![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige probleem is dat ze daar liever niet naar België worden uitgestuurd tijdens de ramadan als deze in de zomer valt, zoals dit jaar. 16 uren tussen zonsopgang en ondergang is al moeilijker verwerken dan 12 uren. |
Citaat:
|
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40530_01123895
ZOVEEL MOGELIJK BRUINE HIER BUITEN ......Weer heeft een bruinenstrontzak een moord gepleegd, en wij maar multicul zijn hé......BUITEN GOOIEN GODVERDOEME |
Citaat:
Maddox wil misschien liever niet de look van een vrouw in (te) vroege menopauze ? Zie dat zijn collega's zich een breuk verschieten... |
Citaat:
Sukkelaar !!! :roll: |
Citaat:
Een klein, een piepklein nadeel wel, is dat de beelden niet worden opgenomen, maar wel gestreamd. Dus, dat wil zeggen dat niemand de beelden heeft gezien, en als ie ze al gezien heeft (op exact het moment van de misdaad zelf), dan kan ie ook enkel maar vertellen wat ie zag op een scherm. En dit is 2014 !!! Voor die camerabeelden van die aanslag op dat Jodenmuseum, waren de beelden "te vaag". En dat is ELKE KEER .. is er nu echt geen simpele ziel die er misschien aan denkt om iets duurdere cameras te gebruiken. Maar ja, ze doen maar, het gaat maar om het leven van een viertal mensen (tesamen), maar we hebben wel 50 euro bespaard op beveiligingsmateriaal !! |
Citaat:
Mein kampf, de koran... Vroeger werden die "godsdienstbeoefenaars" hier en daar gestopt met het nodige wapengekletter, nu proberen met een "cordon sanitaire"? |
Citaat:
Je de licht-gelovigen wel ferm ambeteren. ;-) |
arme Dewinter
twee van de drie doelpunten van de duivels waren bruin |
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf het ook leuk vinden dat ze de exacte datum dus nooit op voorhand kunnen weten. De westerse wetenschap weet welke de efemeriden zullen zijn in het jaar 3028 maar moslims moeten naar de hemel turen om te weten of de ramadan morgen of overmorgen begint... gaat daarmee ten oorlog zou ik bijna durven zeggen. |
Het is maar waarmee men zich identificeert.
Citaat:
Vandaar dan ook dat gij het in een andere draad had over taalfetisjisten en stelde dat taal enkel een kommunikatiemiddel is. Het is mij duidelijk dat gij liever een blank en christelijk maar Franstalig Brussel verkiest boven een Nederlandstalig maar bruin en islamitisch Brussel. Ik verkies dat laatste, hypothetisch gesproken. Uw vijandbeeld wordt in de eerste plaats gevormd door de islam, het mijne door de Francité. |
Citaat:
|
Leven en laten leven.
Citaat:
En voor mijn part mag er in elke straat een moskee zijn; als men maar niet verplicht wordt ernaar toe te gaan. |
Ze mogen bruin zijn maar als ik sommigen met Algerijnse vlaggen zie zwaaien krijg ik een beetje het gevoel dat ze gewoon hier zijn voor het geld. Maar dat zal wel niet zo zijn, ze houden van ons en ons land. Niet?
|
Citaat:
Maar kijk, we krijgen op slag al een politiek correcte sneer dat we best op de knieën gaan aarsluchten in eeuwigdurende aanbidding: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...mpaign=seeding Citaat:
|
In Kuregem zouden ze hem ongetwijfeld gelijk geven, moesten ze daar niet op een andere planeet wonen.
http://deredactie.be/permalink/2.34312?video=1.2005868 Die mannen leven daar als varkens omdat de gemeente niet genoeg vuilbakken zet en omdat Vlamingen en Walen hun afval daar komen dumpen. Als ik daar ga merk ik niks anders dan haat, racisme (tegenover blanken), onverdraagzaamheid, calimero gedrag, vuiligheid, arrogantie, agressie, seksisme etc.. Ik snap niet hoe je dit soort volk in bescherming kunt nemen, zien die columnisten niet wat ik zie? Kan iemand dit aub uitleggen? |
Citaat:
|
Citaat:
Toch zijn het de Vlamingen dat fascisten zijn. De naïeve Groen! en traditio-stemmers zijn zo geïndoctrineerd dat ze geloven dat wij de onverdraagzamen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be