![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Altijd prijs. |
Voor degenen die nog twijfels hebben over het bestaan van die peiling:
Bart De Wever reageerde woensdagavond aan VTM Nieuws. 'Ik heb dat sms'je wel degelijk gekregen. Ik kan er toch niet aan doen dat de informatie van mijn bron niet klopt?' http://www.nieuwsblad.be/article/det...40521_01113836 Van wie kreeg Bart De Wever dit SMS dan wel ? Is er een dubbelspion in de "dienst spionage" van Bart De Wever ? Ik moet het Bart De Wever nageven. Hij is een enorm goede commerçant. Hoe hij Paul Jambers om de tuin heeft te weten leiden is mij nog altijd niet duidelijk. Bart De Wever weet dat er een enorme electoraal potentieel is van burgers die zich bezig houden met complottheorieën. Hij spreekt dit publiek aan met zijn opgevoerde toneeltje. Wie was van wat op de hoogte ? Wie is de dubbelspion ? Wie zit er allemaal in in de dienst spionage ? Wat was de uitslag van N-VA+Vlaams Belang in deze fictieve peiling ? Is Bart De Wever zelf het slachtoffer van een kwaadwillend SMS'er ? Het antwoord krijg je in een nieuwe seizoen van Jambers Politiek. |
Citaat:
En gek ben ik gisterenavond geworden, bij de down van Garrosh Hellscream door mijn clan (en dus mezelf). Voor het overige is het een kalme week voor mij. |
Citaat:
Dit was gewoon doelbewust willen beschadigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verdenk nog steeds Maggie De Block ervan die bewuste sms verstuurd te hebben. |
Citaat:
Volgens mij was dat telefoontje gewoon fake, of beter, zo gepland dat zijn zoontje hem moest bellen juist vóór het debat begon, zodat dat alles goed kon gefilmd worden. Want in het manipuleren van de kijker, d�*�*r is de (zeer) Kleide Leider goed in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dat "De Zeekameel" ondertussen is buiten gesjot, en huppekee : hier is "de zegetocht" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was wel zeer ontnuchterend voor de gemiddelde Groen-stemmer. Met een aftandse Toyota naar Albert II rijden , dat past bij Groen, maar aan zee in een burgerlijke villa logeren ,dat is er over. Een tent of een trekkershut op een camping , ja dat had de gemiddelde Groen-kiezer van zijn voorzitter verwacht, maar zeker geen villa.:roll: Weeral enkele duizenden stemmen van Groen naar de PVDA :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be