![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En in 2007 ging mijn stem naar het kartel CD&V - N-VA, niet omwille van de tsjeven maar omwille van Bart De Wever, dus dat "telt" zelfs ook als NVA-stem. Waarom zou ik daar over liegen? En waarom dénk jij dat ik daar over lieg? Omdat ik nu afstand neem van NVA? |
Citaat:
|
Citaat:
Komkom, voor een gemiddelde intelligente mens, moet twee jaar volstaan. Een rechtse Belgicist, dat vraagt iets meer tijd en een vleugje genialiteit. Dat is een feit. :|:|:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kei-sociale artiesten zoals de rollende stenen en U2 hebben hun adres in Nederland. Dit om inkomstenbelasting in G.B. of Ierland te vermijden.
Dit weerhoud den bono-er niet om anderen aan te zetten om sociaal te zijn. Daan mag altijd 55 percent van zijn inkomen afgeven. Dan pas staat hij gelijk aan de gemiddelde Vlaming. |
eerste keer dat ik op PVDA stem.
een zitje in 't parlement gaat een klein maar symbolisch teken zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
Gwylan heeft het volste recht om hier haar mening naar voor te brengen. Idem voor wat betreft Nederlanders, Britten of Duitsers. Dit is een vrij forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bemoei mij niet met de politiek van een ander land dan het mijne, maar ik heb er een mening over die ik wel eens durf te verkondigen. Dat is niet anders dan de vele forumdeelnemers die posten in de onderdelen “Europa” en “Internationaal” van dit forum. Zoiets is geen pretentie maar interesse, mijnheer. Dat ik voor een narcist als dom overkom is volkomen volgens verwachting, al ligt het niet aan mij maar aan hem : een narcist is inderdaad dermate op zichzelf gericht dat hij in de waan verkeert dat alleen hij "hoog opgeleid" cq. slim is en dat alle andere mensen dom zijn. Een passende therapie kan dergelijke gedragsstoornis gedeeltelijk verhelpen, maar daar kunnen we het een andere keer over hebben. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van u zou 'djimi" maar wat graag iets gelijkaardig kunnen zeggen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be