Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken is uitschot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=208028)

Distel 16 oktober 2014 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363485)
Tja: verba volant, sed... scripta manent.

Francken betrapt met de handen in de koekendoos! Niets nieuws voor mij. Ik vermeldde dit reeds enkele posts geleden. Ze zijn nog niet veranderd bepaalde Vlaams-Nationalisten sinds de oorlog. Ook al zitten ze niet in het VB, maar in de NVA! En zo iemand wordt nu staatssecretaris.

"Het kan verkeren"
zei Bredero. Welnu, ik ben het niet eens deze keer met Bredero. Want hier "kan het niet verkeren!"

Ook Homans wordt in die mails vernoemd en Matthias Diependaele. De lijst van het 'nieuwe VNV' wordt steeds langer en langer en langer....

We hebben daar dus het bewijs dat ze deel uitmaken van een clubje met de duideljk als grap gekozen naam VNV. Wat een drama. Uw koekendoos lijkt verdacht hard op een dooie mus.

Flippend Rund 16 oktober 2014 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7363518)
meer nog! Achteraf gaf gij toe dat hij tijdens het bezoek dacht aan het eten van een broodje met beenhesp! In een moskee!

Een kaakslag voor de PS: ontslag nu

Inmiddels eist Onckelinckx het ontslag van de volledige NVA fractie omdat ze nooit afstand hebben genomen van Franckens scheet, gevolgd door nieuwe verkiezingen.

Distel 16 oktober 2014 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363511)
Ik heb het al vaak gezegd en ik zeg het nu weer: niet te vertrouwen die NVA. Nooit te vertrouwen!

En de feiten bevestigen mijn wantrouwen.

Welke feiten?

Eduard Khil 16 oktober 2014 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7363526)
We hebben daar dus het bewijs dat ze deel uitmaken van een clubje met de duideljk als grap gekozen naam VNV. Wat een drama. Uw koekendoos lijkt verdacht hard op een dooie mus.

zelfs ultralinkse rat Yves Desmet geeft vandaag toe dat al die accusaties op niets slaan en totaal belachelijk zijn. En dat ze enkel dienen om de eigen achterban wat op temperatuur te houden.

Eduard Khil 16 oktober 2014 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 7363528)
Inmiddels eist Onckelinckx het ontslag van de volledige NVA fractie omdat ze nooit afstand hebben genomen van Franckens scheet, gevolgd door nieuwe verkiezingen.

misschien hebben ze wel degelijk afstand gehouden van Francken. Het hangt er vanaf wat hij de dag ervoor gegeten had toen hij die scheet liet

Het Oosten 16 oktober 2014 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7363512)
piekt het, dat we gans uw dievenbende in de oppositie hebben gestoken? :lol:

trolololo, voor minstens vijf jaar

Wijlen Schiltz blijkt gelijk te krijgen: de Erfzonde... De maskers vallen af. Niet omdat men dit wilt in NVA-kringen (want daar wil men het potje gedekt houden), maar omdat men domme fouten maakt.

Hugo Schiltz zei toen in een interview met (!) Bracke: "De NVA is besmet door 'de Erfzonde' (de collaboratie, het extreem-rechtse gedachtengoed). En ik herken ze van verre, want ik kom uit dat milieu. Men moet mij dus niets wijsmaken."

Hugo Schiltz blijkt nu meer en meer het bij het rechte eind te hebben gehad voor wie er nog mocht aan twijfelen. Hij bleek een waarzegger.

Eduard Khil 16 oktober 2014 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363532)
Wijlen Schiltz blijkt gelijk te krijgen: de Erfzonde... De maskers vallen af. Niet omdat men wil in NVA-kringen (want daar wil men het potje gedekt houden), maar omdat men domme fouten maakt.

Hugo Schiltz zei toen in een interview met (!) Bracke: "De NVA is belast met de Erfzonde (de collaboratie, het extreem-rechtse gedachtengoed). En ik herken ze van verre, want ik kom uit dat milieu. Men moet me dus niets wijsmaken."

Hugo Schiltz blijkt nu meer en meer het bij het rechte eind te hebben gehad voor wie er nog mocht aan twijfelen. Hij bleek een waarzegger.

:silly: :rofl:

zelfs binnen uw linkse club beginnen ze in te zien dat hun zwartmakerij op niets trekt, cfr Yves desmet. Doe gerust verder met dat soort praat, we hebben niet liever :lol:

Distel 16 oktober 2014 08:42

Citaat:

Wijlen Schiltz blijkt gelijk te krijgen: de Erfzonde... De maskers vallen af. Niet omdat men wil in NVA-kringen (want daar wil men het potje gedekt houden), maar omdat men domme fouten maakt.

Hugo Schiltz zei toen in een interview met (!) Bracke: "De NVA besmet door 'de Erfzonde' (de collaboratie, het extreem-rechtse gedachtengoed). En ik herken ze van verre, want ik kom uit dat milieu. Men moet mij dus niets wijsmaken."

Het Oosten 16 oktober 2014 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7363534)
:silly: :rofl:

zelfs binnen uw linkse club beginnen ze in te zien dat hun zwartmakerij op niets trekt, cfr Yves desmet. Doe gerust verder met dat soort praat, we hebben niet liever :lol:

Zwartmakerij is een term die hier wel past, inderdaad.

Eyjafjallajökull 16 oktober 2014 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363536)
Zwartmakerij is een term die hier wel past, inderdaad.

