![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen zonder enige klasse of stijl dan toch. |
Citaat:
Stel je voor 8O :oops: |
Als ik deze enquête lees dan is alleenwonen vooral een bewuste keuze. Dit vermoedde ik al. Alleenstaande moeders, en ook vaders, kunnen er enkel financieel beter van worden door formeel alleenstaande ouder te blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Getrouwd of samenwonend ,
zij zijn inderdaad ook wel graag effe alleen , dat was ook zo bij ons mama & papa , en ons gezin :) Getrouwde of samenwonende kozen er zelf voor , en ja , als zij daar mee gelukkig of blij zijn , :thumbsup: !!!! Daar hebben andere zich niet mee te moeien !! :thumbsup: |
Citaat:
|
baas in eigen huis
|
Citaat:
|
Hoe minder zielen hoe meer vreugd.
|
Verplicht vanaf nu.
|
Iedereen in een lat-relatie met minstens drie anderen.
Dat zou een mensenrecht moeten zijn. |
Freddie Mercury - Living On My Own
https://www.youtube.com/watch?v=HTdd8QxifbY |
Citaat:
Je zou nogal verschieten. |
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
ben meer in eenzaamheid nu, sociaal bijna niets meer over telefoonlijst is bijna leeg nu corona heeft veel vernietigd en veel eenzaamheid veroorzaakt het is de derde wereldoorlog nu denk ik Kleingeschapen china heeft hun grootste vijanden, de lange, grootgeschapen Blanke ubermenschen keihard aangevallen mijn leven is suicidaal en depressief, allleen wonen is eenzaamheid ik ga morgen mijn huisarts bellen v afspraak om euthanasie behandeling aan te vragen |
Ik vind de vraag getuigen van de tijdsgeest...
Terwijl enerzijds steeds meer uitersten willens nillens door je stroomt geduwd worden krijg je toch nog steeds dit... Geen huisje, tuintje, hond... én privé partner? Zeg? Ben jij wel normaal? Dat toont voor mij de morele spreidstand waarin men de mens poogt te dwingen. Het is al zo ver dat meningen en erger nog woorden strafbaar zijn... Anderzijds wordt er ook naarstig gemuilkorfd om het naratief te voeden. Vandaag nog wordt breed uitgesmeerd dat drie 'jongeren' zullen worden vervolgd als volwassenen vanwege de moord op 'een onschuldige homo'... Sorry hé mensen... Dit gaat niet zomaar jongeren maar om een stel wat men in Nederland 'kutmarokkaantjes' noemt uit een gemeenschap waar dit al decennia gepromoveerd wordt! En daarmee ook een verantwoordelijkheid van de hierrond gevoerde politiek is, of het ontbreken daaraan... Jullie onschuldige slachtoffer is niet zomaar een homo... het was een seksueel monster dat actief en bewust op zoek was naar minderjarige slachtoffers. En dat was ook de enige reden waarom hij daar ter plaatse aanwezig was... Hij is géén slachtoffer omwille van zijn homofilie. Wel omwille van zijn actieve poging om een kind te kunnen misbruiken... OFF topic? Nee. Ik geef u hier net de reden waarom dit on topic is... De over heel de lengte ontsporing van het moraal sociale debat waar eender welke mening en levenshouding uiteindelijk wel door iemand als rabiaat afgedaan wordt en waardoor eender welke reflectie verdrinkt in de dogma's. En voor de WOKERS hier... De regels en wetten die jullie hier gaandeweg opleggen aan andersdenkenden zijn al een aantal keer in praktijk gebracht. Miljoenen mensen bekochten dat met hun leven... En het begon altijd hetzelfde. Over 'dat' mag je 'zo' niet spreken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be