![]() |
Citaat:
De broodzak plus inhoud, zijn eigendom van de winkel, zolang je niet betaalde. Ze mogen dus controleren welk artikel je wenst aan te kopen, en wat de exacte prijs is. |
Het past allemaal netjes in de Belgische winkelcultuur waar de klant als stront wordt behandeld. In de VS moesten ze het eens proberen van de klant "by default" te verdenken van diefstal, zo'n winkel is binnen een half jaar failliet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn huis is geen handelszaak, ik zal dan ook nooit vragen om je zak te openen. Ik mag dan ook zelf beslissen dat jij nooit in mijn huis mag komen. |
Citaat:
Laat jij je spullen zomaar doorsnuffelen door elke wildvreemde die er om vraagt? Accepteer jij zomaar dat iemand je impliciet van diefstal beschuldigt, zonder aanwijsbare reden? Sta me toe daar geen hol van te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh ja, het is normaal dat eigen zakken nagekeken worden. Sommige caddy eigenaars denken dat dat fout is. Laat dat nu net degenen zijn die liever hun caddy niet laten zien. Als de dame aan de kassa me vraagt om mn zakken te laten zien,dan is dat haar goed recht. Degenen die daar problemen mee hebben zijn dieven. En dat soort caddy mensen zal dus keer op keer moeten een lege caddy tonen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit in heel mijn leven geweten of gehoord dat een kassierster "je spullen doorsnuffelt". Het enige wat ze doen, is vanop een afstand een zeer snelle blik gooien in je tas terwijl ze ondertussen je tros bananen en pot choco aan inscannen zijn. Duurtijd: 7 �* 8 seconden. 10 als je rissluiting even niet wil meewerken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat hebben ze met jullie uitgestoken dat jullie je zo laten behandelen. Platgeslagen, vertrappeld volkje zonder fierheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens altijd aandoenlijk om van die hoogdravende berichten te lezen. Je moet de volgende keer wel "Arm Vlaanderen" aan het eind toevoegen, alle gefrustreerde briefschrijvers sluiten immers zo hun schrijfsels af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje goodwill in het leven kan nochtans wonderen verrichten. |
Citaat:
:-D De kassiers spuwen in je gezicht, verscheuren je kortingsbonnetjes en gooien je klantenkaart door het raam ? Ocharme toch, ik zou echt wel naar een andere winkel uitkijken hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be