![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/vreemdeling http://www.vandale.be/opzoeken?patte...n#.U5TEtGeKC4Y |
Citaat:
|
Citaat:
Ook als ik het lieve, inteligente, sterke,... Maar dat heb ik ook met blanke vrouwen die met blanke mannen copuleren... Ik vindt dat je in je slaapkamer doet wat je wil zolang je daar geen derden mee schaadt. Als je het over serieuze relaties wil hebben dan is dat andere koek... 8-) |
Citaat:
Is het afzwakken al begonnen ofzo? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
We hadden het over wat derden al dan niet doen wel? Ikzelf ben tegen gemengde huwelijken ( en dan bedoel ik cultureel, ongeacht de kleur). Wij hebben nogal wat 'gekleurde leden' die vaak meer Vlaming zijn dan heel de NVA top samen. En die dus perfect bij ons passen... Kleur is voor in zoverre een beletsel dat je bij een serieuze relatie ook aan de andere deelnemers moet denken. Eventuele kinderen om maar iets te noemen. Voor kinderen zijn ouders met een verschillend kleurtje geen pluspunt. Volwassenen zijn daar niet zo tolerant in als ze zich voordoen (vooral de linkse dan, de rechtse zijn meestal al wat eerlijker) maar in de huidige maatschappij kan je onmogelijk verhinderen dat je kinderen met niet zo verdraagzame leeftijdsgenoten geconfronteerd zullen worden. Voor mij is er niet direct een probleem denk ik. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld door een persoon die van verder dan Spanje komt. |
Citaat:
Ik kan mij vinden in uw mening over gemengde relaties en u heeft gelijk dat dit slecht is voor de kinderen. De essentie van deze draad is de volgende: Ik weet dat veel Vlamingen, ongeacht hun politieke overtuiging, walgen van Vlaamse vrouwen die one-night-stands hebben met vreemdelingen en/of relaties. Ze zullen het niet luidop zeggen, maar ze denken het wel. |
Hoezo, het probleem is toch de verbruining volgens het boegbeeld van het Belang?
Hij is trouwens alle pedalen kwijt geraakt he? Het geld zit bij Achmed en Mohammed, kunde't geloven? Hoeveel geld zou daar zitten? |
Citaat:
Dan komen ze naar België, doen alsof ze niets hebben, en vragen een uitkering aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel op uw systeem blijven werken tot je het snapt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zou Ke Nan géén Vlaming zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be