dalen je te betalen belastingen gigantisch. Het gaat goedkoper zijn , want de privé gaat een kleuterleidster nooit 4000 euro bruto betalen en als ze haar werk niet doet, vliegt ze buiten. ;-) |
Citaat:
Juist ja... |
Citaat:
Waarom heb jij je kinderen trouwens niet naar een privé school gestuurd? |
Citaat:
De beste school in Vlaams-Brabant. Ik ben er ook geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is vreemd... Waarom zijn je kinderen niet gegaan naar een privé school waar ze marktconforme weddes krijgen en de onbekwamen buitenvliegen?? |
Citaat:
Maar de school is wel gekend. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar blijf ik bij. Dat is niet marktconform. |
Citaat:
Maar die man is waarschijnlijk als 20 jaar weg of dood. Er zijn daar geen paters meer, geen enkele. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be