Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hiep hiep hoera voor Maggie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201952)

Xenophon 5 januari 2015 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7484424)
Maggie is een goede politica, ze zit spijtig genoeg in de verkeerde partij.

Neenee, ze zit in de juiste anti-Vlaamse partij.

Bobke 5 januari 2015 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7483855)
Maggie vandaag in haar vette lelijke witte neoliberale reet geneuqt:

HIJ is terug!!

Navid Sharifi is terug in ons land en heeft zich nu ook officieel ingeschreven op het stadhuis van Waregem. De perfect geïntegreerde jongeman, die hier een vriendin had, een opleiding volgde en Nederlands sprak en terug moest haalt zijn gelijk.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Waregem.dhtml

Hij heeft helemaal zijn gelijk niet gehaald maar een achterpoortje gevonden.

Bobke 5 januari 2015 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7484287)
Het zal me een zorg zijn welke en wiens bevoegdheid het is.

Iemand die Nederlandstalig is zou per definitie altijd welkom moeten zijn in Vlaanderen
.

Zolang hij om zijn Nederlands niet vervolgd wordt zie ik de reden niet.

ViveLaBelgique 5 januari 2015 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7484293)
Feit blijft dat de populariteit van De Block overroepen is, wetend dat zij de media mee had. Wat niet bepaald van Homans kan gezegd worden.

Hoe kan populariteit overroepen zijn ? Geloof jij niet dat Maggie De Block populair is ? De media hebben Maggie De Block trouwens niet zachtjes aangepakt. In Wallonië is Maggie De Block nauwelijks aan het woord geweest en toch is ze daar op Elio Di Rupo na de populairste politicus.

ViveLaBelgique 5 januari 2015 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7484468)
Hij heeft helemaal zijn gelijk niet gehaald maar een achterpoortje gevonden.

Geen achterpoortje. Zijn verblijf in Polen was illegaal en ook zijn huwelijk. Feit is dat Theo Francken er geen zaak van maakt.

reservespeler 6 januari 2015 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7484424)
Maggie is een goede politica, ze zit spijtig genoeg in de verkeerde partij.

Wat heeft ze eigenlijk al bewezen?
Ik geef haar vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Op gezondheidszorg kan ze misschien het verschil maken, we wachten af.

ViveLaBelgique 6 januari 2015 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7484788)
Wat heeft ze eigenlijk al bewezen?
Ik geef haar vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Op gezondheidszorg kan ze misschien het verschil maken, we wachten af.

Ze heeft goed geïntegreerde illegalen uit het land gezet die Theo Francken met goedkeurend oog terug laat binnenkomen. De vrees is dat door dergelijke laksheid malafide mensenhandelaars en datingbureaus de mogelijkheid geeft om een lucratieve business op te zetten. Met buitenlandse frauduleuze schijnhuwelijken binnen EU-landen kan men onder het gedoogbeleid van Theo Francken langdurig in België verblijven en zelfs naturalisatie aanvragen.

Bad Attila 6 januari 2015 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7484034)
Vroeg ik dat dan?

Ik reageerde alleen op Bad Atilla die schreef dat hij het niet zo slecht had in Afganistan.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=38

Ah, ik had het ook zo niet begrepen.

Maar voor iemand die alleen zat in een land de hij niet kende, en die bang was vermoord te worden, ziet hij er goed gezond uit, nietwaar? En hij heeft zelfs de mogelijkheid gehad te trouwen (waar weet ik niet).

nu ja, als je moet kiezen tussen Afghanistan en België, is de keuze snel gemaakt, uiteraard.

Garry 6 januari 2015 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7484434)
Neenee, ze zit in de juiste anti-Vlaamse partij.

Voor haar misschien, maar voor mij niet. Ik zal dus nooit op haar stemmen.

Xenophon 6 januari 2015 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7484852)
Voor haar misschien, maar voor mij niet. Ik zal dus nooit op haar stemmen.

