Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Naar het nieuws gekeken... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20192)

Pietje 18 september 2004 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Denk je nu echt dat je door mij te ridiculiseren iets gaat bereiken? Het bevestigd aleen maar wat we al veel langer wisten, linksen zijn laf en hebben een hoog mietjes-gehalte. :mrgreen:

8) Ik vestig alleen je aandacht, dat je Nederlands niet veel soeps is. Je hebt nog veel te leren zo te zien.8) Een grote muil opzetten, is lang niet voldoende om te slagen in het leven.8)

Bobke 18 september 2004 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik vestig alleen ...je aandacht, dat ...je Nederlands niet veel soeps is. Je hebt nog veel te leren zo te zien. Een grote muil opzetten, is lang niet voldoende om te slagen in het leven.

Mijn Nederlands is ook niet veel soeps maar ik dacht dat het moest zijn:
Ik vestig er alleen uw aandacht op dat…….
Of ik vestig alleen uw aandacht op het feit dat….
Ik wil graag een les van u als ik fout ben.:oops:

Weisse Wolf 18 september 2004 00:30

Citaat:

8) Ik vestig alleen je aandacht, dat je Nederlands niet veel soeps is. Je hebt nog veel te leren zo te zien.8) Een grote muil opzetten, is lang niet voldoende om te slagen in het leven.8)

Ik vraag me af waarom ik nog zou moeten bijleren, om jullie links grut te plezieren? Ik ben al geslaagd in het leven: heb een wolk van een vrouw, een schat van een zoontje en een goedbetaalde job waardoor ik mijn gezin in al het nodige kan voorzien. Meer moet dat niet zijn, het leven is voor mij meer dan het gebruiken van een correcte spelling. 8)

ingenious 18 september 2004 02:38

Citaat:

Het verklaard nog steeds niet waarom alleen linksen spellingsfouten gebruiken uit persoonlijke rancune...

misschien is dat omdat de meeste 'linksen' zo geen kemels van dt-fouten maken, en als ze dit wel doen, de 'rechtsen' het gewoon niet opmerken :-)

ingenious 18 september 2004 02:39

Citaat:

Ik vraag me af waarom ik nog zou moeten bijleren, om jullie links grut te plezieren? Ik ben al geslaagd in het leven: heb een wolk van een vrouw, een schat van een zoontje en een goedbetaalde job waardoor ik mijn gezin in al het nodige kan voorzien. Meer moet dat niet zijn, het leven is voor mij meer dan het gebruiken van een correcte spelling. 8)

als je dan toch alles hebt (wat ik je gun hoor), waarom dan nog zo verzuurd door het leven gaan? :?

Raf 18 september 2004 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
als je dan toch alles hebt (wat ik je gun hoor), waarom dan nog zo verzuurd door het leven gaan? :?

Wat Wolf je vertelt, moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen...

Als hij spreekt van een "wolk" van een vrouw, dan bedoelt hij:

Als hij spreekt van zijn "schattig" zoontje, dan bedoelt hij:

Als hij spreekt van een goedbetaalde job, dan bedoelt hij:

Waarom beschouwt hij zichzelf toch als "geslaagd in het leven"?

;-)

Vlaanderen Boven 18 september 2004 08:05

Citaat:

Serieus, Pietje. Waarom al die, overbodige komma's?

Darwin 18 september 2004 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
en dat volk betaalt daar sedert jaren via belastingen professionals voor: leger tegen buitenlandse elementen, politie tegen binnenlandse.

btw: alle privé-milities zijn verboden. VMO werd gewoon in die categorie geplaatst door rechtbank op basis van materiële en andere bewijzen en vervolgens verboden. Simpel als boterkoeken.

Zelfde redenering geldt trouwens ivm lynchen enzo: daar dienen rechtbanken voor. Volkswoede en andere briesende meutes: neen bedankt!

Yves Leterme heeft het duidelijk gesteld :
"De mensen moeten maar eens leren begrijpen dat DE POLITIEK NIET ALLES KAN OPLOSSEN".

Onze "leiders" zeggen maw dat we zelf, jij en ik, het initiatief moeten nemen in zaken waarvoor ze zelf duidelijk niet in staat zijn om er een oplossing voor te vinden.

Als de politiekers en de overheid niet in staat zijn om onze eigenheid te verdedigen tegen degenen die die eigenheid willen vernietigen en ons willen uitroeien, moeten we zelf actie ondernemen.

En dan zijn alle - gepaste - middelen goed.

