![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Zou natuurlijk interessant zijn moest de draadstarter eens de kwaliteiten van de kabinetscheffen van de vorige regering opsommen. :lol:
Benieuwd wie van de medeforummers weet wie kabinetschef van welk kabinet was ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Kabinetards zijn doorgaans straffe meneren en madammen, die later hun weg aardig verder kunnen zetten. En dat is logisch: ge zoudt als minister nogal zot moeten zijn om niet de allerbeste te kiezen. . |
Citaat:
Ik vraag me af waarom we ze niet rechtstreeks verkiezen. |
Maffiosi toestanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch liever een hoop wat idiote, slaafse vleiertjes nee ? |
Citaat:
Sinds wanneer is partijgebonden reclame meer waard dan de mensen hun recht op weten wat er in onze maatschappij gebeurt? Oja, sinds links zich tot taak heeft genomen om de kudde heroptevoeden???? Hewel het gros van de Vlamingen is niet geinterresseerd in de linkse heropvoedingskampen en schreeuwt uit volle borst: schande!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Goed bezig, jongens... Goebbels zou tevreden zijn. |
Citaat:
|
![]() Dure Porsche volledig vernield bij zware crash http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.2123912 |
Citaat:
En voor de rest : lang leve Joy. En wat jou betreft : fuck off. |
Citaat:
:? |
Citaat:
En welke betekenis heeft 'nieuwe coalitie' in dat concept van democratie van de 'oude coalities'? 2) Waren er ten tijde van de 'oude coalities' eigenlijk ooit wérkelijk dissidente stemmen bij de openbare omroep? Of waren die al van bij de oprichting van de openbare omroep weggezuiverd, als officiële politiek? 3) Waarom denkt u dat Goebbels hiermee tevreden zou zijn? :? |
Citaat:
Niemand lijkt me zo gek om nu al dergelijke bovennatuurlijke machten aan De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart toe te schrijven. Ik vermoed dat forumgenoot "Kallikles" meent in de lichaamstaal en vooral de gelaatsuitdrukking van De Heer Etcetera perfect te kunnen lezen welke 'Zeitgeist' zoveel jonge en minder jonge Belgen - en meer bepaald de Vlamingen onder hen - de verwelkomende armen van Pietje De Dood indrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be