Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
(Bericht 7214366)
volgens u dus wel ze zouden minder bekwaam zijn. Dat de VS Israel steun heeft historische redenen + godsdienstige redenen. Vriendjes politiek = machtsmisbruik.
|
So, de Sovjets gaven de anderen alle steun die mogelijk was, en toch faalden die miserabel.
Ergo, Israël heeft tot nu toe de meer succesvolle vriendjesronselcapaciteit.
En da's niet alleen geld, want dat hebben de Saoudi's met bakken.
Voor U is dat niet relevant.
Doodgevallen aan ouderdom? Vermoord? Of zichzelf de das omgedaan door zijn levenswandel?
Citaat:
-zijn vermogen was niet uitzonderlijk groot.
|
Neen, slechts een minimaal bedrag van $300 000 000. Terwijl andere bronnen spreken tot $3 000 000 000.
Weduwe Arafat kreeg of krijgt een toelage van $100 000 per maand van de Palestijnse autoriteiten.
Citaat:
-En de Palestijnse bevolking had daar geen enkel aandeel in.
|
Stel U voor, het gepeupel middelen geven die ze eigenlijk nodig hebben om te overleven. Neen, dan nog liever een kist dynamiet uitdelen.
Citaat:
Men sluit een heel volk op, in feite, blokkeert de boel en legt economische beperkingen op, bombardeert vliegvelden en havens, en zegt vervolgens "ja , ze presteren niks"
|
Ze presteren nog steeds 7.62*39 munitie , mortiergranaten,raketten en explosieven te importeren.
Een andere geniale prestatie is een aggressieve en zwaar bewapende buur te irriteren. Best vergelijkbaar met een eekhoorn die een tijger met tandpijn bekogeld met eikels.
Maar de grootste prestatie is generatievluchtelingen te kweken en er een uitkering voor te krijgen ook.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
(Bericht 7214635)
U verdedigd en roemt de partij die het meest succesvol vriendjes kan ronselen.
|
Ere wie ere toekomt.
Citaat:
Zo zal u ook de bankiers hier in het westen moeten toejuichen omdat zij zo competent zijn gebleken dat ze hun machtspositie kunnen behouden ten koste van anderen, met behulp van vriendjespolitiek.
|
Toejuichen, neen. maar ik heb nog geen methode gevonden om mee te spelen op dat niveau, dus hou ik het rustig.
Citaat:
Het recht van de sterkste dus.
|
Dat is mijn insteek nietwaar.
Citaat:
Bankiers hebben het recht om anderen uit te buiten omdat ze het sterkst zijn.
|
Ze eigenen zich dat recht toe, met succes blijkt het.
Citaat:
En net als met Israel zeg ik dan "nee, dat recht hebben ze niet, daar moeten we ons massaal tegen verzetten, want dan verliezen zij hun onrechtvaardige machtspositie"
|
Awel, als uw acties door massal verzet te plegen succesvol zijn, bewijst U weeral dat het niet meer is dan het recht van de sterkste.