![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hugo Schiltz zei toen in een interview met (!) Bracke: "De NVA is besmet door 'de Erfzonde' (de collaboratie, het extreem-rechtse gedachtengoed). En ik herken ze van verre, want ik kom uit dat milieu. Men moet mij dus niets wijsmaken." Hugo Schiltz blijkt nu meer en meer het bij het rechte eind te hebben gehad voor wie er nog mocht aan twijfelen. Hij bleek een waarzegger. |
Citaat:
zelfs binnen uw linkse club beginnen ze in te zien dat hun zwartmakerij op niets trekt, cfr Yves desmet. Doe gerust verder met dat soort praat, we hebben niet liever :lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zwartmakerij is een term die hier wel past, inderdaad. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Pech' voor Francken. Hij had de mails nooit mogen versturen. En 'geluk' voor de mensen zoals 'rooie Yves'. Want zijn thesis wordt ondersteund door de 'flaters' van aangebrande staatssecretaris Theo Francken. |
Citaat:
|
Citaat:
Of zouden bij verkiezingen de huidige partijen plots het roer willen omgooien en met uitgestreken gezicht een soepje aanbieden volgens PS-recept die de vorige soep vergiftigd heeft? CD&V ongetwijfeld, maar de liberalen? |
Citaat:
En welke thesis trouwens van rooie Yves ? Dat de oppositie aan het trappen is op een hometrainer of dat ze een volstrekt ongeloofwaardige karikatuur aan het borstelen zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik niet begrijp, is dat men Theo Francken staatssecretaris heeft gemaakt. Want men kon er wel donder op zeggen dat de oppositie dit zou gebruiken bij de minste flater van Theo Francken. En nu gaat dat kalf nog als nieuwbakken staatssecretaris op een feestje van een eerder dubieus figuur zoals Bob Maes. Hoe dom men toch kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be