Weisse Wolf |
18 september 2004 23:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Dan zijn het dus ook uw zaken niet hoe moslims hun kinderen opvoeden.
|
Wanneer vreemdelingen naar hier komen en wensen deel uit te maken van onze samenleving mogen we toch tenminste verwachten dat ze bereid zijn om onze waarden en normen over te nemen en aan hun kinderen door te geven. Wie daar niet toe bereid is moet maar terugkeren, dat moet hun maar eens duidelijk gemaakt worden.
Citaat:
Erhm... ok het leven is voor jou ook Islamhaat. Ik had het helemaal niet mis over die bekrompen mening. Je veralgemeent de islam met moslimextremisme.
Verder ben ik erg benieuwd naar op wat wij, als vlamingen, fier moeten zijn...
|
Niet elke moslim is een terrorist maar bijna elke terrorist is wel moslim...
Ik fier op mijn taal, geschiedenis, cultuur, welvaart,... er zijn zoveel dingen waar we als Vlaming fier op kunnen zijn. Het ons opgedrongen multicultureel model heeft net tot doel om mensen te beroven van hun culturele eigenheid en identiteit, wie zich niet schikt naar de multiculturalistische staatsideologie wordt onmiddelijk voor racist uitgekreten of... islamofoob.
Citaat:
Ik ben blij dat je inziet dat je aan een zware paranoia lijdt en een bekrompen visie hebt.
|
Dat is uw perceptie maar zeker niet de mijne. Ik wil mijn kinderen een veilige toekomst geven en hun niet met de erfenis opzadelen van de zelfverklaarde weldenkenden die het nodig vonden een geweldcultuur naar hier te importeren.
|