Logisch, je moet al serieus ziek zijn om op zo iemand te stemmen.

Xenophon 6 januari 2015 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7484511)
Geen achterpoortje. Zijn verblijf in Polen was illegaal en ook zijn huwelijk. Feit is dat Theo Francken er geen zaak van maakt.

Zo dus ja, is Francken nu een nazi of niet?

hamac 6 januari 2015 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7485210)

Onkeldinges heeft laarzen in het parlement gehoord, dus...

fabianen 6 januari 2015 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7133794)
Maggie De Block werd in recordtempo zowat de populairste politica van het land.Al wat ze daar voor moest doen was 1! vluchteling naar land van Herkomst sturen.De vluchteling in kwestie Navid Sharifi,vroeg echter een visum aan in de Poolse ambassade en trok naar Polen om met zijn (Poolse) vriendin te trouwen.Als uitgewezen asielzoeker mocht hij nochtans geen enkel land dat onder de schengenzone valt binnen tot 2016.Navid verklaart terug naar belgie te keren maar dit te doen na de verkiezingen als Maggie weg is.

Ja,Maggie staat daar altijd mooi te lachen bij de eindejaarsconference van Geert omdat ze net als de rest van de BV's constant in beeld genomen wordt.En op lachende politiekers stemmen we meer op.
Maar ze doet haar werk.Alleen had ik het omgekeerde willen gezien.De criminelen naar hun thuisfront!

fabianen 6 januari 2015 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 7485496)
Ja,Maggie staat daar altijd mooi te lachen bij de eindejaarsconference van Geert omdat ze net als de rest van de BV's constant in beeld genomen wordt.En op lachende politiekers stemmen we meer op.
Maar ze doet haar werk.Alleen had ze haar werk beter moeten gedaan hebben.De criminelen sturen naar hun thuisfront!

reservespeler 6 januari 2015 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7484806)
Ze heeft goed geïntegreerde illegalen uit het land gezet die Theo Francken met goedkeurend oog terug laat binnenkomen. De vrees is dat door dergelijke laksheid malafide mensenhandelaars en datingbureaus de mogelijkheid geeft om een lucratieve business op te zetten. Met buitenlandse frauduleuze schijnhuwelijken binnen EU-landen kan men onder het gedoogbeleid van Theo Francken langdurig in België verblijven en zelfs naturalisatie aanvragen.

Hetgeen Theo met goedkeurend oog toelaat is nu eenmaal wettelijk.

Boduo 6 januari 2015 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7484806)

Theo Francken ?
Wait and see............

ViveLaBelgique 6 januari 2015 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7485210)

Waarom zou Theo Francken volgens jou een nazi zijn ?

ViveLaBelgique 6 januari 2015 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7485606)
Hetgeen Theo met goedkeurend oog toelaat is nu eenmaal wettelijk.

Bron ? Het is overduidelijk dat het een schijnhuwelijk betreft dat fraudeleus werd aangegaan.

Knuppel 6 januari 2015 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7484810)
Ah, ik had het ook zo niet begrepen.

Maar voor iemand die alleen zat in een land de hij niet kende, en die bang was vermoord te worden, ziet hij er goed gezond uit, nietwaar? En hij heeft zelfs de mogelijkheid gehad te trouwen (waar weet ik niet).

nu ja, als je moet kiezen tussen Afghanistan en België, is de keuze snel gemaakt, uiteraard.

Juist.
Hij werd niet vermoord zoals hij vreesde, maar was wél héél rap getrouwd. Met een vrouw die voor "opportuniteiten" zorgde, zodat hij terug kon naar Belgique, het land van melk en honing.

Knuppel 6 januari 2015 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7485843)
Bron ? Het is overduidelijk dat het een schijnhuwelijk betreft dat fraudeleus werd aangegaan.

Net zoals Abu Jahjah.
Heeft Maggi hem één strobreed in de weg gelegd?
Doen de media er alles aan om hem te "vermijden"?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be