![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het stadsbestuur heeft alleen infrastruktuur en communicatiemiddelen beschikbaar gesteld. Organisatie : Vredescentrum VZW. En blijkbaar hebben ze zich goed ingedekt: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De huidige burgemeester van Antwerpen heeft om één of andere reden geen ereplaats gekregen in de lijst met partners van de "pompombrug". De rode ex.burgemeester van Antwerpen staat daarentegen op de vijfde plaats. Op nummer één staat larmeeBelge. |
Citaat:
Maar als De Wever er toch voor zorgt dat de toegangskaartjes worden terugbetaald van de mensen die geen waar voor hun geld kregen krijgt hij de "rooien" over zich heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De viering van de vlucht is een beetje bijna in het water gevallen. Mooi zo. Daar worden we toch liever niet aan herinnerd.
|
Nu ff het duveltje382 mijn oudste bewoonster van ons rusthuis zit ook in mij handen,ze is 106 jaar oud,en tevens de oudste van onze stad,oud word je niet als je zelf geen schurk bent ,nadenker !!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Trouwens, hoe zit het met je kroniek? Moeten we daar niet eens een ondergangstijdlijn voor opzetten? Trouwens, hoe zit het me je belofte om je vraag aan PDD aan mij door te spelen zodat ik die aan hem kon overhandigen? Durf je soms niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geel -zwart en geen spatje rood :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be