Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is daten (te) duur ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=202413)

From_Vlaanderen 22 mei 2014 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7152562)
natuurlijk niet.

en ik val er ook niet over als er op voorhand wordt gezegd: willen we nog een pousse café drinken.

Ik val er wel over als er samen wordt beslist om nog een koffietje te drinken, maar dat er - nadat ik voor mezelf die koffie heb besteld - hij ineens voor zichzelf een pousse café bestelt, waarna hij het normaal vindt dat ik daarvan de helft betaal.

De pousse café schooiers zijn soms een ware plaag!

From_Vlaanderen 22 mei 2014 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 7153720)
Upgrade your taste als dat het type vrouwen zijn dat je ontmoet.

Niks zo afstotelijk als goedkope Carré-snolletjes

en the villa trutten :D

Supe®Staaf 23 mei 2014 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7153702)
Maar om zo maar klakkeloos te stellen dat u amuzeren geld kost?????

Vertel mij eens wat u amuzeert, en denk dan eens goed na wat het u kost.
Letterlijk niks is gratis.
We betalen zelfs een pak poen voor klodden die ons hoegenaamd NIET amuzeren.

Citaat:

Allee, zeg! Ik heb medelijden met u als ik het lees!
Leg dat eens uit, want dat snap ik echt niet.

Supe®Staaf 23 mei 2014 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7153946)
Ik vraag me af op welke manier dan ook dit antwoord past in hetgeen ik vooropstelde. Dit slaat gewoon nergens op Staaf.

Uit uw reacties spreekt een héél typische houding ten aanzien van geld.
Meer bedoel ik niet.

Citaat:

Ongetwijfeld heb je gelijk, als je een 'wetenschappelijke' ondersteuning van cafépraat en je eigen goeddunken aanvaardt.
Voor de rest is het gewoon te gek om te vereren met een antwoord.
8O8O8O

Citaat:

dan maar een filmpje

om even Jeff Lynn te citeren;

"a fool and his money soon go separate ways"

d�*t is the way you go ;-)
Ai, Paulus.
Het is erger dan ik dacht....

Clicquot 23 mei 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7153946)
I
Ongetwijfeld heb je gelijk, als je een 'wetenschappelijke' ondersteuning van cafépraat en je eigen goeddunken aanvaardt.
Voor de rest is het gewoon te gek om te vereren met een antwoord.

dan maar een filmpje

Beetje uit de context rukken kan geen kwaad zeker? Wij leven hier niet in Afrika hé zeg... of loopt gij ook met een kleimobiel aan uw oor misschien? Of wacht, je hebt geen mobieltje ;-)

Ondernemerke 23 mei 2014 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 7153688)
Double lol :D

Beetje simpel eh gij

Ge denkt er zelf van wat ge wilt. Maar ik heb seks als ik dat wil. Al is dat betalend of eens een carré trut -als ik in België ben- dan is dat ook eens lekkere seks. Ook al is ze amper 18 jaar en ligt ze de dag er na bij mama te blèten. Voor mij zijn vrouwen = gebruiksvoorwerpen. Ik heb een vrouw -nu ex- die mij liefdevol kinderen heeft geschonken. Ze is daarvoor royaal vergoed en heeft hier in België een mooi en leven zonder zorgen.

En als er gezaagd wordt over een gewone koffie of een koffie met iets erbij? Who cares die paar euro? En wat als de volgende stap ergens een hotelkamer huren is? Te duur dus maar op de achterbank van de wagen :D

Ondernemerke 23 mei 2014 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7151944)
Een date hoeft niet altijd met sex te zijn. De SOA's breiden zich namelijk gestaag verder uit. Nu is er bijvoorbeeld weer keelkanker tgv orale sex tgv een Humaan Papillomavirus.

GIJ moet niet pijpen hé slimme. De vrouw pijpt u. Keelkanker is dan haar probleem ;) En verder er bestaan nog altijd condooms tegen ziektes. En een date moet niet altijd op seks eindigen maar toch liefst zoveel mogelijk :D

Supe®Staaf 23 mei 2014 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke (Bericht 7155126)
En wat als de volgende stap ergens een hotelkamer huren is? Te duur dus maar op de achterbank van de wagen :D

Welnee: gewoon bij haar thuis, dan kunt ge de mamma ook nog eens pakken.

Tavek 23 mei 2014 09:38

Citaat:

Ge denkt er zelf van wat ge wilt. Maar ik heb seks als ik dat wil. Al is dat betalend of eens een carré trut -als ik in België ben- dan is dat ook eens lekkere seks. Ook al is ze amper 18 jaar en ligt ze de dag er na bij mama te blèten. Voor mij zijn vrouwen = gebruiksvoorwerpen. Ik heb een vrouw -nu ex- die mij liefdevol kinderen heeft geschonken. Ze is daarvoor royaal vergoed en heeft hier in België een mooi en leven zonder zorgen.

