Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   'Sharia-politie' patrouilleert in Wuppertal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206887)

Another Jack 6 september 2014 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315699)
Ik lees nooit wat er op stickers staat. U blijkbaar wel.

Oei, talloze Britten begeven zich dus dagelijks in wijken waar de Sharia van kracht is zonder dat ze het beseffen?

Heel effectief en afschrikwekkend zal die Sharia Politie niet zijn, vrees ik. :lol:

Lukkas 6 september 2014 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315702)
Oei, talloze Britten begeven zich dus dagelijks in wijken waar de Sharia van kracht is zonder dat ze het beseffen?

Heel effectief en afschrikwekkend zal die Sharia Politie niet zijn, vrees ik. :lol:

Trolletje, het is meer dan stickers alleen. Denkt u dat IS alleen gebruik maakt van stickers?

Another Jack 6 september 2014 09:34

Serieus nu, Lukkas.
Het dragen van fluo-hesjes (Wuppertal) of het plakken van stickers (UK) heeft niks wettelijk of bindend van karakter en mag gewoon weggelachen worden.

Je speelt mee in het spelletje van die randidioten door ze aandacht te geven.

Another Jack 6 september 2014 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315704)
Trolletje, het is meer dan stickers alleen. Denkt u dat IS alleen gebruik maakt van stickers?

Ga jij de bevelen opvolgen van elke willekeurige idioot met een fluo-hesje aan?
Neen?
Ik ook niet.

Lukkas 6 september 2014 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315706)
Serieus nu, Lukkas.
Het dragen van fluo-hesjes (Wuppertal) of het plakken van stickers (UK) heeft niks wettelijk of bindend van karakter en mag gewoon weggelachen worden.

Je speelt mee in het spelletje van die randidioten door ze aandacht te geven.

Dat zult u waarschijnlijk ook gezegd hebben in de jaren 30 in Duitsland. Dat waren toen ook maar een paar randidioten die met de swastika zwaaiden. Ik neem aan dat u weet wat er daarna is gebeurd.

Het is gewoon het principe wat er achter steekt. U onderschat zwaar die godsdienstzotten. Als u alles in het belachelijke blijft trekken heeft enige discussie tussen ons geen zin meer. Zoek u iemand zoals deze:

https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8

Jullie zijn van hetzelfde niveau.

Another Jack 6 september 2014 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315720)
Dat zult u waarschijnlijk ook gezegd hebben in de jaren 30 in Duitsland. Dat waren toen ook maar een paar randidioten die met de swastika zwaaiden. Ik neem aan dat u weet wat er daarna is gebeurd.

Het is gewoon het principe wat er achter steekt. U onderschat zwaar die godsdienstzotten. Als u alles in het belachelijke blijft trekken heeft enige discussie tussen ons geen zin meer. Zoek u iemand zoals deze:

https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8

Jullie zijn van hetzelfde niveau.

Ik denk dat er in jaren '30 iets meer aan de hand was dan een vijftal onnozelaars met een fluo-hesje...

Johan Bollen 6 september 2014 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315713)
Ga jij de bevelen opvolgen van elke willekeurige idioot met een fluo-hesje aan?
Neen?
Ik ook niet.

Er zou wel sprake kunnen zijn van verwarring die bewust gecreëerd wordt door het dragen van kledij en opschriften die de indruk geven dat het om ambtenaren zou gaan die de openbare orde dienen te bewaken. Dat lijkt me een probleem en niet legaal. Vraag is dan natuurlijk of de bevolking beter ingelicht dient te worden over de kleding van de politie of dat we weeral eens kledingvoorschriften moeten beginnen invoeren.

Sommige motorfans en homo's zouden dan ook 'illegaal' rond lopen, want met kleding die lijkt op die van de politie.

Lukkas 6 september 2014 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315721)
Ik denk dat er in jaren '30 iets meer aan de hand was dan een vijftal onnozelaars met een fluo-hesje...

Dat zijn de enige fanatieke moslims in het Westen zeker? Het gaat over meer dan een vijftal onnozelaars. In Antwerpen alleen al zijn er 70 onnozelaars vertrokken naar IS. Wat gaat er gebeuren als die terugkomen, denkt u? Niet dat ik van u een serieus antwoord verwacht ....

Peche 6 september 2014 09:58

Hoe keert ge terug van het kalief als ze daar ter plaatse hun paspoort moeten vernietigen?
Of hebt ge het over Syrië strijders?
Ja we lopen er zelf een beetje verloren in zeker?

Lukkas 6 september 2014 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315702)

Dat weet ik niet, bent u al gaan kijken?

Lukkas 6 september 2014 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7315733)
Hoe keert ge terug van het kalief als ze daar ter plaatse hun paspoort moeten vernietigen?
Of hebt ge het over Syrië strijders?
Ja we lopen er zelf een beetje verloren in zeker?

Dat is toch allemaal één pot nat. Godsdienstzotten zijn godsdienstzotten. U denkt dat men in België niet binnengeraakt zonder paspoort? Ik neem aan dat u een grapje maakt. Bijvoorbeeld: gewoon volhouden dat men als homo op de vlucht is voor IS en alle deuren gaan open.

Peche 6 september 2014 10:10

Mensen die te fanatiek in hun beliefs opgaan zijn inderdaad één pot nat.
Moesten ze dat nu ook eens consequent doen kon er nog iets constructief uitkomen.

Another Jack 6 september 2014 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315730)
Dat zijn de enige fanatieke moslims in het Westen zeker? Het gaat over meer dan een vijftal onnozelaars. In Antwerpen alleen al zijn er 70 onnozelaars vertrokken naar IS. Wat gaat er gebeuren als die terugkomen, denkt u? Niet dat ik van u een serieus antwoord verwacht ....

Die mensen zullen nauwlettend in het oog worden gehouden.

Lukkas 6 september 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315721)

Die zijn ook ooit begonnen met maar een paar fanatiekelingen hoor. Het enige verschil is dat zij toen nog geen fluo-hesjes hadden.

Another Jack 6 september 2014 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315750)
Die zijn ook ooit begonnen met maar een paar fanatiekelingen hoor. Het enige verschil is dat zij toen nog geen fluo-hesjes hadden.

Wat stel je nu concreet voor aan de echte Wuppertalse politiediensten?
GAS- boetes op fluo-hesjes?

Zeg het maar, hoor.

Peche 6 september 2014 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315749)
Die mensen zullen nauwlettend in het oog worden gehouden.

En verder?

Another Jack 6 september 2014 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7315756)
En verder?

Moeten ook de lokale Breivikjes in het oog gehouden worden.

Lukkas 6 september 2014 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7315756)
En verder?

Niets meer. Dat is de oplossing van Jacko.

Lukkas 6 september 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7315755)
Wat stel je nu concreet voor aan de echte Wuppertalse politiediensten?
GAS- boetes op fluo-hesjes?

Zeg het maar, hoor.

Ik vind fluo-hesjes mooi en veilig.

Another Jack 6 september 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7315760)
Niets meer. Dat is de oplossing van Jacko.

Ik vind inderdaad niet dat de wetgever veel energie moet steken in idioten met fluo-hesjes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be