De argumenten zijn al weer op ?

Citaat:

De illusie hooghouden dat er tussen de huidige N-VA en de nazicollaborateurs geen verschil bestaat, is een volstrekt ongeloofwaardige karikatuur borstelen, alleen goed om voor de eigen achterban de sfeer erin te houden.
Aldus rooie Yves...

hamac 16 oktober 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363511)
Ik heb het al vaak gezegd en ik zeg het nu weer: niet te vertrouwen die NVA. Nooit te vertrouwen!

En de feiten bevestigen mijn wantrouwen.

En het ergst van al is dat je niet weet wie het rondom u zijn hé. Daar moet iemand als jij toch horendol van worden?

Het Oosten 16 oktober 2014 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7363548)
De argumenten zijn al weer op ?

Aldus rooie Yves...

'Rooie Yves' had wel voor een stuk gelijk. Het 'nieuwe' VNV' binnen de NVA wijst hierop. En nu hebben we het 'geluk' dat die mails uitlekten. Want anders hadden we nooit een aanwijzing hiervoor gehad, alleen vermoedens.

'Pech' voor Francken. Hij had de mails nooit mogen versturen. En 'geluk' voor de mensen zoals 'rooie Yves'. Want zijn thesis wordt ondersteund door de 'flaters' van aangebrande staatssecretaris Theo Francken.

Distel 16 oktober 2014 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363560)
En nu hebben we het 'geluk' dat die mails uitlekten.

Heel toevallig net aan het begin van de legislatuur. Hoe lang zouden ze al op die mails zitten?

hamac 16 oktober 2014 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7363524)
waarmee we weer bij het punt uitkomen: N-VA kan niet verliezen. Laat er ene de regering vallen: "ziejewel, er valt geen land meer te bezeilen op dat federale niveau"

Ach stel dat ze valt, dan zullen het lange onderhandelingen worden.
Of zouden bij verkiezingen de huidige partijen plots het roer willen omgooien en met uitgestreken gezicht een soepje aanbieden volgens PS-recept die de vorige soep vergiftigd heeft?
CD&V ongetwijfeld, maar de liberalen?

Eyjafjallajökull 16 oktober 2014 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363560)
'Rooie Yves' had wel voor een stuk gelijk. Het 'nieuwe' VNV' binnen de NVA wijst hierop. En nu hebben we het 'geluk' dat die mails uitlekten. Want anders hadden we nooit een aanwijzing hiervoor gehad, alleen vermoedens.

'Pech' voor Francken. Hij had de mails nooit mogen versturen. En 'geluk' voor de mensen zoals 'rooie Yves'. Want zijn thesis wordt ondersteund door de 'flaters' van aangebrande staatssecretaris Theo Francken.

Die mails zijn al bekend sinds de Luyten-situation...

En welke thesis trouwens van rooie Yves ? Dat de oppositie aan het trappen is op een hometrainer of dat ze een volstrekt ongeloofwaardige karikatuur aan het borstelen zijn ?

hamac 16 oktober 2014 09:10

Citaat:

Sttt. We zijn al volop fabrieken in stelling aan het brengen om de laarzen, waar ondingdinges naar verwees te fabriceren. Waarom denk je dat er gemeenschapsdienst in het regeerakkoord staat?

leuri 16 oktober 2014 09:10

Citaat:

Wijlen Schiltz blijkt gelijk te krijgen: de Erfzonde... De maskers vallen af. Niet omdat men dit wilt in NVA-kringen (want daar wil men het potje gedekt houden), maar omdat men domme fouten maakt.

Hugo Schiltz zei toen in een interview met (!) Bracke: "De NVA is besmet door 'de Erfzonde' (de collaboratie, het extreem-rechtse gedachtengoed). En ik herken ze van verre, want ik kom uit dat milieu. Men moet mij dus niets wijsmaken."

Ik hoop dat dit een vorm van humor betreft die niet tot zijn recht komt op een forum, in het andere geval voel ik met u mee.

Het Oosten 16 oktober 2014 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7363565)
Heel toevallig net aan het begin van de legislatuur. Hoe lang zouden ze al op die mails zitten?

Dat is al lang bekend. Het vriendje van Kim Geybels had dit reeds uit de doeken gedaan in illo tempore. En nu duiken die mails natuurlijk weer op.

Wat ik niet begrijp, is dat men Theo Francken staatssecretaris heeft gemaakt. Want men kon er wel donder op zeggen dat de oppositie dit zou gebruiken bij de minste flater van Theo Francken. En nu gaat dat kalf nog als nieuwbakken staatssecretaris op een feestje van een eerder dubieus figuur zoals Bob Maes. Hoe dom men toch kan zijn.

Snerror 16 oktober 2014 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363576)
Dat is al lang bekend. Het vriendje van Kim Geybels had dit reeds uit de doeken gedaan in illo tempore. En nu duiken die mails natuurlijk weer op.

Wat ik niet begrijp, is dat men Theo Francken staatssecretaris heeft gemaakt. Want men kon er wel donder op zeggen dat de oppositie dit zou gebruiken bij de minste flater van Theo Francken. En nu gaat dat kalf nog als nieuwbakken staatssecretaris op een feestje van een eerder dubieus figuur zoals Bob Maes. Hoe dom men toch kan zijn.

De PS is een partij van dubieuze figuren.

Knuppel 16 oktober 2014 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7363576)

Tssssssss.......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be