Darwin 18 september 2004 08:36

Citaat:

Bert Eriksson (de vroegere leider van het VMO), is op het einde van WOII, nochtans nog bij de Hitlerjugend geweest, waar hij waarschijnlijk "de mosterd" haalde om zijn "clubje" op te richten.

Hier deze grote "roerganger", samen met "maatje" Léon Degrelle, nog een groot intelectueel :roll: (nochtans niet echt een vlaamsnationalist). 8)

We hoeven onze "mosterd" helemaal niet bij de Nazi's gaan te halen. Korter in de geschiedenis kunnen we onze inspiratie ook halen. Denken we maar aan de talrijke organisaties van onze islamitische medeburgers op deze aardkloot. Die slagen er zelfs in om met een handvol mensen oorlogen te ontketenen en regeringen te doen vallen in het westen.

Darwin 18 september 2004 08:43

Citaat:

Ik denk niet, dat uitgerekend jij, goed geplaatst zijt, om mij van domheid te verdenken.
Je sympathie voor hufters "�* la " Bert Eriksson, zegt dan weer veel over jouw intelligentie. :roll: 8) .
Wat 2006 betreft, denk maar niet dat P. Dewinter ooit kans maakt om burgemeester van Antwerpen te worden. Wie het in Ronse wordt, raakt mijn kouwe kleren niet.8)

Ik ben ervan overtuigd dat de politiekers van de "democratische partijen" in Antwerpen al reuzeblij zullen zijn dat ze in 2006 überhaupt nog MOGEN meebesturen met het Vlaams Blok. Ik denk dat ze in 2006 zullen aansturen op een coalitie van "nationale eenheid" met ALLE partijen van Antwerpen EN met Filip Dewinter als burgemeester. Dit om toch nog enig tegengewicht te kunnen vormen en het Vlaams Blok niet voor 10 of 20 jaar de absolute meerderheid te schenken of nog erger.

Bij de volgende verkiezingen krijgt het Vlaams Blok dan mogelijk een klap hopen ze en als dat niet zo is, dan hebben ze het meest extreme ervan in ieder geval toch weten te temperen.

Weisse Wolf 18 september 2004 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious

Dat komt ervan wanneer men een samenleving ontwikkeld waar niemand echt gelukkig mee is. Maar wees gerust het is niet van die mate dat het mijn leven bepaald. Het onrecht dat mijn volk wordt aangedaan daar kan ik mij moeilijk bij neerleggen, ik ben geen lakei van de Belgische Staat.

Weisse Wolf 18 september 2004 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat Wolf je vertelt, moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen...

Als hij spreekt van een "wolk" van een vrouw, dan bedoelt hij:

Als hij spreekt van zijn "schattig" zoontje, dan bedoelt hij:

Als hij spreekt van een goedbetaalde job, dan bedoelt hij:

Waarom beschouwt hij zichzelf toch als "geslaagd in het leven"?

;-)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Pietje 18 september 2004 18:01

Citaat:

ik ben geen lakei van de Belgische Staat.

Allez vooruit dan, een lakei van je ingebeelde vlaamse republiek dan8)

Musketo 18 september 2004 20:08

Citaat:

En ik veronderstel dat u uw kinderen ook al van jongs af aan 'brainwasht' met van die extreem-rechtse uitlatingen, net datgene wat u zo schijnt te haten aan de moslims? Nu, ik kan het mis hebben en het zijn mijn zaken ook helemaal niet. Het leven is dus voor u : een gezin, een job en een bekrompen, alles over één kam scherende levensvisie. Ik vind dat werkelijk fantastisch. U zou best wat meer respect mogen opbrengen voor andere meningen en visies maar te oordelen aan wat ik hier al van u gelezen heb, zal dat er niet inzitten.

odinkontakt 18 september 2004 21:39

Citaat:

Is 24% nu al gelijk, aan de totale bevolking ???????????????????

hoeveel percent denk je staat nog achter uwe bollenwinkel??????? --het is niet met wat oude koeien uit de gracht te halen en veel tijd te spenderen voor uw computerke dat je het tij zult doen keren hoor --of denk je werkelijk dat bij de andere poltieke formaties zulke oubollige mentaliteit heerst zoals bij uw sp-ten andere klapt eens met de mensen in de straat dan zult u vlug merken dat heel wat sp-kiezers ook gekant zijn tegen de invasie van asielzoekers en de lamlendige houding van dit regime rond dit probleem --maar zulke zaken durft u hier in dit forum niet toegeven-- gezchtsverlies ????--zo dapper zijn de sossen-- tegen heug en meug ontkennen afstrijden en liegen over dit thema -- dag rood pietje

Weisse Wolf 18 september 2004 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En ik veronderstel dat u uw kinderen ook al van jongs af aan 'brainwasht' met van die extreem-rechtse uitlatingen, net datgene wat u zo schijnt te haten aan de moslims? Nu, ik kan het mis hebben en het zijn mijn zaken ook helemaal niet.

