Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Congres Laurent Louis verboden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201689)

Nietzsche 4 mei 2014 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7125625)
het pikt precies bij de aanhangers van het negationisme hier op het forum?
doe vlug je natte kleren uit :lol:

Ik zwem nooit met kleren, jij wel?

Another Jack 4 mei 2014 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125658)

Dixie zwemt enkel in gecertifieerd koosjer water.

Nierika 4 mei 2014 19:19

Vrijheid van meningsuiting is één van de pijlers van onze open samenleving, maar iedere keer ik zo'n bende misnoegde en in hun vrijheid beknotte manifestanten op TV zie verschijnen, heb ik toch al heel wat minder problemen met een verbod op hun bijeenkomstjes...
Wat een zootje racisten, neo-nazi's, antisemieten, anarchisten en ander provocerend tuig van de richel was me dat weer.
Als je het onrecht van een verbod op zo'n manier denkt aan te kunnen tonen, verdien je niet beter dan enkele rake klappen van een staalharde matrak...

Max van Dietschland 4 mei 2014 19:22

Wie de grote (maffia) leider Di Rupo beledigd zal het geweten hebben. Dat merken we nu ook bij Laurent Louis. Ik heb inderdaad genoten van zijn vele tussenkomsten in de Kamer en hoop dat hij opnieuw verkozen zal worden.

Ik vind het erg dat NVA tegen Laurent Louis ingaat in de Kamer, terwijl ze beter onze echte vijand Elio Di Rupo zouden aanpakken, terwijl dat Di Rupo ook alles doet om de NVA te vernietigen en toch steunen ze eerder Di Rupo in de Kamer dan Laurent Louis. Onbegrijpelijk vind ik dat. Als iemand mijn vijand voor pedofiel zou uitmaken, dan zou ik staan juichen.

Max van Dietschland 4 mei 2014 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7125678)
Vrijheid van meningsuiting is één van de pijlers van onze open samenleving, maar iedere keer ik zo'n bende misnoegde en in hun vrijheid beknotte manifestanten op TV zie verschijnen, heb ik toch al heel wat minder problemen met een verbod op hun bijeenkomstjes...
Wat een zootje racisten, neo-nazi's, antisemieten, anarchisten en ander provocerend tuig van de richel was me dat weer.
Als je het onrecht van een verbod op zo'n manier denkt aan te kunnen tonen, verdien je niet beter dan enkele rake klappen van een staalharde matrak...

Er is vrijheid van meningsuiting of er is er geen. Hier is er geen, niet alle meningen en niet iedereen mag zijn mening verkondigen. Heb dan het lef om te zeggen dat de mogelijkheid om je mening te uiten beperkt is.

Max van Dietschland 4 mei 2014 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 7125600)
Je gaat dus straks stemmen voor de BUB

Laurent Louis : komt enkel op in de franstalige gebieden van Belgie.

Uw jodenhaat is iets waar ik als vlaams-republikein afstand van neem.

Vrij Vlaanderen in een Europa der volkeren, vrij Palestina, Sinn Fein

Ik stem drie keer Vlaams Belang op 25 mei (de partij is tegen de huidige EU en dat is toch wel een zeer belangrijk gegeven tegenwoordig).

Wie zegt trouwens dat ik joden haat, kritisch zijn over en haat en geweld zijn twee heel verschillende dingen.

Dixie 4 mei 2014 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7125662)
Dixie zwemt enkel in gecertifieerd koosjer water.

ben je gek :-D gelieve geen religieuze gekken toestanden waar ik wil zwemmen...

Nietzsche 4 mei 2014 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7125691)
ben je gek :-D gelieve geen religieuze gekken toestanden waar ik wil zwemmen...

Jij bent Joods

Dixie 4 mei 2014 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125658)

enkel met short, ik had het niet over zwemmen maar over een eventueel contact met een waterkanon...

Dixie 4 mei 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125693)
Jij bent Joods

tuurlijk niet

Nietzsche 4 mei 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7125695)
enkel met short, ik had het niet over zwemmen maar over een eventueel contact met een waterkanon...

Waarom zou je dat doen?

Nietzsche 4 mei 2014 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7125696)
tuurlijk niet

Echt wel.

Gipsy 4 mei 2014 19:28

Te zien aan de beelden op het nieuws kregen sommigen van de demonstranten, vooral de vrouwen, een multiple orgasme als ze natgespoten werden.

Ze hebben hun doel bereikt en voelen zich nu oerbelangrijk.

Geen 2 minuten nieuws waard om die minussen aandacht te schenken.

Dixie 4 mei 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125698)
Echt wel.

enkel in de ogen van neo nazi's hoor...

Max van Dietschland 4 mei 2014 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7125702)
Van u had ik geen andere reactie verwacht.
Twee maten en twee gewichten; het is u totaal niet vreemd.

Langs de ene kant wenst u alles wat rechts is met de grond gelijk te maken; omdat zij de mening/cultuur van anderen willen beknotten. Maar, als iemand er een mening op nahoudt die niet strookt met die van u, dan moet die persoon het zwijgen worden opgelegd.

Wie er een andere mening op nahoudt dan u, die is een fascist. Maar dat die iemand het zwijgen wordt opgelegd, vindt u prima. ...

Snapt u het een beetje?

Typisch dit regime, ze vinden zichzelf o zo democratisch, terwijl ze autocratische methodes gebruiken.

Nietzsche 4 mei 2014 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7125703)
enkel in de ogen van neo nazi's hoor...

Neo nazi,s waar?

Another Jack 4 mei 2014 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125720)
Neo nazi,s waar?

Boven de komma!

Nietzsche 4 mei 2014 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7125727)
Boven de komma!

, Ik zie um niet !

Another Jack 4 mei 2014 19:51

Hier is hij weer!

Heb je hem gezien?

Henri1 4 mei 2014 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. (Bericht 7125702)
Van u had ik geen andere reactie verwacht.
Twee maten en twee gewichten; het is u totaal niet vreemd.

Langs de ene kant wenst u alles wat rechts is met de grond gelijk te maken; omdat zij de mening/cultuur van anderen willen beknotten. Maar, als iemand er een mening op nahoudt die niet strookt met die van u, dan moet die persoon het zwijgen worden opgelegd.

Wie er een andere mening op nahoudt dan u, die is een fascist. Maar dat die iemand het zwijgen wordt opgelegd, vindt u prima. ...

Snapt u het een beetje?

Iemand die ultra-rechts-nationalisten komt goedpraten is voor mij geen democratische debater.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be