En als er gezaagd wordt over een gewone koffie of een koffie met iets erbij? Who cares die paar euro? En wat als de volgende stap ergens een hotelkamer huren is? Te duur dus maar op de achterbank van de wagen :D

roflol

Echt jong, ge zijt een held van het leven :lol:

Sfax 23 mei 2014 09:49

Citaat:

Veel moet ik daar niet van denken. Zoals de reclames van McCain als eens zeiden in een niet zo heel ver verleden: 't zijn zij die er het meest over praten die er het minst van eten :D

Maar als je dan toch een gedachte wil: niet aan (lekkere) seks kunnen geraken zonder er voor te betalen, is nogal hopeloos...

circe 23 mei 2014 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke (Bericht 7155130)
GIJ moet niet pijpen hé slimme. De vrouw pijpt u. Keelkanker is dan haar probleem ;) En verder er bestaan nog altijd condooms tegen ziektes. En een date moet niet altijd op seks eindigen maar toch liefst zoveel mogelijk :D

en van beffen heb je nog nooit gehoord zeker?

Clicquot 23 mei 2014 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7155239)

dat doet'm niet he, want hij betaalt de vrouwen om hém te dienen, niet omgekeerd.

Clicquot 23 mei 2014 10:21

Citaat:

En wat als de volgende stap ergens een hotelkamer huren is? Te duur dus maar op de achterbank van de wagen :D

Pinne! :-)

Supe®Staaf 23 mei 2014 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7155239)

Dat lukt niet wegens zijn hazelip en te korte tongriem.

Klein Licht 23 mei 2014 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7154010)
ooit was ik zelfs zo achterlijk om mensen bij me thuis uit te nodigen, en er zèlf voor te koken, en dan NOG dachten ze dat er gratis sex als toetje kwam. Dat heb ik dus héél snel afgeschaft

Dus gij laat die tot bij u komen om wa complimentjes te krijgen over uw kookkunsten, en daarna stuurt ge ze nog eens blauw naar huis? Geen wonder dat mannen de vrouwen niet meer vertrouwen

The Paulus Experience 23 mei 2014 18:12

Citaat:

ik ga u mijn privé truuk niet vertellen hé.

Er is alvast meer nodig dat een éénmalig etentje, met sex als toetje, als je begrijpt wat ik bedoel.

(ooit was ik zelfs zo achterlijk om mensen bij me thuis uit te nodigen, en er zèlf voor te koken, en dan NOG dachten ze dat er gratis sex als toetje kwam. Dat heb ik dus héél snel afgeschaft)

Die venten dachten al aan gratis seks, van het moment je ze uitnodigde bij je thuis.

The Paulus Experience 23 mei 2014 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7154950)
Uit uw reacties spreekt een héél typische houding ten aanzien van geld.
Meer bedoel ik niet.

uit uw reacties spreekt een typische parvenu met een midlife crisis, maar hoor je mij dat verkondigen?

Voor de rest, Staaf: leven en laten leven jongen.
Mijn ma leerde me "soort zoekt soort" en gelijk had ze.

Mambo 23 mei 2014 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7149809)
Ik ben een man van middelbare leeftijd, en heb niet veel verstand van daten.
Juist omdat ik het nog nooit gedaan heb.
Ik vrees dat het ongeveer zo gaat. . . Je komt bij mekaar, en gaat iets drinken en eten (=60 euro). De dag erna nog eens hetzelfde (=60 euro). Dan vind ze dat ik een auto moet hebben (=13000 euro). Dan wil ze nieuwe schoenen (=120 euro). Dan een nieuwe smartphone (150 euro). Dan nieuwe kleren (=350 euro). Dan wil ze dat ik de kapper, de nagelstudio, de apotheker, enz. betaal.
. . . Dus ik begin hier niet aan !
Denken jullie er anders over, of is dit paranoia ?

60€ om te eten is aanvaardbaar. (alhoewel veel voor en nagerecht zal er niet in zitten en om te daten moet je toch minstens een fles witte wijn achterover kappen)
13000€ voor een auto is onaanvaardbaar.
Verhoog dat naar minstens 25 �* 30'000€....45 �* 55000€ is nog aanvaardbaarder voor dating.
En smartphone is enkel maar aanvaardbaar boven de 500€, liefst naar 700 �* 1000€

Als je van de grond wil komen zal je u moeten aanpassen.

Anders is er nog altijd Marie trek er zelf aan.

Mambo 24 mei 2014 00:03

Citaat:

ik ga u mijn privé truuk niet vertellen hé.

Er is alvast meer nodig dat een éénmalig etentje, met sex als toetje, als je begrijpt wat ik bedoel.

(ooit was ik zelfs zo achterlijk om mensen bij me thuis uit te nodigen, en er zèlf voor te koken, en dan NOG dachten ze dat er gratis sex als toetje kwam. Dat heb ik dus héél snel afgeschaft)

Groot gelijk. Ofwel heb je seks voor het eten, ofwel leer je elkander kennen.
Opletten dat je dan geen vrienden word. Die hebben ook geen seks.

Henri1 24 mei 2014 10:09

Als je tijdens de eerste date niet scoort: Dumpen die hap.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be