Hoe ik mijn kinderen wens op te voeden dat zijn inderdaad uw zaken niet.

Citaat:

Het leven is dus voor u : een gezin, een job en een bekrompen, alles over één kam scherende levensvisie.
Mis. Ik ben een notoir islamhater maar in de eerste plaats ben ik een vurig vaderlander die strijd voor het behoud van zijn culturele eigenheid en identiteit, tegen de culturele ontvoogding en de bedreiging van de multiculturele samenleving.

Citaat:

Ik vind dat werkelijk fantastisch. U zou best wat meer respect mogen opbrengen voor andere meningen en visies maar te oordelen aan wat ik hier al van u gelezen heb, zal dat er niet inzitten.
Daar moet ik u volkomen gelijk in geven, graag zelfs. Voor een mening of visie die een bedreiging is voor mijn volk kan ik geen respect opbrengen, dat zijn zaken die bestreden moeten worden.

Weisse Wolf 18 september 2004 22:15

Citaat:

Allez vooruit dan, een lakei van je ingebeelde vlaamse republiek dan8)

De Vlaamse Republiek die komt er wel, wees gerust. De ontbinding van Tsjecho-Slovakije is er ook niet van de ene op de andere dag gekomen.

Musketo 18 september 2004 22:38

Citaat:

Hoe ik mijn kinderen wens op te voeden dat zijn inderdaad uw zaken niet
Dan zijn het dus ook uw zaken niet hoe moslims hun kinderen opvoeden. Als ik me nog één keer mag bemoeien: ik hoop met heel mijn hart dat er voor uw eigen kinderen een plaats zal zijn voor een eigen mening en niet iets wat u hen van jongs af aan hebt ingeprent.

Citaat:

Mis. Ik ben een notoir islamhater maar in de eerste plaats ben ik een vurig vaderlander die strijd voor het behoud van zijn culturele eigenheid en identiteit, tegen de culturele ontvoogding en de bedreiging van de multiculturele samenleving.
Erhm... ok het leven is voor jou ook Islamhaat. Ik had het helemaal niet mis over die bekrompen mening. Je veralgemeent de islam met moslimextremisme.
Verder ben ik erg benieuwd naar op wat wij, als vlamingen, fier moeten zijn...

Citaat:

Daar moet ik u volkomen gelijk in geven, graag zelfs. Voor een mening of visie die een bedreiging is voor mijn volk kan ik geen respect opbrengen, dat zijn zaken die bestreden moeten worden.
Ik ben blij dat je inziet dat je aan een zware paranoia lijdt en een bekrompen visie hebt.

Weisse Wolf 18 september 2004 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Dan zijn het dus ook uw zaken niet hoe moslims hun kinderen opvoeden.

Wanneer vreemdelingen naar hier komen en wensen deel uit te maken van onze samenleving mogen we toch tenminste verwachten dat ze bereid zijn om onze waarden en normen over te nemen en aan hun kinderen door te geven. Wie daar niet toe bereid is moet maar terugkeren, dat moet hun maar eens duidelijk gemaakt worden.

Citaat:

Erhm... ok het leven is voor jou ook Islamhaat. Ik had het helemaal niet mis over die bekrompen mening. Je veralgemeent de islam met moslimextremisme.
Verder ben ik erg benieuwd naar op wat wij, als vlamingen, fier moeten zijn...
Niet elke moslim is een terrorist maar bijna elke terrorist is wel moslim...
Ik fier op mijn taal, geschiedenis, cultuur, welvaart,... er zijn zoveel dingen waar we als Vlaming fier op kunnen zijn. Het ons opgedrongen multicultureel model heeft net tot doel om mensen te beroven van hun culturele eigenheid en identiteit, wie zich niet schikt naar de multiculturalistische staatsideologie wordt onmiddelijk voor racist uitgekreten of... islamofoob.

Citaat:

Ik ben blij dat je inziet dat je aan een zware paranoia lijdt en een bekrompen visie hebt.
Dat is uw perceptie maar zeker niet de mijne. Ik wil mijn kinderen een veilige toekomst geven en hun niet met de erfenis opzadelen van de zelfverklaarde weldenkenden die het nodig vonden een geweldcultuur naar hier te importeren.

TypO 19 september 2004 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kortom: je lult maar wat...

't moeten niet altijd dezelfden zijn he

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be